Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten karkottaa stalkkeri kannoilta? Millainen ihminen edes vainoaa?

Vierailija
09.06.2023 |

Siinä se kysymys tulikin. Neuvoja tähän.

Kommentit (150)

Vierailija
41/150 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähestymiskielto, rikosilmoituksen teko, muutto, osoite ja numppa salaisiksi.

On kokemusta.

Noista on jäljellä tekemättä kaksi ensimmäistä. Täytyy vielä kerätä todisteita.

Jos sinulla ei ole todisteita, mistä on kyse?

Vierailija
42/150 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin päässyt yli tyypistä puolen vuoden jälkeen, touhu loppui riitaan silloin.

Puolen vuoden kuluttua taas pisti viestä anteeksipyytämättä.

Parin kuukauden kuluttua kysyin,mitä kuuluu.

Olisi pitänyt heti ryhtyä siihen ja tähän, ja kun en ryhtynyt,vaan juttelin niitä näitä, niin mä olen taas syyllinen ja stalkkeri.

Haukuin pystyyn,kun on ihan oikea rikollinen,tehnyt monelle paskaa,ja nyt,jos vielä ottaa yhteyttä mikä vaan empatianpuute kyseessä tyyliin narkkasin kämppäni pois alta, niin ei enää heru sympatiaa, ei ikinä.

Omasta mielestään minä olin se ns.stalkkeri.

Tyyppi on vankilassa.

Itsellä ei ole rikosrekisteriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/150 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähestymiskielto, rikosilmoituksen teko, muutto, osoite ja numppa salaisiksi.

On kokemusta.

Noista on jäljellä tekemättä kaksi ensimmäistä. Täytyy vielä kerätä todisteita.

Jos sinulla ei ole todisteita, mistä on kyse?

On todisteita ja aioin hoitaa homman niin, että joutuu vastuuseeen. Mua ei seurauksitta kiusata ja vainota.

Vierailija
44/150 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta suihkussakäynti ja meikkaus, pukeudu homssuisesti ja ala hyvin hyvin tylsäksi. Kyllä se pian menettää mielenkiintonsa.

Kenenkään ei tarvitse alkaa itseään muuttamaan minkään säälittävän vainoajan takia.

Vierailija
45/150 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se muka stalkkaamista, jos kävelen perässä kaupungilla ja sattumalta ilmaannun samoihin paikkoihin

Vierailija
46/150 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollatole vaan ja jokaisesta liikkeestään joka ahdistaa rikosilmo, sumeilematta. Ainoa joka saa ajattelemaan jatkaako. Vaadi aina rangaistusta myös.

Vierailija
47/150 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin päässyt yli tyypistä puolen vuoden jälkeen, touhu loppui riitaan silloin.

Puolen vuoden kuluttua taas pisti viestä anteeksipyytämättä.

Parin kuukauden kuluttua kysyin,mitä kuuluu.

Olisi pitänyt heti ryhtyä siihen ja tähän, ja kun en ryhtynyt,vaan juttelin niitä näitä, niin mä olen taas syyllinen ja stalkkeri.

Haukuin pystyyn,kun on ihan oikea rikollinen,tehnyt monelle paskaa,ja nyt,jos vielä ottaa yhteyttä mikä vaan empatianpuute kyseessä tyyliin narkkasin kämppäni pois alta, niin ei enää heru sympatiaa, ei ikinä.

Omasta mielestään minä olin se ns.stalkkeri.

Tyyppi on vankilassa.

Itsellä ei ole rikosrekisteriä.

Miksi kysyit, mitä kuuluu?

Vierailija
48/150 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta suihkussakäynti ja meikkaus, pukeudu homssuisesti ja ala hyvin hyvin tylsäksi. Kyllä se pian menettää mielenkiintonsa.

Päinvastoin, kun kiusaaja näkee että kohde ahdistuu, hän vaan voimaantuu.

Vierailija
49/150 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen yhteydenottoihin ei kannata vastata. Älä koskaan kommunikoi sen kanssa. Poliisiin yhteys jos tuntuu uhkaavalta.764

Vierailija
50/150 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne kokee egonsa jotenkin tulleen loukatuksi, kun ovat tulleet torjutuiksi, jätetyiksi petetyiksi tms. Koettu tai kuviteltu loukkaus triggeröi heitä ja kokevat olevansa oikeutettuja vainoamaan ja hakemaan vaikka väkisin vastakaikua.

Kaveri esitteli uuden tuttunsa, miehen. Vaistosin hänestä jotain pahaa, mutta kaverin painostuksesta, en osannut lähteä pois vaan lähdettiin yhdessä illanviettoon. Miehestä en tykännyt ja kai hän sen vaistosi.

Illan ja monen käänteen ajojahdin päätteeksi ko mies suoritti seksuaalirikoksen jonka kohde olin minä. Siihen aikaan lait oli toiset enkä edes tajunnut mitä tapahtui.

