Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni kutsui itsensä meille jouluksi

Vierailija
07.12.2006 |

Tilanne on monimutkainen. Kutsuin itse sinkkuveljeni meille (mies, lapsi ja minä) jouluksi. Tämän jälkeen isäni kyseli voisiko tulla myös, koska olisi tämän joulun muutoin yksin. Äitini haluaisi kovasti meidät luokseen, vaikka on aattona töissä. Itse emme halua lähteä kotoamme pois jouluksi. Kaikkia ei voi miellyttää, mutta epäilen, että äitini loukkaantuu verisesti ja tekee kaikkensa viedäkseen meidän muiden jouluilon. Lisättäköön vielä, että asumme kaikki (veljeni, isäni ja äitini ja oma perheeni) eri kaupungeissa, vanhempani ovat eronneet, eivätkä ole ollenkaan väleissä keskenään. Mitähän tässä oikein tekisi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmilla on kans huonot välit. Eivät voi olla samaan aikaan samassa paikassa. Lapsen saatuani stressasin pitkään joulunviettoja, kunnes päätin, että vietämme pyhät omissa olloissamme. Näin kukaan ei loukkaannu.

Vierailija
2/5 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että teille on kaikki halukkaat tervetulleita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan vien kynttilän haudalle :(.

Vierailija
4/5 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko isäsi teillä koko pyhien ajan. Minäkin ehkä sanoisin,että kaikki saavat tulla jouluksi, jokaisen oma asia tuleeko vai ei. Meillä mies on siskonsa kanssa huonoissa väleissä, mutta sisko on kuitenkin tulossa aattona miehensä kanssa käymään kun ovat meidän yhden lapsen kummejakin. Kyllä aikuisten pitää pystyä samassa huoneessa olemaan vaikka välit olisivatkin viileät.

Vierailija
5/5 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni olisi meillä todennäköisesti saman ajan kuin veljenikin - muutaman päivän. Äitini ei pääsisi edes käymään töittensä ja pitkän välimatkan vuoksi. Olen samaa mieltä, kuin joku kommentoijista - kyllä aikuisten pitäisi pystyä tulemaan toimeen keskenään, mutta vanhempieni tapauksessa en enää jaksa sellaiseen uskoa. Johan se nähtiin poikani ristiäisissä - eivät voi edes tervehtiä toisiaan... En todellakaan halua heitä meille yhtäaikaa!!