Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaveri ei luota minuun kuskina?

Vierailija
13.06.2023 |

Ei ole koskaan ollut kyydissäni, mutta sanoi ettei uskalla tulla. :D En ole koskaan kolaroinut, enkä muutakaan. Teoria ja inssi ykkösellä läpi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ehkä semmonen sählääjä. 😀 Mulla sama, loisto kuski oon silti. Muu elämä vähän säheltämistä.

Vierailija
2/9 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelkään melko paljon auton kyydissä joten olen hyvin varovainen siinä kenen kyytiin menen. Jos esim. tiedän jonkun olevan muutoin arjessa hieman sählääjä, pelottaa vain yksinkertaisesti liikaa mennä kyytiin. On vain muutamia ihmisiä joiden kyydissä en pelkää.

Eli esim. joku tollainen syy voi olla. Ja kivempi kavereillekin jos en tule peläten kyytiin koska silloin olen aika ikävä matkustaja (saatan vaistonvaraisesti esim. huudahtaa jos pelästyn jotain).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin johtuu juuri sinusta. Mä en itse tykkää olla kenenkään kyydissä, vaan haluan ajaa itse.  Silloin mulla on hallinnan tunne asiasta enkä ole "toisten armoilla".

Nimim. pitäisiköhän muuten jutella ihan ammattilaisen kanssa...

Vierailija
4/9 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota henkilökohtaisesti. Minä en vaan kestä tilannetta ettei auto ole omassa hallinnassani, enkä "uskalla" olla kenenkään muun kyydissä. 

Vierailija
5/9 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun ajotyyli on pelottava vaikka et ole vielä kolaroinut. 

Vierailija
6/9 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on kuullut ajotaidoistasi joltain muulta kyydissäsi olleelta.

Vierailija
7/9 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin johtuu juuri sinusta. Mä en itse tykkää olla kenenkään kyydissä, vaan haluan ajaa itse.  Silloin mulla on hallinnan tunne asiasta enkä ole "toisten armoilla".

Jutella mistä? 

Vierailija
8/9 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pelkään melko paljon auton kyydissä joten olen hyvin varovainen siinä kenen kyytiin menen. Jos esim. tiedän jonkun olevan muutoin arjessa hieman sählääjä, pelottaa vain yksinkertaisesti liikaa mennä kyytiin. On vain muutamia ihmisiä joiden kyydissä en pelkää.

Eli esim. joku tollainen syy voi olla. Ja kivempi kavereillekin jos en tule peläten kyytiin koska silloin olen aika ikävä matkustaja (saatan vaistonvaraisesti esim. huudahtaa jos pelästyn jotain).

Lisäyksenä: toinen epävarmaa fiilistä aiheuttava tekijä on se jos kuskilla on taipumus ajaa ylinopeutta. Tunnen erään joka kyllä sinänsä on taitava kuski (myös teoria ja inssi ykkösellä läpi, ei kolareita) mutta mahdollisuuden tullen hän aina ajaa ylinopeutta. Mitä nyt liikenteessä näkee niin tuo vaikuttaa olevan kovin yleistä mutta itseäni pelottaa.

Olishan se kiva jos autot ei aiheuttaisi niin suurta ahdistusta mutta kukapa sitä itse fobioitaan valikoi...

Vierailija
9/9 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutella mistä? 

Siis mun pitäiskö jutella mikä pelottaa hallinnan tunteen menettämisessä... :)