Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaakohan Antonio aktiivisen roolin presidentti Haaviston puolisona vai jättäytyykö hän taka-alalle?

Vierailija
09.06.2023 |

Tuossa voi nimittäin henkilö itse valita minkälaisen roolin haluaa ottaa. Tai presidenttipari voi keskenään sopia asian.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, edustuspuoliso, niin kuka mahtaa Antonion puvustaa? Ja meikata ja kammata, vai meinaako itse ehtiä kun on kiireinen edustusaikataulu?

Onhan meillä näitä ammattimeikkaajia lähtövalmiina maailmalle mukaan. 

Antonio osaa valmistaa itse edustuspukunsa, hän on käynyt koulut siihen.

Sehän olisi vielä mahtavampaa, että Antonio hurauttaisi sekä parille vieraalleen, että itselleen puvun :D

Vierailija
22/32 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon kysymysmerkkejä jos Haavisto valitaan. Ei ihan joka paikkaan saata kutsuja tulla valtiovierailuille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, edustuspuoliso, niin kuka mahtaa Antonion puvustaa? Ja meikata ja kammata, vai meinaako itse ehtiä kun on kiireinen edustusaikataulu?

Onhan meillä näitä ammattimeikkaajia lähtövalmiina maailmalle mukaan. 

Antonio osaa valmistaa itse edustuspukunsa, hän on käynyt koulut siihen.

Sitten voisinkin äänestää Pekkaa, koska tämä pari tulee halvemmaksi veronmaksajille.

Vierailija
24/32 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että ei kovin suurta edustusroolia ulkomailla ottaisi. Kotimaassa nämä kaksi jo tiedetään ja siedetään.

Linnanjuhlat, maakuntamatkat sun muut menee ihan okei. Antonio varmaan ihan kiva sosiaalinen niitä näitä -höpöttäjä, tulee halutessaan ihmisten kanssa toimeen jossain Perä-Seinäjoella.

Minun on hyvin vaikea käsittää, mistä aiheesta he voisivat keskustella tai mitä muuta harrastaa yhdessä. Ovat niin eri planeetoilta. Antonio on tosi iso miinus tässä kisassa Pekalle. Epäuskottavuustekijä.

Ja tämä ei liity seksuaaliseen suuntautumiseen. Jos jonkun miesehdokkaan vaimo olisi Maisa Torppa tai Sara Sieppi, ajattelisin samoin. Tai naisehdokkaan joku BB-kukatahansa.

Toivon itse Pekka Haavistoa presidentiksi ja olen toivonut ennenkin. Toivon että suomalaiset pääsevät puolisoasian yli jo tällä kertaa. Mutta kannattaisi korostaa sitä siinä hänen tiimissä, että puoliso on edelleen kotona ja kampaamossa ja Pekka on edelleen se yksin matkusteleva asiansa erinomaisesti osaava presidentti.

Meinaatko vihjaten että Pekan pitäisi erota, ou nou! Kuka sitten tilalle? Sebastian T? Ainakin älykkö, ai, muttei ole kai vapaa?

Vierailija
25/32 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuli näyttäytymään vaan ennen vaaleja.

Vierailija
26/32 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti suomen kansa ei joudu näkemään sitä päivää, että tämä pari edustaa maatamme. EI IKINÄ🙈

Ei joudu näkemään.

En ymmärrä tätä lobbaamista ja vaalit on jo voitettu juttuja. Tosta kirjotetaan koko aika jne. Noilla jutuilla yritetään vaan kääntää päät. Minä en äänestä eikä äänestä moni muukaan. Toihan on ollu jo 2 kertaa varma pressa ja sale veti yli milj ääntä ekalla kierroksella. Siinä se taas nähtiin, vaikka kaikki hoki pekkaa.

Vierailija
27/32 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinuri pekka from finland :)

Vierailija
28/32 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä se vahingoittasi jos Antonio edustaisi välillä mukana?

Minä olisin ylpeä Suomesta edistyksellisenä maana.

Vierailija
29/32 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka haaviston aviomies oli 15 vuotias heidän aloittaessaan seksisuhteen. Eikös pekka ole sitten pedo?

Vierailija
30/32 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paljon kysymysmerkkejä jos Haavisto valitaan. Ei ihan joka paikkaan saata kutsuja tulla valtiovierailuille.

Älä nyt monet arvostaa aamusperman hajuista hengitystä.

Vierailija
31/32 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tärkeää, että pressa hoitaa hommansa hyvin, kuten nykyinenkin on tehnyt.

Ei ole kiinnostusta niiden sänkykamariasioihin, kun en ole sinne tunkemassa.

Tietty on eduksi, jos on onnellinen parisuhde, koska siitä saa virtaa siihen oikeaan työtehtävään.

Vierailija
32/32 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä se vahingoittasi jos Antonio edustaisi välillä mukana?

Minä olisin ylpeä Suomesta edistyksellisenä maana.

etelä-amerikkalainen katupoika venäläisiä katupoikia 1990 - luvulle asti nu""ineen presidentin puolisona.

Voitte olla varmoja ettei Haavisto ole seuraava presidentti, niin alas Suomi ei ole vielä vajonnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi