Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleva pettäjä? Apuja!

Miten on?
11.06.2023 |

Tapasin kaverin juhlissa ihanan miehen, heti oli välitön seksuaalinen vetovoima pelissä molemmilla. Alkuilta selvänä ja ajauduttiinkin aika nopeaan puhumaan tästä vetovoimasta mikä meidän välillä on, loppu ilta hiprakassa ja asiasta puhuttiin lisää, kiehnättiin muttei sen enempää. Nukuttiin vierekkäin alusvaatteet molemmilla päällä, kädet pysy omilla puolillaan. Kummallakin olis mieli tehnyt. Ja hän olisi ollut valmis viemään pidemmälle, mut ite en halunnut.
MUTTA ja nyt tulee se iso mutta, hän naimisissa ja mä pitkässä parisuhteessa, molemmilla lapsia.
Pari päivää pippaloiden jälkeen soitin ja haisteli hiukan fiiliksiä. Jäi niin pahasti kaiveleen et oli pakko soittaa, kun ajattelen häntä tekee aivan valtavasti mieli. Ja vieläkin kumpikin haluaa yhtä paljon.
Ja juu omaa ukkoo on sit täs kuksittu ihan urakalla, mut se toinen vaan pysyy mielessä.
Uskallanko (ja haluanko)lähteä kokeileen pettämistä? Vai purenko hammasta ja päätän ettei oma suhteeni ole sen seksin arvoista?
(Mieshän olisi valmis seksiin, salaa tietysti. Ja tässä kyse ihan puhtaasti vain fyysisestä vetovoimasta ja seksistä. Tuntuu etten itse ole välttämäti edes ihastunut) itse en ole vielä varma mitä teen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun neuvo on, että jos et aio erota miehestäsi tässä lähitulevaisuudessa niin älä petä. Ihastuksia tulee ja menee, mutta hyvässä liitossa kannattaa pysyä ja unohtaa pettämiset.

Vierailija
2/14 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu. Olen kokeillut, ja se oli täysin merkityksetöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävisin salaa kokeilemassa hyvin tiukoin reunaehdoin. Iso todennäköisyys sillekin, että homma ei joko toimi tai sitten toinen osapuoli on kokeneempi syrjähyppijä ja kerran jälkeen ei asiasta kuulukaan mitään.

Ennen pidin korkean moraalin, mutta paljastui karusti, että kumppanini ei ollut. Siinä hetkessä avasin silmät, että kilteimmät joutuvat täällä vain tyytymään vuosia osaansa, kun taas pahat saa palkkaa kokemuslisien kera. Joten vaihdoin puolta.

Vierailija
4/14 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tää on naisille sitten OK mutta mies on sika? 

Hohhoijaa.

Vierailija
5/14 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tää on naisille sitten OK mutta mies on sika? 

Hohhoijaa.

Ei, molemmat ihan yhtä sikoja. Kokemusta molemmin puolin, ja elämä pilalla.

Vierailija
6/14 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulen kaverin pippaloista aina yöksi kotiin.

Ap, tee sinäkin niin ja harrasta seksipositiivisia juttuja puolison luvalla.

Vierailija
7/14 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se seksi sen uuden kanssa on aluksi kivaa, niin pitää muistaa, että se arki on aina siellä nurkan takana!! Sen jälkeen kaduttaa!nimim: on kokemusta!

Vierailija
8/14 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa olisin kuksaissut varmaankin. Edellisissä suhteissa on silloin tällöin tullut tilanteita eteen joissa on vain tehnyt jotain toista kovasti mieli. Sitten on hoideltu hommat. Noiden jälkeen tosin on sitten tullut valaistuminen siitä että miksi olen näin paskassa suhteessa, ja olenkin sitten pikapuoliin eronnut. 

Vierailija
9/14 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tilanteessa olisin kuksaissut varmaankin. Edellisissä suhteissa on silloin tällöin tullut tilanteita eteen joissa on vain tehnyt jotain toista kovasti mieli. Sitten on hoideltu hommat. Noiden jälkeen tosin on sitten tullut valaistuminen siitä että miksi olen näin paskassa suhteessa, ja olenkin sitten pikapuoliin eronnut. 

Tyhmä jäbä/mimmi ja elämänsä sarjaepäonnistuja.

M48

Vierailija
10/14 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka se seksi sen uuden kanssa on aluksi kivaa, niin pitää muistaa, että se arki on aina siellä nurkan takana!! Sen jälkeen kaduttaa!nimim: on kokemusta!

Eiköhän se ole mennyt jo liian pitkälle jos syrjähypyt alkaa tuntua arkiselta.

Ja Ap:lle, anna mennä vaan, meillä on vain yksi elämä elettävänä.

Vierailija
11/14 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Puhut nyt itsestäsi, sen huomaa. Minä olen kymmenettä vuotta uskollisessa ja onnellisessa parisuhteessa kumppanini kanssa. Voimia sulle.

Vierailija
12/14 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole mennyt jo liian pitkälle jos syrjähypyt alkaa tuntua arkiselta.

Ja Ap:lle, anna mennä vaan, meillä on vain yksi elämä elettävänä.

Eihän se syrjähyppy arkiselta tunnu! Mutta kaiken sen jälkeen koittaa ihan tavallinen arki, jatkatpa sitä elämää kenen kanssa tahansa! Sitten on myöhäistä miettiä mitä tuli tehtyä!

Vierailija
13/14 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Puhut nyt itsestäsi, sen huomaa. Minä olen kymmenettä vuotta uskollisessa ja onnellisessa parisuhteessa kumppanini kanssa. Voimia sulle.

Puhun tuosta heikkolahjaisesta joka kerta kerran perään retkahtaa paskaan ja itselleen sopimattomaan puolisoon, kiintyy ja eroaa.

Ethän sinä menisi tunnustamaan tuollaista?

M48

Vierailija
14/14 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on valinnan paikka vielä. Haluatko pettää vieläpä pettäjän kanssa vai olla uskollinen ja löytää kaiken hyvän oman puolisosi kanssa? Jos petätte puolisojanne tiedätte myös että voitte pettää uudestaankin. Luottamus olisi varmaan aika heikko jos aloitatte parisuhteen tuollaisesta asemasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi