Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomaalaisita miehistä kokemuksia..

Vierailija
07.12.2006 |

EI siis niitä " kaverin tutun kaimalle kävi näin ja näin," en usko niitä. Mutta siis oma kohtaiset kokemukset pinoon, pliis..

Mitkä asiat oli kivoja/huonoja jne.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- palstalla on aika autenttista tekstiä. käypäs lukaisemassa.

Vierailija
2/21 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei ole mitään homogeenistä ryhmää " ulkomaalaiset" . On aikamoinen ero mistä päin se ulkomaalainen tulee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä koitat hakea tällä ketjulla?

Vierailija
4/21 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa junalta kantamusten kanssa ja opiskelukaverini miehen (joka oli ulkomaalainen) tuttu joka oli sattumalta paikalla tarjoutui kantamaan. No ei siinä mitään annoin kantaa laukut ja kiitin. No eikös jollekin kaverille joka asui samassa yokylässä piti soittaa, annoin soittaa (ei eletty vielä kännykkä aikaa) ja sen jälkeen olikin täys työ saada herra ulos kämpiltä. Saman illan aikana herra kävi kolkuttelemassa ovella useammasti, soitti ties kuinka monta kertaa, että tarvitsisis yöpaikan. No ei onnistunut meikälaisen kanssa, ei olisi voinut vähempää kiinnostaa.

Vähän ajan päästä alkoi tulla huorittelu soittoja ja haukkuin kuinka ruma minä oikein hänen mielestään olin. No eipä olisi vähempää voinut minun itsetuntoa loukata nuo herjat.

Säälittävä tapaus kerta kaikkiaan.

Vierailija
5/21 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ois kiva saada uusia aiheita. Onko hyvä selitys? :D

-ap.

Vierailija
6/21 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaisuus tekeekin miehestä todella, todella erikoisen ja poikkeavan.

Vierailija
7/21 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista se elämä on monikulttuurisessa suhteessa: aika arkista.

Vierailija
8/21 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne eivät kuitenkaan liity mitenkään hänen kulttuuriinsa tai kansalaisuutensa. Yhtä lailla samanlaista voisi olla täysin suomalaisen miehen kanssa.

Kulttuurieroja ei juurikaan ole, jotain pientä nyt silloin tälloin, mutta ei mitään suurempaa. Lähinnä ruoassa on eroja ja arkirytmissä sekä siinä, että mieheni ei ole tottunut harrastamaan liikuntaa samalla tavalla kuin Suomessa vaan hän on tottunut esimerkiksi siihen, että lyhyetkin matkat ajetaan autolla ja ns. hyötyliikuntaa ei ole ollenkaan vaan jos jotain liikuntaa harrastetaan niin sitä pitää erikseen mennä johonkin harrastamaan esim. kuntosalille jne.

Vierailija
9/21 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä puhumme yhdessä kielellä joka ei ole kummankaan äidinkieli. Ja kulttuurierojakin on, vaikka aika läheltä maantieteellisesti olemme syntyisin. Esimerkiksi juhlapäivien tärkeys tulee nyt ensimmäiseksi mieleen. Jos on kaukaisella sukulaisella syntymäpäivät 2000 km päässä, sinne on kerrassaan mentävä vaikka rahatilanne ei sitä sallisi.

Vierailija
10/21 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on ruotsalainen ja elämä hänen kanssaan poikkeaa varmasti kovasti siitä, että eläisin vaikka sudanilaisen tai uzbekistanilaisen kanssa yhdessä.

Ihan tavallista meillä on, " suomalaisuus" ja " ruotsalaisuus" eivät ole mitään jokapäiväsiä aiheita. Alussa ihmetytti miksi mies haluaa lihapullien kanssa puolukkahilloa ja miksi niitä lihapullia tarjotaan jokaisella juhla-aterialla. No, nämäkin erot on samaa luokkaa kun erot savolaisen ja helsinkiläisen välillä. Puhumme kotona ruotsia, jonka minäkin hallitsen, eli mitään kieliongelmaakaan ei ole.

Vierailija
11/21 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kenenkään kanssa aiemmin. Luulen tosin, ettei sillä ole mitään tekemistä hänen kansallisuutensa tai minun kansallisuuteni kanssa.

Vierailija
12/21 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siis jotian seikkailujuttuja, ajankuluksi vaan siis.. En ole mikään rasisti siis kuitenkaan, vaan on ne aika jänniä juttuja joskus.

