Menisitkö tennareissa häihin?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
En missään tapauksessa, pitää kunnioittaa tilaisuutta ja vihkiparia.
Serena Williams ainekin käytti häämekkonsa alla tennareita ja noi hänen häät on maksanut satojatuhansia, joten ei kun lenkkarit jalkaan ja ääntä kohden mammat.
Tennarit ei ole juhlakenkä.
Ei mulla muuta.
En? Nyt on kesä joten laitan SANDAALIT jalkaan!
Vähän riippuu häistä. Mun kavereilla oli häät metsässä ja sinne laitoin lenkkarit ja muutenkin oli vähän kaikilla sellanen retkilook (myös hääparilla). Että jos olisi jotkut puutarhahäät tai jotain, niin varmaan mieluummin tennarit kuin jotkut juhlakengät.
Ei ole juhlavaatteita mutta on nahkakengät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaatko hieman, että miten se kunnioitus on kengistä kiinni?
Asianmukainen pukeutuminen viralliseen tilaisuuteen on tilaisuuden kunnioittamista. Farkut, hupparit ja tennarit eivät sitä ole. Toki jos vihkiparilla on vastaavat asusteet niin sitten voi käyttää
Vierailija kirjoitti:
Miks pitäs "kunnioittaa", vuoden kuluttua on jo lusikat jaossa!
Edellisissä häissä joissa olin, oli morsiamen äidillä ja siskolla tennarit. Ei ollu prinsessa-pönötyshäät vaan kiva kesäjuhla jossa nopeasti rakastavaiset vihkaistiin.
En varmasti mutta yksi julkkishan oli linnanjuhlissa tennareissa! Olisi pitänyt käännyttää ovelta takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks pitäs "kunnioittaa", vuoden kuluttua on jo lusikat jaossa!
Ymmärrät kyllä kun kasvat vielä muutaman vuoden ja ymmärrys lisääntyy
Taas pitäis ymmärtää että tilanteen mukaan, jotain pitäis vaistota siitä pidetäänkö häät Kämpissä vai camping-alueella.
Menisin jos ei olisi muita kenkiä. Kaikilla ei ole rahaa ostaa kaikkea haluamaansa.
Entä menisitkö juhlakengissä pelaamaan tennistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serena Williams ainekin käytti häämekkonsa alla tennareita ja noi hänen häät on maksanut satojatuhansia, joten ei kun lenkkarit jalkaan ja ääntä kohden mammat.
Mutta hän onkin tennispelaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat tennarit?
Tematsepaami, tunnetaan Euroopassa nimellä Tenox ja Jenkeissä Restoril.
Ei taitaisi häistä muistaa mitään, kun nukkuis vaan.
Riippuu juhlien tyylistä ja tennareista. Kaverilla oli mökillä häät joissa grillattiin ja pukukoodi tilaisuuden luonteen mukaan epämuodollisempi. Mitään perus converseja en silti laittaisin, mutta itellä esim. Parikan puputennarit, niin sen tyyppiset pykälää paremmat tennarit voisin laittaa.
En. Eivät sovi mekon tai puvun kanssa. Sellaisiin tapahtumiin, johon voi mennä farkuissa voisin mennä tennareissa.
Menisin (ja olen mennytkin).
Molemmista nilkoista revennyt pahasti nivelsiteet ja lonksuvat helposti yli edelleen/sen seurauksena, ei huvita olla jokaisen juhlan jälkeen kinkkaamassa sauvoilla. Ja mun tyyliin nyt ei mitkään pikkusievät ballerinat tai loaferit istu. Vähän todennäköisesti järkytäm juhlakansaa siisteissä tennareissa kuin maiharit jalassa.
Vierailija kirjoitti:
En.
Samoin. En edes arkioloissa käytä mitään tennareita tai lenkkareita farkkujen kanssa vaan ainoastaan shortsien tai verkkareitten kanssa. Pidän semmoisista mustista nahkaisista kävelykengistä farkkujen ja suorien housujen kanssa.
Joo, ei kaikilla oo varaa hommata kalliita ja hienoja kenkiä eri käyttötarkoitukseen. Ei itselläkään oo hienoja kenkiä vaikka tulen ihan hyvin toimeen. En vaan oo tarvinnut.