Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Doxepin vai Mirtsapiini kun uni ei tule ollenkaan?

Vierailija
09.06.2023 |

Tulee kausia, etten vaan millään nukahda ja kierre katkaistava. Kumpi noista parempi? Turvallisempi, ei tulisi mitään ikäviä sivuvaikutuksia?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirtazapin ilman reseptiä - https://onlinecheappills.com/remeronfi.html tosi hyvä lääke. Auttaa useiden viikkojen käytön jälkeen hitaasti mutta varmasti. Et tunne olevasi lääketokkurassa ja olo kohentuu pikkuhiljaa. Suosittelen mutta ole pitkäpinnainen vaikutus ei heti ala.

Vierailija
42/45 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doxepin ja painajaiset. Löysinpä vertaistukea. Olen myös nähnyt juuri vastaavanlaisia erittäin todentuntuisia painajaisia Doxepinin käytön aikana. Näen unta että olen sängyssä, mutta sitten tapahtuu kaikenlaista. Saatan vaikka katsoa puhelinta, eikä se toimi normaalisti. Myös erilaisia hallusinaatioita, esim ympäristö muuttaa hiukan muutoaan tai lähden itse leijailemaan sängyn yläpuolelle. Tunteena on aina hirveä paniikki ja varma tieto että tämä on todellisuutta eikä unta. Sitten herään sydän tykyttäen oikeaan todellisuuteen ja tajuan kaiken olevan unta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain eilen mirtsapiiniin reseptin. Otin unettomuuteen 7.5mg eli puolikkaan ja jestas mikä tainnuttava vaikutus. Jopa pelottava. Kuinka noin pieni annos voi vaikuttaa noin?

Vierailija
44/45 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan.

Mitä tarkoittaa "nostan"?

Vierailija
45/45 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin käyttämään ilta magnesiumia ja nukun hyvin. Kokeilkaa. Magnesiumia siinä on vähän, eli voi ottaa 2- 3 kapselia, eikä ole ns lääke vaan luontaislääke.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi