En pääse millään mustasukkaisuuden tunteesta eroon. Tai lähinnä olen jäänyt vatvomaan vanhaa.
Mies oli uskoton ja valehteli. En pääse eroon sisällä jylläävistä tunteista. Ahdistun, kun ajattelen mitä mulle on tehty.
Onko kokemusta, että eron jälkeen nämä helpottaisi? Onko tämä pelkotila, että niin käy uudestaan ja tunne vaivaa minua aina.
Kommentit (8)
Ero ja ainakin vuoden verran menee aikaa. Kannattaa hakea keskusteluapua tai sitten itse aktiivisesti mennä tunteita päin ja käydä niitä läpi.
Juuri jostain luin, että tuohon auttaa parisuhteen täysi avaaminen. Eli kaikki puhelimet näkyville, jotta luottamus voi parantua.
Vierailija kirjoitti:
Juuri jostain luin, että tuohon auttaa parisuhteen täysi avaaminen. Eli kaikki puhelimet näkyville, jotta luottamus voi parantua.
Parisuhteen avaaminen tarkoittaa jotain aivan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen avaaminen tarkoittaa jotain aivan muuta.
Oops, sori, en tarkoittanut sitä. Vaan sitä, että kalenteri ja menot ja viestit avataan näkyville
Ei se ainakaan sillä helpota, että suhdetta jatkaa sen pettäjän kanssa. Tottakai siinä odottaa että koskas pettää taas. Ja ikävä kyllä tuota voi sitten seuraavistakin kumppaneista alkaa epäilemään kun se luottamus kerran menee yhden kanssa.
Se jää sisään. Ja sen kanssa on opittava elämään.