Mies sanoo että esittelen itseäni hänen kavereilleen.
En tiedä mitä sanoa kun tämä kommentti tuli ihan puskista. Ollaan vietetty iltaa porukalla ja saunottu, uimapuvut päällä. Mies yhtäkkiä ihan pokkana sanoi tuon kommentin.
Ja toisinaan patistelee mua laittamaan peittävämmät vaatteet päälle. Mitä tämä on?
Kommentit (34)
Sekasaunomisesta on erilaisia mielipiteitä ihmisillä.
"mieheni ystävä on nainen"-valitusketjuissa taas on ok olla mustasukkainen pas. kuis se näin?
Ensiaskel turvakotiin. Nuo oireet eivät vuosien myötä koskaan lievene, vaan pahenevat.
Jos olet kurotellut tavaroita persaus pystyssä ja mahdolliset rinnat tiskissä, ymmärrän kommentin. Muuten punainen lippu. Osta hyvät kengät ja juokse kauas pois.
Vierailija kirjoitti:
no älä tee niin
Todellakin skippaisin vastaisuudessaki kyseisen ukon. Parempi jatkaa sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ilmeisesti ap:n poicciksesta on ok sekasaunoa, mutta hänen tyttiksensä pitäisi istua jossain nurkassa pilkkihaalarit päällä, kun hän saunoo muiden tyttöjen ja poikien kanssa.
Oli tilanne ollut mikä vaan, niin red flag. Sanavalinta viittaa siihen, että miehen päässä nämä ongelmat.
emme me voi tietää mitä se on: kysy mieheltäsi.
voi olla vaikka mustasukkaisuutta, tai sitten sinä oikeasti olet esitellyt itseäsi miehesi kavereille etkä vain kehtaa myöntää sitä / osaa nähdä sitä.
selityksiä voi olla monia. Siksi sinun pitää kysyä mieheltäsi mistä oli kyse.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet kurotellut tavaroita persaus pystyssä ja mahdolliset rinnat tiskissä, ymmärrän kommentin. Muuten punainen lippu. Osta hyvät kengät ja juokse kauas pois.
Vaikka ap olisikin tehnyt noin, niin ero on paras vaihtoehto. Eivät ole toisilleen sopiva pari.
On sanonut että ei haittaa ja itse ehdotti saunomista. Ihan normaalisti minä käyttäydyin, en flirttaillut tai muuta. On kyllä sanonut että kaverit ovat kehuneet mun ulkonäköä.
Mut tuo sananvalinta tyyliin "oothan sinä viimeksikin esitellyt itseäsi x henkilölle"... ei mulle kukaan ole sanonut mitään vastaavaa.
Seuraavaksi tulee nyr kkiä ja muutut mustasilmä Susannaksi.
Ehdota kimppakivaa kavereiden kanssa.
miehesi on siis omistushaluinen narsisti... jätä se heti ja pakene ennen kuin sinulle käy huonosti... näitä riittää Suomessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ilmeisesti ap:n poicciksesta on ok sekasaunoa, mutta hänen tyttiksensä pitäisi istua jossain nurkassa pilkkihaalarit päällä, kun hän saunoo muiden tyttöjen ja poikien kanssa.
Se on sitä kaksinaismoralismia
Sun olis vissiin pitänyt ymmärtää kieltäytyä yhteissaunomisesta. Oli kai joku testi ja nyt myrsky päällä. Epävakaa mies, tämä ei nyt lupaa mitään hyvää.