Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vuokranantaja otti 1000e takuuvuokran haltuun, koska en ollut pessyt parvekelasien alaosaa ulkopuolelta

Vierailija
11.06.2023 |

Ne lasit eivät kääntyneet sisäpuolelle, joten olisi pitänyt kurkotella reunalla.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ihan tavallinen vuokranantaja. Jos ei olisi pitänyt rahoja tuosta syystä, olisi kyllä keksinyt jonkin muun syyn.

Vuokranantajista osa on ihan rikollisia, tekevät tätä sarjassa kaikille. Rikosilmoitus vaan kehiin samantien, ei nämä usko muuta kuin poliisia. 

Ilmoittakaa ihmiset rikollisesta toiminnasta jos teitä yritetään huijata. Muuten tällaiset jatkaa toimintaa ja tekee sen seuraavalle, Varsinkin nuoria ja kilttejä ja kokemattomia on helppo huijata.

Vierailija
42/45 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä provo, aptä pitäisi sakottaa vuokranantajan maineen pilaamisesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokratakuu kannattaa aina tallettaa pankissa erilliselle vuokravakuustilille, ei ikinä vuokranantajan tilille.

Luepa tuo kokemus kun vuokranantaja imi vuokratakuu-tilin tyhjäksi (tai ehkäö kyseistä vuokra-takuu-tiliä ei edes ollut olemassakaan vaikka kirjattiin vuokrasopimukseen!) Harmittaa vieläkin vuosien jälkeen kun emme tehneet rikosilmoitusta (palautti kyllä käteisenä summan kun soiteltiin perään että mitä hemmetiä). Pankissa selvitettiin miksi rahaa ei ollut ja siellä pyöriteltiin vain päätä ettei täällä mitään ole. Tarvistimme vuokratakuun seuraavaa asuntoa varten ja olimme ihan hätääntyneitä. Meinasimme menettää uuden kodin tuon sekoilun vuoksi.

Ja olimme kilttejä ja siistejä vuokralaisia.

Vierailija
44/45 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä provo, aptä pitäisi sakottaa vuokranantajan maineen pilaamisesta. 

Älä oikeasti viitsi. Kyllä ihmisiä yritetään huijata ja on hyvä että tästä keskustellaan.

Vierailija
45/45 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläinen vaatimus kuuluu täysin vuokranantajan käsikirjaan😁. Itse vaadin aina jostakin syystä takuuvuokraa itselleni. Noin viidesosa ihmisistä tyytyy tähän. Loput valittavat ja muutaman viestin/puhelun jälkeen "suostun" palauttamaan puolet takuuvuokrasta. Tähän tyytyy jo suurin osa, noin 90% kaikista vuokralaisista. Loput 10% jankkaavat ja uhkaavat oikeustoimilla ja lopulta palautan heille koko takuuvuokran🙂

Toi on petos. Poliisi hoitaa myös palautuksen.

Kaikki osapuolet ovat tyytyväisiä. Ei ole petos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi