Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajatuksia herättää, että avioparista ei ole 13 yhteisen vuoden ajalta yhtään yhteistä valokuvaa?

Vierailija
13.06.2023 |

Kyseessä siis minä ja puolisoni. Pari perhekuvaa on, jotka isovanhemmat ottaneet. Niissä siis lapset mukana. Meistä ei ole edes hääkuvaa. Naimisiin mentiin maistraatissa todistajien läsnäollessa. Olen ymmärtänyt, että puolisoni jollain lailla häpeää minua eikä ole koskaan halunnut ottaa yhteistä kuvaa. Tulee hirveän surullinen olo ja jotenkin kertoo siitä, ettemme iloitse toisistamme. Emme ole koskaan käyneet yhdessä esim. lomamatkalla ja ihan pari kertaa suhteen alkuaikana käytiin jossain elokuvissa tai syömässä yhdessä. Viimeiseen seitsemään vuoteen emme juurikaan ole olleet kahdestaan. Mä olen tosi surullinen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla aika raskas tyyppi.

Vierailija
2/12 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa olla aika raskas tyyppi.

Olen! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä jos vaikka nyt kesän kunniaksi kävisitte kahdestaan syömässä tai jopa lomalla?

Vierailija
4/12 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menitte naimisiin, jos ette viihdy yhdessä? Ei meistäkään paljon kuvia ole, mutta tehdään paljon asioita sekä pariskuntana että perheenä.

Vierailija
5/12 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole juurikaan yhteiskuvia sen jälkeen kun kihla- ja hääkuvat on otettu. En oikein ymmärrä että miksi pitäisi?

Vierailija
6/12 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä yhdeksän vuotta eikä meistäkään ole ainakaan somessa yhtään kuvaa. Johtuu siitä, etten julkaise somessa juuri itsestänikään kuvia, profiilikuvan vaihdan muutaman vuoden välein, sekä siitä, että en koe tarpeelliseksi somessa avautua parisuhdetilanteestani. En jaa siellä muutenkaan yksityisasioitani vaan keskustelen erilaisista aiheista.

En ole varma, onko meistä olemassa yhteiskuvia, mutta tuskin. Ne edellyttäisivät, että joku muu olisi ottanut kuvan enkä muista sellaista tapahtuneen.

Tuo, että ette käy missään yhdessä on sitten jo ihan oma lukunsa. Miksi ihmeessä olet tuollaisessa suhteessa?

Vierailija
7/12 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ruma niin se on ymmärrettävää. Mulla on pitkiä ajanjaksoja jolta ei ole yhtään kuvaa.

Vierailija
8/12 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä ole muuta syytä kuin se, että ei ole ketään joka ottaisi teistä yhteiskuvan, vähän kauempaa. Mitä hittoa. Ei tule minullekaan mieleen pyytää jotain kaveria että hei otas meistä kuva kun me tässä juostaan yhdessä tukka hulmuten kohti kameraa. yöh. En viihdy kameran edessä yhtään. 

Mitä tulee mieleen niistä pariskunnista, joista toinen postaa koko ajan vuositolkulla niitä parikuvia, ollaan päät yhdessä että käsivaralla saa kännykällä otettua kuvan? 

Vierailija
9/12 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvattomuus on ainakin omassa ikäluokassani ihan normaalia. Nuoremmilla sitten voi ollakin että asiaa ei ole olemassa tai sitä ei tapahtunut ellei sitä kuvattu livenä someen.

Mutta miksi olet parisuhteessa josta et saa mitään iloa?

Vierailija
10/12 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies mielestäsi häpeää sinussa?

Vierailija
11/12 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuvan haluat, niin ota yhteisselfie miehen kanssa.

Vierailija
12/12 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meistäkään ole juurikaan yhteiskuvia, koska inhoan olla kuvattavana yli kaiken. Näytän random-kuvissa niin kamalalta ja lihavalta ja epäedustavalta, että en halua tulla kuvatuksi. Mieheni sitten taas ei suostu olemaan kuvattavana siten, että ihan poseeraisimme kameralle, että saisimme mahdollisimman edustavan kuvan.