Miksi Suomessa syyllistetään Venäjän puolella 20 eurolla tankkaavia, samalla kun eurooppalaiset yritykset kippaavat edelleen Venäjälle miljardeittain rahaa?
Eikö tämä ole hieman kohtuutonta?
https://www.verkkouutiset.fi/a/lannen-yrityksetko-muka-lahtivat-venajal…
Kommentit (9)
"Miksi minua syytetään vaikka on muitakin jotka toimivat väärin?"
Vierailija kirjoitti:
Koska molemmat tekevät samaa asiaa, eli tukevat venäjää. Siksi.
Miksi Teboil on Suomessa, koska Suomi tukee Venäjää.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mittasuhteet kunniaan. Itärajalla asuva kansaneläkeläis-Pertti 90v tankkaa Skodaansa samalla kun Pepsi myy sadoilla miljoonilla tuotteitaan joista Venäjälle jää muhkeat veropreemiot.
Îgor on suorastaan logiikan ja älyn jättiläinen.
Sen takia syyllistetään, koska pieni ihminen voi oman elämänsä toimintaan vaikuttaa, ottaako ukrainalaisten verta käsiinsä Teboilin asiakkaana vai ei.
Pieni ihminen ei voi vaikuttaa selkärangattomien, Venäjän kauppaa jatkavien yritysten toimintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mittasuhteet kunniaan. Itärajalla asuva kansaneläkeläis-Pertti 90v tankkaa Skodaansa samalla kun Pepsi myy sadoilla miljoonilla tuotteitaan joista Venäjälle jää muhkeat veropreemiot.
Niin että koska Venäjä saa Pepsiltä joka tapauksessa merkittävän verosaatavan, on ihan sama, että käykö Pertti Venäjällä tankkaamassa. Pepsin moraalittomuudella valkopestään Pertinkin moraalittomuus.
(ps. sanaa preemio ei käytetä tässä merkityksessä. Preemio on hinnan lisä)
"Minä voin kaataa jäteöljyä maahan kun maailmassa varmasti joku muukin kaataa"
Paska perustelu.
Voin hakata kepillä lapsiani - koska joku muukin hakkaa lapsiaan.
Ei, ei se mene näin.
Eihän Venäjällä tankkaaminen enää ole muutenkaan järkevää, koska suomalaiset liikennevakuutukset eivät enää ole siellä voimassa.
Koska molemmat tekevät samaa asiaa, eli tukevat venäjää. Siksi.