Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotellihuone oli jäänyt siivoamatta edellisen asukkaan jäljiltä joten jätinpä paskat pönttöön ''kiitokseksi''

Vierailija
10.06.2023 |

Mietin koko yön miten rankaisen hotellia tästä ja päädyin tähän lopputulokseen.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa iso juttu, joutuu ihan vetämään pöntön.

Huolehdin että se on myös tukossa.

Ap

Vierailija
22/50 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja on paskan hajuun tottunut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rankaiset vain köyhää siivoojaa, joten ei tuo nyt hotellia kaada.

No mutta siivooja sen virheen oli tehnytkin.

Ai se on nykyään työntekijäportaan vika jos johto mokaa.

Vierailija
24/50 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistitko jättää myös kannen auki ja oksentaa nurkkaan?

Vierailija
25/50 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rankaiset vain köyhää siivoojaa, joten ei tuo nyt hotellia kaada.

No mutta siivooja sen virheen oli tehnytkin.

Mistä sen tiedät? Voi olla, että on tapahtunut hotellin puolelta virhe vapautuvista huoneista.

Vierailija
26/50 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa iso juttu, joutuu ihan vetämään pöntön.

Huolehdin että se on myös tukossa.

Ap

Sitten tarvitaan jo huoltomiestäkin. Työllistävä vaikutus teoillasi siis. 👍🏼

Vierailija
27/50 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla ennen lähtöä kaada vettä vesikeittimeen, kakkaa sinne ja keitä se ennen lähtöä xDD

Siivoajille kuppi kuumaa.

Vierailija
28/50 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on just tyypillistä alhaisen äo'n omaavan apinan toimintaa. Työskentelen virastotalossa, jossa on myös sosiaalivirasto. Siellä on usein syljeskelty, välillä kustu, siihen hissiin, jolla pääsee sossuun. Kostohan se selvästi on, kun ei ole saanut tukia sossusta, niin pitää kiukkua sitten päästä johonkin purkamaan. Siivooja tulee sitten ja pyyhkii ne pois, eikä sossun virkailija välttämättä tiedä koko asiasta mitään. On siinäkin sitten hieno kosto 🙄

Vierailija
29/50 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
30/50 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi kerralla ennen lähtöä kaada vettä vesikeittimeen, kakkaa sinne ja keitä se ennen lähtöä xDD

Toivottavasti sä pääset pian hoitoon 🙏

Vierailija
31/50 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa sinä siivoojia syytät. Olen ollut hotellissa siivoojana, liian vähän henkilökuntaa, liian vähän aikaa, liikaa paikkoja siivottavana.

Ei vain ehdi. Pomot tietävät asiasta, eivät välitä.

Oli pakko keksiä niksejä jolla huone näytti siivotulta vaikka oli oikeasti puolisiivottu. Kiillotettiin hanat ja peilit, vaihdettiin uudet petivaatteet, tyhjennettiin roskikset. Imuri meni milloin missäkin, ei sitä ollut aikaa metsästää joka kerralla.

Tästä on jo yli kymmenen vuotta aikaa, tuskin ala on paremmaksi muuttunut.

Vierailija
32/50 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakuta lapsettaa. Tänne pitäisi olla ikäraja, ettei noi pennut pääsisi lapsellisuuksiaan tänne suoltamaan.

Vierailija
33/50 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu että ihmiset on tosi tyhmiä ja tosi eläimiä ja jopa pahempia pas.... juttuineen.

Vierailija
34/50 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin oli huone huonosti siivottu ja oli aikomus valittaa asasta uloskirjautumisen yhteydessä. Vedin kuitenkin kunnon koomat aulabaarissa ja laattasin sänkyyn. En sitten aamulla jaksanut enää reklamoida. En vieläkään ymmärrä miksei "perästä kuulunut".

Vierailija
35/50 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisessä työpaikassani oli töissä niin vittumaisia akkoja, että lähdin perjantaisin viimeisenä töistä ja kävin paikalla naisten vessassa ja jätin vetämättä.

