Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kyllä tajua miten naiset uskaltaa seurustella tai mennä poliisien kanssa naimisiin, kun nehän voi hakata

Vierailija
09.06.2023 |

sut oikeen kunnolla.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän kaupungissa on kameroita ja kameratolppia. Olen jutellut poliisin kanssa elämässäni 2 kertaa ja olen yli 40.

En ole ikinä jutellut palomiehen kanssa.

Suomessa armeija, poliisit ja palolaitos on niin, että työntekijöitä ei ikinä näe.

Mulla ei ole mitään tietoa ketkä meidän kaupungissa on palomiehinä, kun en ole ikinä nähnyt. Paloauto on joskus mennyt ohi. Ja olen jo keski-ikäinen.

Vierailija
22/45 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuka tahansa voi hakata vaimoaan, olipa kirkkoherra tai hitsari. Tuskin poliisit ammattiryhmänä on sen hullumpi kuin muut.

Poliisit, lanssarit ja palomiehet käyvät usein lounaalla siellä missä muutkin. Armeijan väkeä näkee harvemmin, vaikka kylässä on varuskunta. Varusmiehiä aika usein, mutta muuta henkilökuntaa joskus kaupoissa muualla kylillä aika harvoin, siis sotilaspuvussa ja siviilivaatteissa heitä ei muusta väestä erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilyttäisi pikemmin seurustella poliisin kanssa sen takia, että pelkäisin että hän itse joutuu työssä väkivallan kohteeksi. Samasta syystä en mielelläni seurustelisi palomiehen kanssa. Olen todella kova huolehtimaan kaikesta, joten en tiedä kestäisinkö sitä stressiä, että kumppani on vaarallisessa työssä.

Vierailija
24/45 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen sen verran fiksu ymmärtämään, että valtaosa poliiseista on ihan mukavia ja normaaleja ihmisiä ja luotan myös omaan arviointikykyyni kumppanin valinnassa.

Vierailija
25/45 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin poliisimiehen. Niiden työ on niin kiinnostavaa. Voisin kysellä siitä iltaisin peiton alla 🙂.

Vierailija
26/45 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilyttäisi pikemmin seurustella poliisin kanssa sen takia, että pelkäisin että hän itse joutuu työssä väkivallan kohteeksi. Samasta syystä en mielelläni seurustelisi palomiehen kanssa. Olen todella kova huolehtimaan kaikesta, joten en tiedä kestäisinkö sitä stressiä, että kumppani on vaarallisessa työssä.

Kumpikaan työ ei ole erityisen vaarallinen oikeasti.

Vierailija
27/45 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon mieluummin poliisi kuin vartija. Mieluiten ei silti kumpikaan. Halusin ja löysin älykkään elämänkumppani. Poliiseissa voi olla älykkäitä, mutta he eivät ole niitä partioivia janttereita, jotka poliiseiksi heti tunnistaa.

Vierailija
28/45 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut seksisuhteessa yhden palomiehen kanssa. Oli kyllä sellainen häntäheikki, että parisuhteeseen en olisi kanssaan ruvennut, vaikka hauska tyyppi onkin. Joskys stereotypiat pitää täysin paikkansa.

Vierailija
29/45 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuka tahansa voi hakata vaimoaan, olipa kirkkoherra tai hitsari. Tuskin poliisit ammattiryhmänä on sen hullumpi kuin muut.

Poliisit, lanssarit ja palomiehet käyvät usein lounaalla siellä missä muutkin. Armeijan väkeä näkee harvemmin, vaikka kylässä on varuskunta. Varusmiehiä aika usein, mutta muuta henkilökuntaa joskus kaupoissa muualla kylillä aika harvoin, siis sotilaspuvussa ja siviilivaatteissa heitä ei muusta väestä erota.

Mä en ole ikinä nähnyt poliiseita edes syömässä missään lounaspaikassa.

Kaupassa heitä voi olla, samoin kuin palomiehiä, mutta siviilivaatteet päällä olevista ei tiedä, missä ammatissa he on.

Vierailija
30/45 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi seurustella poliisin kanssa. Väkivaltaa, muukalaisvihaa, misogyniaa, äänestävät persuja, heikko koulutus, alholisteja...

Vierailija
31/45 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa heitä voi olla, samoin kuin palomiehiä, mutta siviilivaatteet päällä olevista ei tiedä, missä ammatissa he on.

Kaupassa miehet näyttää aika samanlaisilta.

Vierailija
32/45 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikaan työ ei ole erityisen vaarallinen oikeasti.

Rakennustyöntekijän tai maanviljelijän ammatissa on Suomessa suurin kuolleisuus. Poliiseja kuolee virkahommissa n.1 kerran 10 vuodessa.

Vierailija
33/45 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten uskaltavat, monista naisista varmasti se poliisin univormu ja koko poliisius on niin seksikästä että pikkuhousut pyörii jalassa. Lisäksi tietysti ajattelevat että poliisihan suojelee sitten naista parisuhteessakin.

Vierailija
34/45 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin poliisimiehen. Niiden työ on niin kiinnostavaa. Voisin kysellä siitä iltaisin peiton alla 🙂.

Sama mielessä minulla. T. Pekka

Vierailija
35/45 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua kun meidän lähihotellin yhteydessä olevassa lounasravintolassa käy ihan joka päivä ainakin pari partiota. Ja myös lanssi tai pari on siinä joka päivä. 

Vierailija
36/45 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama mielessä minulla. T. Pekka

Samis 🙂!

Vierailija
37/45 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten uskaltavat, monista naisista varmasti se poliisin univormu ja koko poliisius on niin seksikästä että pikkuhousut pyörii jalassa. Lisäksi tietysti ajattelevat että poliisihan suojelee sitten naista parisuhteessakin.

Siis se haalari tekee seksikkään? En oikein tajua tätä univormujuttua muutenkaan, ei ne vaatteet miestä tee. 

Vierailija
38/45 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis se haalari tekee seksikkään? En oikein tajua tätä univormujuttua muutenkaan, ei ne vaatteet miestä tee. 

Hyvä kroppa, itsevarmuus ja univormu. Tykkään!

Vierailija
39/45 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä se univormu tekee.

Ei kukaan katsele miehiä kaupassa jos niillä on gollegehousut ja huppari.

Mutta Suomessa ei univormuista ole hyötyä, kun niitä ei ikinä näe.

Vierailija
40/45 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä se univormu tekee.

Ei kukaan katsele miehiä kaupassa jos niillä on gollegehousut ja huppari.

Mutta Suomessa ei univormuista ole hyötyä, kun niitä ei ikinä näe.

Nainen voi kaupassa ajatella, että tuo on pleikkaa pelaava työtön mies. Jos ihmisellä on kaupassa normaalit vaatteet niin ei voi mitenkään päätellä onko ihminen työtön vai töissä.