Nainen , oletko koskaan aktin aikaan vaatinut miestäsi panemaan lujempaa ja millä sanoilla
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Jos kundit ei vastaa mimmien puolesta, aika hiljaista olisi tässäkin ketjussa😿
N45
Mikä on syy ja mikä seuraus? Vastaako miehet koska naiset eivät, vai jättävätkö naiset vastaamatta koska miehet tulee kertomaan heidän puolestaan kuitenkin?
Työnnä kovaa pers--seen. Sitten yleensä kyllä roiskahtaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45Mikä on syy ja mikä seuraus? Vastaako miehet koska naiset eivät, vai jättävätkö naiset vastaamatta koska miehet tulee kertomaan heidän puolestaan kuitenkin?
Miehiä on palstalla paljon enempi, salaista tietoa: osa naisten vastauksista on miesten kirjoittamia ;)
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45Mikä on syy ja mikä seuraus? Vastaako miehet koska naiset eivät, vai jättävätkö naiset vastaamatta koska miehet tulee kertomaan heidän puolestaan kuitenkin?
Miehiä on palstalla paljon enempi, salaista tietoa: osa naisten vastauksista on miesten kirjoittamia ;)
N45
No sepä se. Olen kirjoittanut vaimoni reaktioita kun ne liittyvät aiheeseen, toisin nuo urpot jotka valittaa kokoajan ja keksii vielä omiaan kun eivät ymmärrä lukemaansa vaikka ilmeisesti lukevat kaikki postaukseni.
Jos tästäkin siivotaan pois kaikki todelliset miesten kirjoitukset ei paljoa jää jäljelle. Valitettava tosi. Itseä olisi kiinnostanut naisten vastaukset aiheista ja omistakin kommenteista. Vaimoni mielipiteet ja tekemiset tunnen muutenkin kun ollut jatkuva keskustesuhde seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Kovempaa! tulee sanottua yleensä 😘 joskus sanonut myös että pane mua kunnolla.
Minulle vaimo sanoo joka kerta näin mutta ilman tuota pusuhymiötä eli siis niinkuin koiralle.
Olen. Sanomalla kovempaa mieheni työntelee rajuin liikkein aivan pohjaan saakka, ja käskyttämällä nopeampaa alkaa kiihkeä panotahti.
Voi hyvänen aika. Kuka se täällä avautuu jatkuvasti kullistaan ja vaimonsa pillusta. Sinä, ei kukaan muu. Vielä vaimon puolesta.