Ärsyttää hellevalittajat
Ens viikolla se taas alkaa, jokakesäinen valitus siitä kun on niin kuuuuumaaaa...yhyyyyyyyy. Suomessa on kuumaa noin 5 päivää vuodessa, koittakaa jumalauta kestää!!
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
No valitan kun mitään ei pysty tekemään! Ihan yhtä p askaa! Pakkanen on paljon parempi.
Mulla taas päinvastoin. Mitä enemmän yli 20 ja aurinkoa sitä enemmän energiaa!
Lamaannun täysin matalapaineella, viimeviikollakin oli tällaisia päiviä ja makasin vain sohvalla. Sammuin 2 tunniksi noin vain vaikka yleensä en nuku päikkäreitä! Tuntuu että happi loppuu täysin.
Mieti, tätä on joutunut kärsimään 10kk vuodessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää helleintoilijat, jotka kuitenkin jäähdyttävät kotiaan ilmalämpöpumpulla tms. Nauttisitte siitä ihanasta helteestä täysillä.
Nautin, nautin myös pakkasesta lämmitetyssä talossa.
Niinpä... miksi hellevihaajilla on lämmitys taloissaan? Ilman lämmitystäkin pysyyy sellainen "raikas" 10 astetta, eikös se ole ihanteellinen lämpötila?? Vaatetta vaan sopivasti;)
Mulla ei ole patterit päällä edes talvella ja pakkasillakin tuuletan iltaisin sekä nukun vain pussilakana päälläni.
Joku lämmönsäätöhäiriö kropassa kai.
(BMI on 19,4 jos meinaat käskeä laihduttamaan).
10 asteessa lienee mikään talo ei pysy kauaa elinkelpoisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No valitan kun mitään ei pysty tekemään! Ihan yhtä p askaa! Pakkanen on paljon parempi.
Lamaannun täysin matalapaineella, viimeviikollakin oli tällaisia päiviä ja makasin vain sohvalla. Sammuin 2 tunniksi noin vain vaikka yleensä en nuku päikkäreitä! Tuntuu että happi loppuu täysin.
Muuta Espanjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitat 10 kk vuodessa. Melko raskas ihminen, ei voi muuta sanoa. Säälin sun tuttavia.
Miksi en saa valittaa jos en saa nukutuksi, en pysty urheilemaan, en pysty syömään ja olen näännyksissä?
Ja jos helteitä on vaan 5 päivää vuodesta, niin ei tässä maassa olla totuttu niihin eikä se ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi en saa valittaa jos en saa nukutuksi, en pysty urheilemaan, en pysty syömään ja olen näännyksissä?
Ja jos helteitä on vaan 5 päivää vuodesta, niin ei tässä maassa olla totuttu niihin eikä se ole normaalia.
valittaminen itsessään on turhaa ja typerää.
ei helle haittaa ilmalämpöpumppu
mut koiralle ei ole kivaa lenkki päiväl etenkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta Espanjaan.
Asun osan vuotta jo Italiassa. Nyt erehdyin tulemaan "nauttimaan" Suomen kesästä mutta muutin jo paluulipun juhannukseen. Inhan kylmää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitat 10 kk vuodessa. Melko raskas ihminen, ei voi muuta sanoa. Säälin sun tuttavia.
En valita vaan kärsin. Mun läheiset tietää miten paha kylmyys on mun kivuille
Mää nautin lämmöstä ja helteistä! Tänäänkin rupesi kolottamaan jalkoja niin paljon että oli pakko vetää pitkät kalsarit jalkaan vaikka melko lämmintä jo olikin. Ai että odotan niitä helteitä, saa kerranki olla niinku normaalit ihmiset eli alasti ja ilman sukkia. Koita sää vaan kestää, ei ne helteet kauaa jatku.
Kuka täällä on helteistä valittanu, hä? Ite valitat että joku valittaa. Ihme valitusta.
Minäkin rakastin ennen helteitä, vietettiin kaikki vapaa-aika rannalla tai terasseilla. Kun lapset syntyivät, lämpö oli ihanaa, eipä tarvinnut tapella toppavaatteiden kanssa. Mutta nyt kun olen vanha ja lihava, nautin lämmöstä, en helteistä. Lisäksi naapurini on ketjupolttaja, joka käryttää röökiä yötä päivää, joten edes yöllä ei saa kunnon läpivetoa. Mutta en minä kyllä valita, onhan Suomen kesä ihana. Vaikkakin fanitan eniten syksyä, siinä on luonnetta!