Olipa toimistolla hurja lemu maanantaiaamuna helteisen kesäviikonlopun jälkeen.

Oppivatpahan olemaan!

Minä käyn toimistolla viikoittain naisten vessassa paskalla ja toisinaan myös runkulla. Ajatus siitä että toimiston hienohelmat, tantat ja bimbot saavat nuuhkia minun paskani käryä ja katsella minun jättämiä jarrutusjälkiä pytyssä on vähintäänkin nautinnollisen huvittava. Joskus poikkean viikonloppuna jättämässä tortun väijyyn daamien pyttyyn, siivooja käy aina jo perjantain puolella joten saa muhia ja levittää aromeja rauhassa maanantaille odottamaan töihin saapuvia Sirpoja ja Jasmiinoita.

Vierailija
36/50 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sä pääset pian hoitoon 🙏

Ime munaa 🤣

Incelin suurin toive 🙏

Vierailija
37/50 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotakuta lapsettaa. Tänne pitäisi olla ikäraja, ettei noi pennut pääsisi lapsellisuuksiaan tänne suoltamaan.

Tänne pitäisi olla myös yläikäraja jotta lisääntymisikänsä ohittaneet hiekkavitut eivät pääsisi ahdasmielisillä kommenteillaan ja ilmiannoillaan terrorisoimaan ketjuja ja rikkomaan sananvapautta.

Vierailija
38/50 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entisessä työpaikassani oli töissä niin vittumaisia akkoja, että lähdin perjantaisin viimeisenä töistä ja kävin paikalla naisten vessassa ja jätin vetämättä.

Olipa toimistolla hurja lemu maanantaiaamuna helteisen kesäviikonlopun jälkeen.

Oppivatpahan olemaan!

Minä käyn toimistolla viikoittain naisten vessassa paskalla ja toisinaan myös runkulla. Ajatus siitä että toimiston hienohelmat, tantat ja bimbot saavat nuuhkia minun paskani käryä ja katsella minun jättämiä jarrutusjälkiä pytyssä on vähintäänkin nautinnollisen huvittava. Joskus poikkean viikonloppuna jättämässä tortun väijyyn daamien pyttyyn, siivooja käy aina jo perjantain puolella joten saa muhia ja levittää aromeja rauhassa maanantaille odottamaan töihin saapuvia Sirpoja ja Jasmiinoita.

Mene töihin ja lopeta noi lapselliset uhoamiset. Pyydä apua mt-ongelmiisi, hoida lääkityksesi kuntoon. Jos et kykene kokoaikaiseen työntekoon, kysele mahdollisuudesta päästä kuntouttavaan.

Vierailija
39/50 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Vierailija
40/50 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaa sinä siivoojia syytät. Olen ollut hotellissa siivoojana, liian vähän henkilökuntaa, liian vähän aikaa, liikaa paikkoja siivottavana.

Ei vain ehdi. Pomot tietävät asiasta, eivät välitä.

Oli pakko keksiä niksejä jolla huone näytti siivotulta vaikka oli oikeasti puolisiivottu. Kiillotettiin hanat ja peilit, vaihdettiin uudet petivaatteet, tyhjennettiin roskikset. Imuri meni milloin missäkin, ei sitä ollut aikaa metsästää joka kerralla.

Tästä on jo yli kymmenen vuotta aikaa, tuskin ala on paremmaksi muuttunut.

Mä pakkaan hotelliin siivousvehkeet mukaan eli sellaisia kertakäyttöisiä valmiiksi kostutettuja liinoja mitä kaupassa myydään.

Juurikin tuon takia ettei huoneita siivota kunnolla.

Sen lisäksi aina kun lähden huoneesta niin otan petivaatteet valmiiksi pois ja valmiisiin kasoihin lattialle lakanat ja toiseen pyyhkeet niin helpottaa siivoojien työtä.

Kyllä, olen entinen hotellisiivooja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi