Hotellihuone oli jäänyt siivoamatta edellisen asukkaan jäljiltä joten jätinpä paskat pönttöön ''kiitokseksi''
Mietin koko yön miten rankaisen hotellia tästä ja päädyin tähän lopputulokseen.
Kommentit (50)
Jonkun hotellin vessassa oli ohje että jätä likaiset pyyhkeet lattialle äläkä ripusta niitä enää seinälle niin siivoja tietää vaihtaa ne.
Vierailija kirjoitti:
Niin... Tai sitten olisit ihan vaan käynyt sanomassa asiasta?
Ei siellä enää päivystä iltasiivojat. Ne on lähteneet kotiinsa aikaa sitten.
Uuden huoneen voi saada.
Opiskeluaikana tienasin hyvinkin leppoistasta iltapäivystyksestä hotellin huonesiivouksessa: parit extratyynyt jonnekin, sviittiin joku tarjoiluvaunu. Ehkä siivota uudelleen joku huone. Imuroida pari hissin edustaa.
Eipä paljon työt painanu. Jollain iltalisillä vielä tunteja siellä työpaikalla.
Eipä tulis enää kuuloonkaan!
Jossei respa ehdi niitä samalla hoitamaan, niin sitten ei tapahdu mitään.
Hotellisiivoojana sanon että sun kaltaiset ihmiset on saastaa!! Mistään ei välitetä kuin omasta navasta,onpas kauheaa ettei käynyt sanomasta mielummin lapsellinen teinikosto.
Ei tainnut olla häävi hotelli ja arvatenkin oli suomessa. Täällähän ei tarvi asiakkaista piitata. Kukaan ei ole muiden yläpuolella. Ei edes asiakas.
En muista että koskaan olisi minulla ollut huone siivoamatta ja olen matkustanut tolkuttomasti. Mutta 99% reissuista suuntautunut ulkomaille ja aika tasokkaita hotelleja.
Vierailija kirjoitti:
Olisit raivonnut vastaanottoon, niin olisit saanut paremman huoneen samaan hintaan. Tyhmä Ap.
Miksi pitää raivota? Miksi ei voi asiallisesti todeta, että huone on jäänyt siivosmatta ja haluat siivotun huoneen, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Hotellisiivoojana sanon että sun kaltaiset ihmiset on saastaa!! Mistään ei välitetä kuin omasta navasta,onpas kauheaa ettei käynyt sanomasta mielummin lapsellinen teinikosto.
Huomaa että olet hotellisiivoja, kun kirjoitustaito on tuota luokkaa...
Vierailija kirjoitti:
Olisit raivonnut vastaanottoon, niin olisit saanut paremman huoneen samaan hintaan. Tyhmä Ap.
Eipä saanut parempaa huonetta vaan ihan samanlaisen saman käytävän varrelta, tosin sellaisen, missä oli puhtaat lakanat ja pyyhkeet.
Siivouksen tasossa on huimat erot. Itse olin todella lähellä liukastua vaarallisesti sairaalassa, kun oli jätetty saippuat huuhtelematta suihkutilassa. Kunnan koulujen siivousta taas vahdittiin äärimmäisen tarkasti. N. 3v sitten.
Valitettiin kerran kun huoneen jääkaappi oli rikki, niin eipä mitään hyvittelyitä saatu.