Nainen,miksi et halua miestä joka antaa sinulle 247 huomiota ja palvoo sinua?
usein naiset välttelee kun kirjoitan deitti profiiliin
"etsin naista jota palvoa"
"Olet kaikkeni ja näytän sen sinulle"
"Pidän kuin kukkaa kämmenellä"
Kommentit (31)
Naiset haluavat geenikomeutta. Ennemmin väkivaltainen giga-chad kuin maata jalkojen alla palvova tavis.
Vierailija kirjoitti:
Haluan olla rauhassa ja omaa tilaa. Yksi italialainen on saanut minuun jonkun pakkomielteen josta ei tunnu pääsevän eroon vaikka vuodet kuluu, ja hän on juuri sellainen tosi intensiivinen. Kaverini nauroivat aivan täysillä kun miettivät miten pahasti minulla menisi hermot siihen, jos joutuisin olemaan samassa talossa jonkun italialaisen, aivan rakastuneen miehen kanssa jolla on pakkomielle minusta.
Olisin niiiiiin raivona ja varmaan aika pian vaan uhkailisin, että pysyy kauempana.
Olin juuri kirjoittamassa, että normaali suomalainen introvertti tarvitsee omaa aikaa ja stressaantuu 24/7 -huomionkerjääjä-seuralaisesta.
Olen kuin Greta Garbo.
"I want to be alone."
Tunnen kolme miestä, jotka sanoivat vaivoistaan, että palvovat tätä. Kaikki ovat nyt löytäneet uuden palvonnan kohteen, osa jo useamman.
Ei ole uskottava, ei herätä luottamusta että mitenhän pitkään tuo tuollaista oikein oikeasti jaksaa...
Vierailija kirjoitti:
Tunnen kolme miestä, jotka
sanoivat vaivoistaan, että palvovat tätä. Kaikki ovat nyt löytäneet uuden palvonnan kohteen, osa jo useamman.
Ihana autocorrect iski: siis vaimoistaan:-)
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat geenikomeutta. Ennemmin väkivaltainen giga-chad kuin maata jalkojen alla palvova tavis.
Näytä mulle Suomesta edes yksi giga-Chad. Ei, Nacci ei ole. :DD
Nainen haluaa tasa-arvoisen, arvostavan suhteen, jossa hän voi olla oma itsensä, eikä mikään palvonnan kohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytä mulle Suomesta edes yksi giga-Chad. Ei, Nacci ei ole. :DD
Palstan mukaan Jason Momoa näyttää ihan perus tamperelaismieheltä, joten varmaan sieltä sitten löytyisi?
Kestätkö sen että olet pelkkä kynnysmatto ja sinulla luutataan lattiat mennen, tullen ja palatessa?
Nainen ei halua minkäänlaista miestä!