IL: Demari perusti Suomeen uuden venäjämielisen seuran
"Suomeen on perustettu uusi Venäjä-mielinen yhdistys. Entinen päätoimittaja Mauno Saari ja entinen SDP:n kansanedustaja Mikko Elo ovat perustaneet Venäjä-mielisen yhdistyksen."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e9b59d8a-5519-4a71-864a-4c4dd9de7…
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä, Suomessa on ihan OK sanoa julkisesti olevansa kommunisti. Siis sellaisen ideologian kannattaja, jonka vuoksi on tapettu ainakin 100 miljoonaa ihmistä ja jonka perusajatuksena on demokratian tuhoaminen ja yksipuoluejärjestelmä. Kun sanot olevasi kommari, hesari kirjoittaa sinusta positiivissävyisen artikkelin. Jos sanot kuuluvasi toiseen äärilaitaan (kansallissosialisti tms.), saa koko yhteiskunta totaalisen paskahalvauksen.
Jos et ymmärrä miksi, niin olen pahoillani puolestasi.
Kaikki ymmärtää että nasut ei ole ok. Sitä emme ymmärrä miksi teistä 100 miljoonan tappaminen ja gulagit on jotenkin parempaa toimintaa.
Eihän se olekaan, vaan järkyttävää toimintaa. Aatteena kuitenkin hieno.
Aivan, olihan aatullakin hyviä juttuja :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä, Suomessa on ihan OK sanoa julkisesti olevansa kommunisti. Siis sellaisen ideologian kannattaja, jonka vuoksi on tapettu ainakin 100 miljoonaa ihmistä ja jonka perusajatuksena on demokratian tuhoaminen ja yksipuoluejärjestelmä. Kun sanot olevasi kommari, hesari kirjoittaa sinusta positiivissävyisen artikkelin. Jos sanot kuuluvasi toiseen äärilaitaan (kansallissosialisti tms.), saa koko yhteiskunta totaalisen paskahalvauksen.
Jos et ymmärrä miksi, niin olen pahoillani puolestasi.
Minäkin olen pahoillani kommarin puolesta, sillä hän lienee syyntakeeton.
En ole kommari, pahoittelut.
Demari perusti SKP:n joka myöhemmin muutti nimeään vasemmistoliitoksi muutaman muun vastaavan kanssa
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä edelleenkään, mikä siinä on niin suuri rikos, jos suomalaiset ja venäläiset tekee yhyeistyötä ja harrastavat naapuritoimintaa. Niin nyt yleensä on tapana naapurimaiden tehdä keskenään.
Ihme vouhotusta tää venäjäboikotointi ja muu vouhkaus. Järki on sumennut monella ukrainafanituksensa kanssa.Jos tää mielipide tekee mut putinistiksi, niin sitten oon putinisti, ihan sama.
Ukrainakin on venäjän naapuri.
Oletko nähnyt miten he piirtävät karttansa suomen kohdalla? Luuletko että se on vahinko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä edelleenkään, mikä siinä on niin suuri rikos, jos suomalaiset ja venäläiset tekee yhyeistyötä ja harrastavat naapuritoimintaa. Niin nyt yleensä on tapana naapurimaiden tehdä keskenään.
Ihme vouhotusta tää venäjäboikotointi ja muu vouhkaus. Järki on sumennut monella ukrainafanituksensa kanssa.Jos tää mielipide tekee mut putinistiksi, niin sitten oon putinisti, ihan sama.
Ukrainakin on venäjän naapuri.
Oletko nähnyt miten he piirtävät karttansa suomen kohdalla? Luuletko että se on vahinko?
Minun mielestä ukraina on oikeasti venäjää, ukrainalaiset ovat venäläisiä ja puhuvat venäjää omalla murteella.
Minua ei muutenkaan kiinnosta Ukraina, hyvin pimeä maa tuntuu olevan vauvatehtaineen ja elinkauppoineen, vähän kuin horror versio varsinaisesta venäjästä.
Minista kannattaa olla hyvissä väleissä naapurien kanssa, niin ei tarvitse höpökarttoja miettiä päivät pääksytysten. Venäjä ei hyötyisi mitenkään Suomen valtaamisesta. Me olemme hyödyllisiä porttina länteen.
Hävetkää Venäjä-mieliset luopiot. Olette alinta laarinpohjimmaista pohjasakkaa. On käsittämätöntä että tuollaista punakaartin jakojäännöstä ja mätämunaa löytyy vielä.
Hjj kirjoitti:
Venätrollien vaikuttamista. Älkää osallistuko
Heikoissa kantimissa on maamme informaatiopuolustus jos käsittää vasemmistolaisten Venäjä-mielisten piirien toimien paljastamista ja valottamista Venäjän trollien vaikuttamiseksi. Kansalaisille järjestetyt kurssit näyttävät menneen hukkaan.
Punikit on punikkeja vaikka voissa paistais. Aate ja veri vetää itään toveri Otto Wille Kuusisen viitoittamalla tiellä.
Siellä missä demari, siellä itätiedustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä yllätys että SDP taas asialla, pitkät perinteet Venäjän kanssa yhteistyöstä
Ei ole. Kovimpia vihamiehiä. Kannattaisiko sinun tutustua historiaan?
Se varsinainen seuran puuhamies on Mauno Saari, toimittaja ja kirjailija.
Eipä tuo ole mikään ihme.
1917 SDP ja muu vasemmisto hävisi Eduskunnan äänestyksen itsenäisyysjulistyksen esittämisestä, järjesti ulosmarssin Eduskunnasta ja aloitti sisällissodan saadakseen pysyä edelleen pyccän kainalossa!
Hävittyään sisällissodan ja Suomen itsenäistyttyä ne yrittivät jatkuvasti toimia vieraan vallan eduksi saadakseen siltä selkänojaa omille pyyteilleen.
Tämän vieraan vallan kaaduttua 1991 ne liittivät laittomasti Suomen toiseen Kansojen Vankilaan vuonna 1995 ja tästä saamme kärsiä edelleen valtavien, järjenvastaisten menojen ja oman lainsäädännön polkemisen muodossa.
Vasemmisto ei pysty itsenäisyyteen. Se on aina toiminut ja tulee aina toimimaan Isänmaamme etua vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä yllätys että SDP taas asialla, pitkät perinteet Venäjän kanssa yhteistyöstä
Ei ole. Kovimpia vihamiehiä. Kannattaisiko sinun tutustua historiaan?
Se varsinainen seuran puuhamies on Mauno Saari, toimittaja ja kirjailija.
Eipä tuo ole mikään ihme.
1917 SDP ja muu vasemmisto hävisi Eduskunnan äänestyksen itsenäisyysjulistyksen esittämisestä, järjesti ulosmarssin Eduskunnasta ja aloitti sisällissodan saadakseen pysyä edelleen pyccän kainalossa!
Hävittyään sisällissodan ja Suomen itsenäistyttyä ne yrittivät jatkuvasti toimia vieraan vallan eduksi saadakseen siltä selkänojaa omille pyyteilleen.
Tämän vieraan vallan kaaduttua 1991 ne liittivät laittomasti Suomen toiseen Kansojen Vankilaan vuonna 1995 ja tästä saamme kärsiä edelleen valtavien, järjenvastaisten menojen ja oman lainsäädännön polkemisen muodossa.
Vasemmisto ei pysty itsenäisyyteen. Se on aina toiminut ja tulee aina toimimaan Isänmaamme etua vastaan.
Presidentti Risto Ryti:
"Pahimmat vihollisemme ovat omassa keskuudessamme ne, jotka itsekkäistä syistä ovat valmiit uhraamaan kansakunnan elinedut ja ne, jotka jatkuvasti ja toistuvasti julistavat totuutena sitä, minkä tietävät valheeksi."
Onko Venäjä -seuroja ilman "venäjämielisyyttä"? Sillä termillä tarkoitetaan tiettyjä asioita Suomessa?
Eniten v...tuttaa vasemmiston ryssänkätyri sitten islamisti.
Ihme vouhotusta tää venäjäboikotointi ja muu vouhkaus. Järki on sumennut monella ukrainafanituksensa kanssa.
Jos tää mielipide tekee mut putinistiksi, niin sitten oon putinisti, ihan sama.