Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Posti varastaa kirjeitä. Ajattelin tehdä testin

Vierailija
11.06.2023 |

Ja lähettää itselleni hyvin houkuttelevan ja arvokkaan näköisiä kirjekuoria. Sellaisia, joista voisi luulla niiden sisältävän rahaa tai lahjakortteja. Katsotaan moniko näistä kirjeistä ns. menee rikki lajittelukoneessa

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never forget kun postiluukusta tipahti lappu, että yritimme toimittaa paketin mutta vastaanottajaa ei tavoitettu. Olin siis kotona. Eikö niillä ole paketteja mukana ollenkaan vai mikä homma?

Vierailija
42/51 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.muovijalelu.fi/kauppa/lelut-ja-pelit/roolileikit/kotileikit…

Jotain tuonlaisia leikki rahoja vaan kuoren sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Never forget kun postiluukusta tipahti lappu, että yritimme toimittaa paketin mutta vastaanottajaa ei tavoitettu. Olin siis kotona. Eikö niillä ole paketteja mukana ollenkaan vai mikä homma?

Mulle kävi kerran sama juttu. Olin kotona eikä ovikelloa soitettu, lappu vain jätettiin. Ihmettelin asiaa kun vielä odotin postin jakoa ja olin kuulolla koko ajan milloin jakaja tulee ja ovikello soi.

Vierailija
44/51 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi kerran sama juttu. Olin kotona eikä ovikelloa soitettu, lappu vain jätettiin. Ihmettelin asiaa kun vielä odotin postin jakoa ja olin kuulolla koko ajan milloin jakaja tulee ja ovikello soi.

Tuosta on mainio Fingerpori kun jakaja soittaa ovikelloa ja pyytää kynää lainaksi allekirjoittaakseen 'ette olleet kotona'-lapun..

Vierailija
45/51 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoksitko perään?

Kuoren päälle kirjoitetaan vanhan ihmisen käsialalla ja lähettäjäksi joku Hilma Hakkarainen, Peräseinäjoki.

Vierailija
46/51 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta on mainio Fingerpori kun jakaja soittaa ovikelloa ja pyytää kynää lainaksi allekirjoittaakseen 'ette olleet kotona'-lapun..

https://www.pinterest.com/pin/272045633726399721/

Vierailija
47/51 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lahjashekki. Se on lunastettava pankissa. En kyllä tiedä, onko niitä enää olemassakaan. Tai sitten pankkivekseli.

Vierailija
48/51 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä kuvassa on hyvä vinkki mitä kirjoittaa kuoreen: Ylioppilas

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ccd8f20c-009d-4f95-a600-1cc768055121

Vierailija
49/51 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakajalle helppoa toimittaa vain se kirje ja jättää paketti postiin. Kyllä vastaanottaja käy sen sitten hakemassa ja vain harva asiakas valittaa asiasta Saman palkan saa näin vähemmällä työllä.

Vierailija
50/51 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta katosi poliisille ajokorttia varten lähetetty lääkärintodistus. Hain uuden ja vein sen itse paikan päälle ja virkailija sanoi että joo, näitä on _paljon_:

Vierailija
51/51 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakettejakin vohkivat. Meiltä katosi ulkomailta tullut paketti, vaikka oli ehditty maksaa tullimaksutkin. Postissa joku esimies pesi kädet koko hommasta, pyrki lähinnä saamaan minut syylliseksi rikokseen...

Sama homma. Tullattu paketti katosi Suomessa loppumetreillä, heti kun seuranta päättyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi