Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hreta Thurnberg valmistui ylioppilaaksi!!! Vain kolme vuotta muiden perässä

Vierailija
09.06.2023 |

Onnea! Opiskeli ja uusien asioiden oppiminen ei OLW helppoa mielenterveysongelmaiselle!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ura esim puistotätinä tms olisi varmaan hyvä.

Vierailija
2/19 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi terve tuo ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan minimivaatimuksilla ja huonoilla arvosanoilla. No, sentään pystyi tuohon. 

Vierailija
4/19 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

How dare you

Vierailija
5/19 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään valmistui. Kirjoitustaidosta päätellen ap ei koskaan päässyt edes alakoulusta läpi.

Vierailija
6/19 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sentään valmistui. Kirjoitustaidosta päätellen ap ei koskaan päässyt edes alakoulusta läpi.

Sori vaan mutta puhelimeni autovorrectin suunnitellut nörtti on siitä

Vastuussa.

Ap

Vierailija
7/19 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on syntynyt 2003, piti yhden välivuoden. Vai luuleeko ap että lukiosta valmistutaan jo yhden vuoden jälkeen? Taisi itse käydä pelkän apukoulun ja senkin kehnosti?

Vierailija
8/19 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se ilmastolakkoilu teettää. Älkää ottako mallia, ainoa vaikutus on oman elämän pilaaminen.

Vierailija
9/19 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on 20-vuotias, joten millä laskuopilla hän kirjoitti kolme vuotta myöhemmin kuin muut?

Vierailija
10/19 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastuussa.

Ap

Ahaa. Kommentit kannattaa kuitenkin oikolukea vielä ennen lähettämistä, niin voi korjata virheet.

Vierailija
11/19 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n matikantaidoilla ei pääse edes ekaluokasta läpi.

Vierailija
12/19 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ura esim puistotätinä tms olisi varmaan hyvä.

ruotsalainen ylioppilas. Jos osaa lukea ja kirjoittaa kaikki pääsee läpi. Mutta siitä jatkaminen korkeakouluihin vaatii että olet käynyt oikean linjan. Ei yo kirjoituksiakaan heillä

Vierailija
13/19 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa ei ole Suomen kaltaisia ylioppilaskirjoituksia ja tuota ns. lukiokoulutusta on tarjolla keskenään hyvinkin erilaisina ja myös eri pituisina koulutuksina linjoina. Kaikki tuon toisen asteen koulutuksen suorittaneet pääsevät Ruotsissa ylioppilaiksi. Homma siis menee Ruotsissa eri tavalla kuin Suomessa.

Vierailija
14/19 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastuussa.

Ap

Älä yritä, oletko päässyt läpi vai et?!

Vierailija
15/19 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä se ilmastolakkoilu teettää. Älkää ottako mallia, ainoa vaikutus on oman elämän pilaaminen.

Lähes kaikkihan sen tietävät että kaikenlainen hihhulointi vaarantaa mielenterveyden, myös tämä ilmastouskonto...

Vierailija
16/19 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastuussa.

Ap

Opettele kirjoittamaan itse, niin ei tarvitse syyttää muita omasta tyhmyydestään. Se nörtti on sentään saanut jotain merkittävää aikaan sillä välin, kun itse olet lähinnä hakannut munaasi ja vihannut naisia.

Vierailija
17/19 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei taida olla itse ylioppilas, kun ei ole mitään käryä siitä, minkä ikäisenä lukiosta päästään. Minä kirjoitin samana vuonna, kun täytin 19 eli mentyäni suoraan peruskoulusta lukioon ja oltuani siellä kolme vuotta. En tehnyt siinä välissä kansainvälistä aktivistin uraa, joten olin Gretaa huikeasti vuoden edellä.

Onpa taas naurettava aloitus. Ja jotkut elämämkoululaiset yläpeukuttaa.

Vierailija
18/19 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikkihan sen tietävät että kaikenlainen hihhulointi vaarantaa mielenterveyden, myös tämä ilmastouskonto...

Se on päästään latvalaho, joten sinänsä kiva, että sai yo-lakin, johon talitintit voivat tehdä pesänsä.

Vierailija
19/19 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on syntynyt 2003, piti yhden välivuoden. Vai luuleeko ap että lukiosta valmistutaan jo yhden vuoden jälkeen? Taisi itse käydä pelkän apukoulun ja senkin kehnosti?

Tänä vuonna valmistuivat lukion neljään vuoteen käyneet 2003 syntyneet. Tällaisia ovat esimerkiksi suurin osa urheilulukiolaisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi