En kyllä tajua miten naiset uskaltaa seurustella tai mennä poliisien kanssa naimisiin, kun nehän voi hakata
Kommentit (45)
Jenkeissä on suhteellisen yleistä tietoa, että poliiseihin ei kannata koskea. Korkeat kotiväkivaltalukemat yhdistettynä siihen, että kukaan ei suojele kun tekijä itse on poliiseista.
Jälkimmäinen on jotain, mikä voi pitää paikkansa Suomessakin. Poliisitkin tekevät rikoksia, ja heidän saamisensa vastuuseen voi olla huomattavasti vaikeampaa ellei paikoin mahdotontakin. Todisteet saattavat ihmeellisesti kadota jne.
Minä olen mieltynyt valkoiseen lakanaan pukeutuneisiin miehiin.
Ei poliisia mullekaan, vaikka tunnen pari ihan mukavaa tyyppiä. Niin paljon on ollut ongelmia tutuilla naisilla niiden kanssa. Palomies samaa sarjaa, ja juomanlaskija. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Jenkeissä on suhteellisen yleistä tietoa, että poliiseihin ei kannata koskea. Korkeat kotiväkivaltalukemat yhdistettynä siihen, että kukaan ei suojele kun tekijä itse on poliiseista.
Jälkimmäinen on jotain, mikä voi pitää paikkansa Suomessakin. Poliisitkin tekevät rikoksia, ja heidän saamisensa vastuuseen voi olla huomattavasti vaikeampaa ellei paikoin mahdotontakin. Todisteet saattavat ihmeellisesti kadota jne.
Jenkkipoliisit on eri laji kuin suomalaiset. Jenkit kurssitettuja punaniskamachoja, suomalaiset kunnolla koulutettuja ammatti-ihmisiä.
Isä on poliisi (eläkkeellä). Ikinä ei käynyt käsiksi, ei äitiin tai lapsiin. Hyvinkin hellä ja herkkä ihminen.