Vierailija
13/21 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ongelma on se, että jompikumpi joutuu aina asumaan toisen kotimaassa. Olisi ihanaa kun ei tarvitsisi aina matkustaa niin kamalasti kun mies haluaa tavata perhettä ja kavereita..

Vierailija
14/21 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin ole törmänneet. Kieliiongelmaa ei ole. Ruokailutooumuksissa näkyy eroja ja ehkä nyt jouluna meillä avataan lahjoja sitten sekä aattona että joulupäivänä.

Mieheni on kyllä myös ehdottomasti paras mies mitä koskaan on minulla ollut mutta en usko että tämä johtuu englantilaisuudesta.

Mutta ehkä sen olen huomannut englannissa ollessani että kyllä naista siellä enemmän naisena kohdellaan kuin täällä. Ei esim. deiteillä tulis mieleenkään että nainen maksaa. Mieheni aina nauraa kun kerron kuinka suomi exät veivät syömään suunnilleen mäkkäriin ja leffaliput kustansin itse. :D

Vierailija
15/21 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, mutta mitään kovin shokeeraavaa kerrottavaa minulla ei ole. Meidän miehet herää aamulla, menevät töihin, tulevat sieltä työpäivän jälkeen kotiin, käyvät kaupassa, leikkivät lastensa kanssa, imuroivat, käyvät lenkillä, röhnöttävät sohvalla siinä missä muidenkin ukot.

Meitä ei ole edes hakattu, ja jos on petetty niin se on tehty niin hienosti ettemme me vaimot ole sitä vielä ymmärtäneet. Je on sitten tapahtunut jossain kodin, työpaikan (miesvaltainen), lenkkipolun ja lähikaupan välillä, sillä miehemme (nuo tylsimykset!) eivät edes juo alkoholia tai käy kapakassa.

Elämämme on tavallisen tylsää. Tapasimme, ihastuimme, tutustuimme, seurustelimme, muutimme yhteen, menimme naimisiin, saimme lapsia. Maatajärisyttäviä skandaaleja ei elämässämme ole ollut, toki joskus riitelemme kuten kai kaikki parit.

Olemme kertakaikkisen tavallisia ja tylsiä. Ne parit, jotka eivät ole, päätyvät yleensä sitten lööppeihin.

Vierailija
16/21 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi tietysti ruokamieltymykset ovat erilaisia, mutta miehellä on lukuisia ruoka-allergioita jotka asettaa taasen omat rajoituksensa, että emme syö juuri koskaan samaa ruokaa.

Mies on todella huomaavainen, hyvä mies ja viihtyy kotona. Voipa sanoa että hän on enempi koti-ihminen kuin minä.

Koko avioliitomme ajan hän ei ole ollut yhtään iltaa kavereittensa kanssa kartsalla ( näinhän yleisesti luullaan että arabimiehet istuskelee baareissa illat pitkät ) vaan kun esim. kyläilemme, teemme se aina yhdessä.

Vierailija
17/21 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko kokemuksia ulkomaalaisesta suomessa, lomaromanssista, seurustelusta toisen maan kansalaisen kanssa?

Kuinka käydään suihkussa ulkomaalaisen kanssa (vissi ero kai suomalaiseen), kuinka liftataan ulkomaalaisen kanssa (entä jos on itse se ulkomaalainen?). Kuinka ollaan lapsenvahteina, miten käydään uimassa, kuinka suudellaan?

Vierailija
18/21 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta otinpa pikisilmän eikä ole tarvinnut katua.

Vierailija
19/21 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17-vuotiaana Inglesissä perheeni kanssa, ja tutustuin diskossa espanjalaiseen poikaan nimeltään Raul. Käytiin yhdessä syömässä, juomassa, tanssimassa. Juu, suudeltiin ja sänkyynkin mentiin muutamaan kertaan. Hän lähti kotiinsa manner-Espanjaan kaksi päivää ennen minun lomani loppumista. Sain häneltä muutaman kirjeen sen jälkeen, mutta siihen yhteydenpito jäi, emmekä koskaan enää tavanneet.

Hän oli ihan hyvä suutelemaan, sängyssä ihan normaalia tasoa ikäisekseen (oli 18-vuotias). Komea ja mukava poika. Mitään suurta romanssia en siitä odottanut, siksi en hänen kirjeisiinsä lopulta enää vastannutkaan.

Vierailija
20/21 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 yhteistä vuotta takana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi