Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit jos saisit tietää miehesi pettäneen sinua vuosi sitten?

Vierailija
09.06.2023 |

Miten reagoisit nyt, jos saisit tietää miehesi pettäneen sua noin vuosi sitten? Ja silloin useita kertoja. Miehen mielestä se on nyt ollutta ja mennyttä, mutta mä en pääse tästä nyt yli. Tai sain tietää asiasta jo tuoreeltaan, mutta nyt selvisi, että kertoja onkin ollut useita.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen.

Vierailija
42/48 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä on vuosi, se on mennyttä, enää en reagoisi mitenkään. Mutta suhde mieheen muuttuisi, ottaisin häntä vähemmän huomioon, tekisin enemmän täysin omia ratkaisuja ja moneen miehelle aikaisemmin itsestäänselvyyteen tulisi muutoksia. Jos minä merkitsen miehelle vähemmän, niin minulla on oikeus olla itselleni enemmän. En kostaisi yhtään mitään, kunhan miettisin omaa suhdettani liittoomme ja ottaisin itselleni niitä asioita, jotka minulle ovat tärkeitä.

Ai siskosi perheineen tulee viikonloppuna käymään, sehän on kiva. Minä olen tosin silloin Tallinnassa ja lapset ovat äidilläni.

Onpas kypsää toimintaa. Not.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoraan sanottuna, en yllättyisi. En tietenkään ilahtuisi. Vaikeinta olisi päästä yli salailusta. Pettäminen ei ole mikään läpihuutojuttu.

Tämä. Miten helposti ja uskottavasti mieheni valehtelikaan, kun oli pettäminen käynnissä. Pitkä parisuhde meillä, ja silti toista ei voi koskaan tuntea kunnolla. Se siinä oli suurin järkytys.

Vierailija
44/48 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, toi bakteerifloora toki kans, mutta erityisesti v***ttaa valehtelu. Mikä siis jatkui, vaikka kaikki piti olla kerrottuna. -ap-

Ja sinä puhuttelet häntä vieläkin miehenäsi? Miksi?

Vierailija
45/48 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipäs niin, että vuoden päästä ilmoittaa lisää, "eikä tässä vielä kaikki, niitä oli silloin pari muutakin." Siinä on jo kaksi vuotta mennyt hukkaan. Kyllä löydät paremman miehen, jonkun joka arvostaa.

Vierailija
46/48 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin päälle kolmekymppisenä vuodet kuluu niin nopeasti että joku vuoden takainen juttu tuntuu samalta kun se olisi tapahtunut kuukausi sitten.

Vierailija
47/48 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietipäs niin, että vuoden päästä ilmoittaa lisää, "eikä tässä vielä kaikki, niitä oli silloin pari muutakin." Siinä on jo kaksi vuotta mennyt hukkaan. Kyllä löydät paremman miehen, jonkun joka arvostaa.

Ja jos ei löydä niin parempi olla yksinkin. Itse ainekin nukkuisin mielummin vaikka lattialla kun illalla kaatuisin tollasen vätyksen viereen. Hyi v@*tu!

Vierailija
48/48 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on ihan samaa vallankäyttöä kuin raiskauskin. Siinä on tarkoitus häpäistä kohde joka on petettävä puoliso, käyttää tähän psyyken hajottavaa ja loukkaavaa henkistä väkivaltaa ja nöyryyttämistä. Teon salailu ja kieltäminen on manipulointia ja uhrin todellisuuden ja tunteiden vähättelyä, sekä tahallista vahingontuottamista itse teon lisäksi.

Nyt on kyllä niin törkeää raiskauksen uhrien vähättelyä että voi sanonko mä mikä..

Itse en vertaisi pettämistä raiskaukseen, mutta tuohon erittäin vakavaan henkiseen väkivaltaan kyllä. Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän