Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkainen miehelleni lasten huomiosta

Vierailija
09.06.2023 |

Tiedostan tämän olevan aivan älyvapaata, mutta jonnekin pitää purkaa tätä, ehkä jopa raskauden aiheuttamien hormonien takia.

Avauksessa on kyse siitä, että lapset (5- ja 3-vuotiaat) ovat kokoajan isänsä (aviomieheni) kimpussa ja selvästi pitävät hänestä enemmän kuin minusta. Isän tullessa töistä iloitaan ja hymyillään, kuin viimeistä päivää. Isä saa pukea päälle, syöttää, käyttää pesulla ja lukea iltasadun, mutta minun kanssa on enemmiten kiukkua. Jos kiukku alkaa miehelleni, niin se menee ohi muutamassa minuutissa. Isän kanssa on niin kiva touhuta ja hiukan ärsyttää, kuinka hyvin ja luonnollisesti hän hoitaa ja touhuaa lasten kanssa. Ollaan puhuttu tästä ja mieheni pyrkii aina pitämään puoliani. Mieheni huomioi minua, yllättää ja kehuu joka päivä, tekee suurimman osan kotitöistä ja käy ansaitsemassa elannon. Onko lapsilla vain "isukki" vaihe päällä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kivempi ihminen

Vierailija
2/6 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole kivempi ihminen

No leikitän lapsia ja pyrin olemaan mahdollisimman läsnä, mutta silti isä on parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole kivempi ihminen

No leikitän lapsia ja pyrin olemaan mahdollisimman läsnä, mutta silti isä on parempi.

Vaihe päällä.

Mukavaa tietysti, että isäkin on läheinen, eikö?

No loppupeleissä se äiti on aina tärkein.

Vierailija
4/6 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset purkavat usein kiukkua siihen läheiseen vanhempaan - eli äitiin. Ole vain iloinen, että heillä on hyvä suhde.

Vierailija
5/6 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ilahtunut ja jättäisin mahdollisimman paljon lapsihommia isälle.

Vierailija
6/6 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 4v lapsella oli pari vuotta tuollainen isävaihe. Luulin jo, että sellaiseksi jääkin. Että isä on kivempi. Mutta nyt on alkanut äitivaihe ja nykyään mäkin saan pestä hampaat ja nukuttaa.

Kiukuttelut suunnataan edelleen ka aina eniten mulle, mutta koen sen myös hyvänä, että lapsi pitää mua niin turvallisena aikuisena jolle voi näyttää kaikki tunteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän