Ehdottakaa ammatteja nuorelle aikuiselle!
Hän on sosiaalinen, viihtyy ihmisten seurassa. Nauravainen ja positiivinen. Tykkää tehdä käsillään, mutta turhautuu yksitoikkoisessa työssä. On yrittänyt löytää mukavaa ammattia itselle, muttei tähän mennessä ole vielä löytänyt sellaista työtä/alaa, jossa viihtyisi kuutta kuukautta pidempään. Haluaisi sellaisen löytää.
Kommentit (54)
Ei ainakaan hoiva-alalle, eikä siivoomaan. Hänellä menee potentiaali hukkaan!
Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä mitään mielenkiinnonkohteita?
Näköjään tehdä töitä mikä on kivaa ja palkalla ei ole väliä.
Muurari. Niistä on pulaa. Taas tänään olen sellaista yrittänyt asiakkaalle löytää.
Vierailija kirjoitti:
Hän tykkää eläimistä, käy ratsastamassa. Hän myös tykkää ulkona olemisesta. Stressittömästä työstä. Ei halua siivoojaksi, eikä kaupan kassalle enää kuulemma. T: aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään tehdä töitä mikä on kivaa ja palkalla ei ole väliä.
Arvostan kyllä tätä. Itse olen tehnyt koko ikäni töitä joista maksetaan paljon. Jatkuvasti ollut töissä.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Onlyfans, helppoa rahaa ilman stressiä.
Hu*raamaan itseään? Nuorilla hyvä tulevaisuus. 👍🏼
Kuulostaa aivan minulta! Samanlaisia alojakin käynyt kokeilemassa. Tällä hetkellä itse opiskelen avoimessa yliopistossa, kun en tiedä mitä muutakaan tekisin. Olen itte miettinyt, josko lähtisin opiskelemaan eläintenhoitajaksi tai pintakäsittelijäksi. 😊 Onlyfansia tyrkytetty myös itselle, muttei kiinnosta myydä omia kuvia netissä. Arvostan itseäni, toivottavasti sinunkin läheinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksityö on jo ihan hyväksyttyä, eikä se ketään tee huonoksi ihmiseksi. Yleistyy koko ajan. Verottajakin hyväksyy seksityön oikeaksi ammatiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksityö on jo ihan hyväksyttyä, eikä se ketään tee huonoksi ihmiseksi. Yleistyy koko ajan. Verottajakin hyväksyy seksityön oikeaksi ammatiksi.
Tietenkin verottaja hyväksyy, saahan valtio sillä lisää rahaa itselleen. Seksityö on ala-arvoisinta työtä mitä maailmassa on. Ei heru myötätuntoa.
Jos ei kuutta kuukautta pitempään viihdy missään niin tämä nyt on ihan tuhoon tuomittu ammatti hänen kohdallaan.