Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muka toisen puhelimen tutkiminen ihan normaalia parisuhteessa?

Vierailija
10.06.2023 |

Itse en antanut tutkia omaa puhelintani. Toisaalta minulla ei ole edes mitään mielenkiintoa tutkia miehenkään puhelinta. Mies taas alkoi heti kysellä, että mitä salattavaa minulla on puhelimessani jos hän ei voi sitä nähdä.

Puhuin asiasta yhden kaverini kansaa ja hänkin oli sitä mieltä, että kyllä puhelimet pitää antaa nähtäväksi molempien. Minä olen edelleen eri mieltä. Mutta kiinnostaa, että onko tämä joku yleinenkin käytäntö?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, se on rikos

Ei se rikos ole, jos toinen antaa tutkia sen. Mutta onhan tuo kontrolloivaa käytöstä pahimmillaan. 

Vierailija
62/68 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisena naisena olen sitä mieltä että tottakai puhelimensa voi antaa isännälle tarkistettavaksi jos hän sitä pyytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, joilla "ei ole mitään salaisuuksia" niin eikö teillä ole mitään yksityisviestejä ystäviltä, joissa voi olla ystävän luottamuksella kertomia asioita? Eiväthän nekään välttämättä mitään kamalaa ole, mutta jos ystävä kertoilee ihan vaan vaikka vaihdevuosivaivoistaan tai riidasta lapsensa kanssa, tai pohtii oman lapsuutensa asioita tai kertoo iäkkäiden vanhempiensa omaishoitoon liittyviä kipuilujaan, tuskin hän arvostaisi sitä, että näytätte viestit eteenpäin.

Tätä minäkin olen toistuvasti yritin kertoa omalle exälle. Mutta ei, tämä ei mennyt läpi. 

Hän ei siis varsinaisesti yrittänyt tsekata minun puhelinta, mutta ihmetteli ettei saanut käyttää sitä. (Miksi olisi pitänyt, kaikilla on omakin puhelin). 

Lopulta minulle on mm. selvinnyt, että esim. oma terapiakäyntini oli levinnyt muidenkin ihmisten tietoon, koska hän oli lainaillut omaansa. 

Vierailija
64/68 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin ja kirje salaisuus koskee kaikkia, myös puolisoa. 

Vierailija
65/68 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kenelle on, kenelle ei. Minun parisuhteessani minkäänlainen kyttääminen ei ole normaalia. Mutta jos kaksi aikuista ihmistä haluavat keskenään sopia, että urkkivat toistensa yksityisasioita, niin ei kai sitä kukaan ulkopuolinen voi kieltääkään.

Vierailija
66/68 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ovat kyllä ihan vapaasti tutkittavissa, jos kuuluu nokosille, että viestiä pukkaa, niin huudan puolisoa katsomaan, mitä siellä on.

Vierailija
67/68 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan naisille on

Vierailija
68/68 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.