Nainen,miksi et halua miestä joka antaa sinulle 247 huomiota ja palvoo sinua?
usein naiset välttelee kun kirjoitan deitti profiiliin
"etsin naista jota palvoa"
"Olet kaikkeni ja näytän sen sinulle"
"Pidän kuin kukkaa kämmenellä"
Kommentit (31)
Varmaan siksi, että pitää päästä töihin ja paskalle.
En halua jatkuvasti huomiota, tarvitsen omaa aikaa.
Koska haluan olla rauhassa ja yksin ilman mitään perskärpäsiä.
Jos haluan jonkun, joka palvoo mua 24/7, hankin koiran. Se eläimeltä saatu "palvonta" on vielä ymmärrettävissä, mutta aikuinen ihminen harjoittamasta tuollaista vaikuttaa lähinnä läheisriippuvaiselta ongelmatapaukselta.
Palvova mies alkaa kyllästyttää tosi nopeesti, toinen äätilaita kiinnostaa pidemmälle, vaikka kult keskitie on paras kompromissi
Vierailija kirjoitti:
Jos haluan jonkun, joka palvoo mua 24/7, hankin koiran. Se eläimeltä saatu "palvonta" on vielä ymmärrettävissä, mutta aikuinen ihminen harjoittamasta tuollaista vaikuttaa lähinnä läheisriippuvaiselta ongelmatapaukselta.
Mielestäni koirat on vielä rasittavamoia kuin miehet. Miehet sentään käy vessassa itse. Kumpaakaan en huusholliini halua .
Kyllä mulle kelpais, mutta pitäis lisäksi olla söpö :)
Herättää epäilyksen, ettei ole ihan terve
Haluan olla rauhassa ja omaa tilaa. Yksi italialainen on saanut minuun jonkun pakkomielteen josta ei tunnu pääsevän eroon vaikka vuodet kuluu, ja hän on juuri sellainen tosi intensiivinen. Kaverini nauroivat aivan täysillä kun miettivät miten pahasti minulla menisi hermot siihen, jos joutuisin olemaan samassa talossa jonkun italialaisen, aivan rakastuneen miehen kanssa jolla on pakkomielle minusta.
Olisin niiiiiin raivona ja varmaan aika pian vaan uhkailisin, että pysyy kauempana.
Orjuus on lopetettu jo aikoja sitten.
Haluan tasavertaisen suhteen. En palvontaa.
No omasta mielestä jos tuollaista kirjottaa deittiproffaan, nii kuulostaa ahdistavalta ihmiseltä jolla ei ole omaa elämää
Etsi joku läskinarsisti joka haluaa huomiota
Tulee mieleen joku mustasukkainen sairas roikkuja
Se on kiva. Mutta naiset haluavat palautua ja kerätä voimia päivittäin. Myös oman ajan, tehdä omia juttuja, kuten mieskin tekee. Jos mies on "kiinni iholla" ja lähellä koko ajan, on varmasti haasteellista kerätä voimia arjessa. Paitsi jos mies ei ole energiavampyyri, hänen hengailu lähistöllä ei kai haittaa siten.
247 huomiota on jo liikaa. Ehkä 100 riittäis.
Deittiprofiili on yhdyssana.