Eikö miehiä kiinnosta mikään muu kuin seksi?
Yritin kysyä että mitä tehdään yhdessä lomalla niin vastaus oli pelkkä seksi.
Kommentit (63)
mun miestä kiinnostaa taide ja elokuvat
Nykyään saa seksiä vaikkei naista elätäkään.
Ehkä sinä vain olet huonoa seuraa kaikkeen muuhun.
No kokeilepa kerrankin panna niin paljon, että ukko ei enää jaksa enempää. Eiköhän sitten ala joku muukin kiinnostamaan.
Eipä kai. Tai sitten siihen päälle joku oma yksin tai miesporukassa suoritettava harrastus (pelaaminen, metsästys, autojen raskaus, kaljoittelu).
Pakko todeta, että 40 vuoden elämänkokemuksella ei mulle kyllä hirveän mairitteleva kuva keskiverrosta miehestä ole syntynyt.
Kiinnostaa kyllä muukain. Hyvä viski ja verinen pihvi.
Miksi naisia ei kiinnosta mikään muu kuin insta ja some?
Nykyään voi jättää miehet elättämään unelmiaan oman pilinsä kanssa ja keskittyä johonkin kiinnostavampaa elämään kuin mihen jyystettävänä olemiseen ja sen kakaroiden hoitoon.
Kyllä kiinnostaa. Urheilu ja ruoka.
Usein olen varsin matalalibidoisena miehenä kuullut naisten tuosta valittavan, silti kokemukseni mukaan naisilla itsellään ollut se seksi aika päällimmäisenä mielissä. Pyörittyäni aseksuaaliryhmissäkin ja tutustuttuani yhteen naiseen hän ei muusta puhunutkaan kuin seksistä ja niistä kokemuksistaan. Itseäni henkilökohtaisesti vähän inhotti koko aihe.
Itseäni kiinnostaa muutkin asiat, mutta toki varsinkin lapsettomassa parisuhteessa seksuaalisuus on keskeistä.
Seksi eri paikoissa, eroottiset valokuvat, runot, sanat ja tekstit tai vaikka piirrokset ja kaikki muu, millä voi ylevöittää kumppania ja hoitaa tätä syvällä miehuuden tai naiseuden tasolla.
Jos mies ei ole miesmalli, näitä perusjuttuja vain on vaikea saada ja moni mies päätyy ristiriitaiseen tilanteeseen, missä hänen yrityksensä palvoa kumppaninsa naiseutta vain johtaa naisen etääntymiseen, koska miehen geenikomeus ei riitä siihen; miehelle on laitettu joku kapea lokero, jonka raameissa hän saa lähestyä seksuaalisesti ja muuta ei tarvitse.
Estetiikka ja seksuaalinen mystiikka voi olla monille naisille sitä, että mies on tuuheahiuksinen, valkoihoinen, pitkä ja hänellä on valtavat kädet ja sukuelimet ja sen jälkeen teot ovat täysin toissijaisia. Miehille taas yleensä seksuaalisuus on paljon syvempi juttu, mutta koska naiset hakevat enemmän geeniseksuaalisuutta ja suurpiirteistä harlekiinikirjojen intohimoa, miehetkin päätyvät lopulta pienentämään itseilmaisuaan ja hakemaan tavallista saamisseksiä palkintona hyvästä käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
mun miestä kiinnostaa taide ja elokuvat
Mutta minkälainen taide, ja minkälaiset elokuvat?
Kyllä, vieraat naiset, jos oma ei anna.
Itse olet miehesi valinnut. Turha valittaa.
Mies huusi minulle just eilen, että minulla on mielessä vain se. Niin, onhan siitä vuosi kun olen munaa saanut, että sitähän minä pelkästään haluan...
Vierailija kirjoitti:
Itseäni kiinnostaa muutkin asiat, mutta toki varsinkin lapsettomassa parisuhteessa seksuaalisuus on keskeistä.
Seksi eri paikoissa, eroottiset valokuvat, runot, sanat ja tekstit tai vaikka piirrokset ja kaikki muu, millä voi ylevöittää kumppania ja hoitaa tätä syvällä miehuuden tai naiseuden tasolla.
Jos mies ei ole miesmalli, näitä perusjuttuja vain on vaikea saada ja moni mies päätyy ristiriitaiseen tilanteeseen, missä hänen yrityksensä palvoa kumppaninsa naiseutta vain johtaa naisen etääntymiseen, koska miehen geenikomeus ei riitä siihen; miehelle on laitettu joku kapea lokero, jonka raameissa hän saa lähestyä seksuaalisesti ja muuta ei tarvitse.
Estetiikka ja seksuaalinen mystiikka voi olla monille naisille sitä, että mies on tuuheahiuksinen, valkoihoinen, pitkä ja hänellä on valtavat kädet ja sukuelimet ja sen jälkeen teot ovat täysin toissijaisia. Miehille taas yleensä seksuaalisuus on paljon syvempi juttu, mutta koska naiset hakevat enemmän geeniseksuaalisuutta ja suurpiirteistä harlekiinikirjojen intohimoa, miehetkin päätyvät lopulta pienentämään itseilmaisuaan ja hakemaan tavallista saamisseksiä palkintona hyvästä käytöksestä.
Varmaan sitä on myös naisia, jotka eivät ole ulkonäöllisesti niin parhaat, ehkä hakisit oikeaa tasoa?
Jätä se karju