Noin kuukausi teon jälkeen tekijä näki minut kuppilassa, tuli eteeni seisomaan eikä päästänyt ohi.

En kyennyt katsomaan häntä. En voinut vaan katsoin ohi.

Koin että hän olisi vain halunnut tulla nähdyksi. En voi koskaan käsittää miten huono voi olla jos tekee pahaa ja silti toivoo että sillä saisi toisen itsestään pitämään.

Vasta paljon myöhemmin luin narsismista, psyko ja sosiopaateista, macchiavellismistä ja aivan varmasti hänellä oli nuo kaikki häiriöt ja kusipäisyys lisäksi.

Mitään kiinnostavaa henkilössä ei myöhemminkään ilmennyt.

Vierailija
51/150 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nollatole vaan ja jokaisesta liikkeestään joka ahdistaa rikosilmo, sumeilematta. Ainoa joka saa ajattelemaan jatkaako. Vaadi aina rangaistusta myös.

Just noin👍🏻

Vierailija
52/150 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, kun kiusaaja näkee että kohde ahdistuu, hän vaan voimaantuu.

Sitä voimaantumista ei hänelle nyt sallita.

Vierailija
53/150 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stalkkaamisen alle latetaan nykyään myös entinen kaukoihastuminen. Se on surullista. Ihastusta ei kuitenkaan voi sammuttaa nappia painamalla, vaikka vain kaukaa ihastelisikin. Se on samalla viivalla rappukäytäväahdistelijan kanssa. Onhan se todella väärin.

Kaukoihastus kuuluu ehkä teini-ikään, mutta jos olet aikuinen ja kiinnostut toisesta muttet saa vastakaikua, niin silloin et voi jatkaa toisen piirittämistä ikuisuuksiin. Aikuisen pitää tajuta ja hyväksyä "ei", ja siirtyä elämässä eteenpäin. Pitää kunnioittaa toisen päätöstä ja mielipidettä. Parisuhde on kahden kauppa, ja jos joku ei mun kanssa sitä halua, niin sitten sitä ei ole tulossa. Stalkkaus ei ole romanttista.

Vierailija
54/150 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoamisesta rangaistuksena on sakkoa tai enintään 2 vuotta vankeutta.

Vierailija
55/150 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä ole sama juttu kuin r a iskauksessa. Ei mies siinä etsi seksiä, vaan vallan tunnetta.

Stalkkeri haluaa pelotella ja tuntea olevansa vallassa.

Ei siinä auta kuin poliisi, ja stalkkerin pelottelu.

ap ei sanonut että mies?

Vierailija
56/150 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuli telkkarista ohjelma, missä Sanna-nimistä naista oli vainottu systeemaattisesti vuosikausia saman miehen taholta. Mikään ukaasi ei saanut touhua loppumaan.

Vieläköhän piina jatkuu, vai onko stalkkeri saatu kuriin?

Vierailija
57/150 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos "stalkkeri" onkin joku entinen tuttu, jolla vain sattuu olemaan sama kulkureitti, ja pysyy etäämmällä koska ei halua enää kaveerata?

Vierailija
58/150 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap sanoo stalkkeri, ja palstikset lukee että mies.

Vierailija
59/150 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

entä jos "stalkkeri" onkin joku entinen tuttu, jolla vain sattuu olemaan sama kulkureitti, ja pysyy etäämmällä koska ei halua enää kaveerata?

Selitä tuo ja kaikki muut kerrat poliisille, älä meille.

Väliin vähän hullumpi stalkkeritarina:

Yhdellä itsekin suht sekopäisellä naisihmisellä oli stalkkeri, vähän nössö mies. Seuraili naista töihin ja oli aina odottamassa ovella yms. Tämä nainen ei ahdistunut asiasta, vaan veti tälle miehelle kunnon huutokilarit keskellä katua. Mies pelästyi, ja vissiin kysyi voiko mitenkään saada anteeksi. Tämä nainen alkoi systemaattisesti hyväksikäyttää tätä miestä. Käy rautakaupassa ostamassa satasella nämä asiat. Vuokraa paku ja tule auttamaan kun muutan avopuolisoni kanssa yhteen, muuttoja ollut jo varmaan kymmenkunta. Tule avaamaan tukkeutunut viemäri. Hae minun lapsi koulusta kun en ehdi. Tuo mies on niin nössö, että nytkin, vielä liki 20 vuotta myöhemmin, juoksee ilmaiseksi tuon naisen asioilla ja hoitaa kaikki paskanakit mitä nainen vaan keksii. Mies vissiin luulee olevansa perheystävä 🤣

Vierailija
60/150 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna kävelen poliisiasemalle hyvien todisteiden kanssa. Vapise vainoaja ja kiusankappale!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan