Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aiot nauttia ensi viikolla alkavista ihanista helteistä?

Vierailija
09.06.2023 |

Otatko aurinkoa? Menetkö uimarannalle? Syötkö jäätelöä?

Helle on ihanaa! Kaikki nauttimaan!

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää vielä 10-20 v sitten tätä, että jokainen + 23 tai yli päivä hehkutettiin jo etukäteen/ kauhisteltiin hirmuhelteinä ja paahteina? Eihän ne edes toteudu usein. Ja tää "nytkin on liian kuuma" tyyppinen puhe taitaa kertoa vaan siitä että kansa on lihonut/fyysisesti huonossa kunnossa.

Mut joo, jos oikeasti tulee lämpimiä niin nautin, arkena pakko olla töissä mut kiva sielläkin kun tarkenee istumatyössä kerrankin pitää mekkoja tms kesävaatetta eikä niitä iänikuisia lämmittäviä villapaitoja. Onneksi mun työpisteessä ei oo ilmastointia. Ja iltaisin kastelen pihaa, tykkään siitä puuhasta. Tulispa oikein pitkä kuiva kausi niin etanat kuolisi.

Vierailija
42/44 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tää vielä 10-20 v sitten tätä, että jokainen + 23 tai yli päivä hehkutettiin jo etukäteen/ kauhisteltiin hirmuhelteinä ja paahteina? Eihän ne edes toteudu usein. Ja tää "nytkin on liian kuuma" tyyppinen puhe taitaa kertoa vaan siitä että kansa on lihonut/fyysisesti huonossa kunnossa.

Mut joo, jos oikeasti tulee lämpimiä niin nautin, arkena pakko olla töissä mut kiva sielläkin kun tarkenee istumatyössä kerrankin pitää mekkoja tms kesävaatetta eikä niitä iänikuisia lämmittäviä villapaitoja. Onneksi mun työpisteessä ei oo ilmastointia. Ja iltaisin kastelen pihaa, tykkään siitä puuhasta. Tulispa oikein pitkä kuiva kausi niin etanat kuolisi.

Minä olen se, joka kirjoitti, että nytkin on liian kuuma. Tulin juuri juoksulenkiltä ja auringon paahteessa meinasi läkähtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivan muistutukseksi esiin pari av-ketjua viime talvelta, jolloin ihmiset valittivat kuinka jäätyvät koteihinsa kun sähkön hinta on niin korkealla, ettei ole varaa edes lämmittää kotia yli 15 asteen.

Vierailija
44/44 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen cittarista hyvän valikoiman hyviä juomia, viilennän ne ja nautin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän