Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuntelin ystävieni palkkakeskustelua tässä Sairaanhoitaja 3200€, sosiaalityöntekijä 4600€, lähihoitaja 3000€.missä se palkkakuoppa? Oma palkka tonnin vähemmän eikä puhettakaan kuopasta.

Vierailija
08.06.2023 |

Aina valitetaan että paskat palkat ja palkkakuoppa ja naisia poljetaan ja nönnönnööö, jos noi palkat on kuopassa niin tervetuloa kaupan alalle.

Kommentit (596)

Vierailija
401/596 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluan nähdä sen lähihoitajan joka saa 3000e, kysyäkseni missä hän on töissä ja tarvitaanko siellä lisää työvoimaa.

Vierailija
402/596 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitajan peruspalkka arkipäivätyössä taitaa pyöriä siinä 2700e pintaan. Lisien kanssa voi olla tuota 3000-3500e/kk. Itse teen töitä työterveyshoitajana ja oma palkkani on 3500e/kk, päivätyössä. Koen palkkani olevan ok tasolla, vaikka kyllähän se joskus käy mielessä kismittäen että vastaavan tasoisesta asiantuntijatyöstä toisella alalla maksettaisiin helposti yli 1000e enemmän palkkaa. Sairaanhoitajille ja lähihoitajille saisi kyllä maksaa reippaasti enemmän peruspalkkaa mielestäni.

Koskaan ei tule sellaista palkkaa, joka sairaanhoitajille ja lähihoitajille riittäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/596 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan putkimiehillekään riittää töitä, kun

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomessa-on-jopa-tuhansia-taloyhtio…

Uusiin taloihin ei tarvita putkia eikä putkimiehiä niitä tekemään?

Tekoäly hoitaa

Ehkä kahdenkymmen vuoden päästä osittain.

Robotit tekee jo nyt linjahommia, kyllä niiltä putkihommatkin kymmenen vuoden sisään alkaa hoitua.

Toki mutta kun se talo ei liiku liukuhihnalla koskaan, niin robotit eivät tuossa auta. Kuvitteletko oikeasti että 10 vuoden päästä meillä apuvoimana terminaattoreita? Liikaa scifiä katsottu.

Ongelma on, että taloyhtiöt ei saa pankista remonttilainaa.

Missä ihmiset sitten asuu? Asunnoissa joissa ei ole putkia? Kukas ne vanhainkodin putket huoltaa tai rakentaa?

Tuossa on linkkejä tulevista kerrostalojen alasajoista eli ne menevät purettavaksi ja asukkaat vuokralle.

Ja puhuttiin siitä että kuinka putkimiehille löytyy töitä. Odotan edelleen selitystä miten nuo liittyy yhteen. Putkimiehille löytyy töitä vaikka kaikkia vanhoja taloja ei kannattaisi peruskorjata. Niiden tilalle rakennetaan uudisrakennuksia ja peruskorjataan niiden talojen putkia jotka kannattaa peruskorjata.

Rakentaminen on jäissä, mutta no joo 2000 - luvun taloihin on tulossa jo putkiremppaa, valurauta on ohuempaa nääs kuin ennen vanhaan.

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009602645.html

Putkimiesten tarve siis senkuin lisääntyy.

Vierailija
404/596 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä linkki, että palveluseteliä ei myönnetä enää kodin siivouksen ostoon eläkeläisille Tampereella.

https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000009278732.html

Ja tämä kuuluu tähän ketjuun miksi?

Toi on spammaamista.

Vierailija
405/596 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä linkki, että palveluseteliä ei myönnetä enää kodin siivouksen ostoon eläkeläisille Tampereella.

Omg, tradenomi on oikeassa.

eläkeläisten siivousongelmathan kuuluukin sairaanhoitajien palkkakeskusteluun..

Vierailija
406/596 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on yksi juttu, jos eläkeläinen haluaa lämpimän ruoan kotiin, "aterian maksu 7,46 € ja kuljetus 5,20 €

https://yle.fi/a/74-20012826

Ovatko palkkakuopassa olevat sairaanhoitajat eläkeläisiä`?

Vierailija
407/596 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on yksi juttu, jos eläkeläinen haluaa lämpimän ruoan kotiin, "aterian maksu 7,46 € ja kuljetus 5,20 €

Afrikka on maailman toiseksi suurin maanosa. Sen pinta-ala on 30 365 000 neliökilometriä, joka on 20,3 prosenttia Maan maapinta-alasta. Afrikan noin 1,4 miljardia asukasta muodostaa noin 15 prosenttia ihmiskunnasta.

Afrikka koostuu useista ylätasangoista. Mantereen suurin joki on Niili, laajin järvi Victorianjärvi ja korkein vuori Kilimanjaro. Suurin osa Afrikkaa kuuluu trooppiseen ilmastovyöhykkeeseen, pohjoisimmat ja eteläisimmät alueet subtrooppiseen. Pohjois-Afrikassa sijaitsee suuri Saharan aavikko, ja Keski- ja Länsi-Afrikka ovat tiheiden ja kosteiden trooppisten sademetsien peitossa. Afrikassa on moni­muotoinen eläimistö.

Afrikassa on useita tuhansia etnisiä ryhmiä. Nykyisin Afrikassa on 54 itsenäistä valtiota. Niiden rajat ovat peräisin siirtomaa-ajalta, eivätkä perustu kansallisuuksiin tai heimoihin.

Pääosa Afrikan maista itsenäistyi 1960-luvulla. Sodat, epävakaus, väestönkasvu sekä taudit koettelevat maanosaa nykyäänkin.

Afrikka on luonnonvaroiltaan rikas, mutta taloudeltaan köyhä maanosa. Afrikassa kulminoituvat monet maailman pahimmista ongelmista, kuten köyhyys, AIDS, ruoan ja veden puute sekä huono hallinto. Afrikkalaiset kärsivät vuosisadan siirtomaajärjestelmästä ja tätä ennen orjuudesta.

Vierailija
408/596 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei mutta kun tradenomi kuulemma keksii juttuja omasta päästä ja pelottelee 😊

Vierailija
409/596 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi lapset on kohta aikuisia, kun vuorolisät, ansiosidonnaiset ja kaikki leikataan.

Ei tarvitse enää kuunnella sitä, että muiden lapset pääsee ulkomaille, on kaverisynttäreitä ja vaikka mitä harrastuksia.

Lapset on kohta aikuisia. Yhdet kaverisynttärit pidetty, ei omia huoneita eivätkä ole olleet koskaan lentokoneessa.

Ja mun pitäisi mennä taas uuteen työpaikkaan opettelemaan ja kuuntelemaan muiden kahvitauko leuhkimista.

Ootko miettinyt sitä vaihtoehtoa, että tekisit siellä työpaikassa hyvää työtä ja olisit ystävällinen muita kohtaan tuon katkeroituneen kyräilyn sijaan? Saattaisit saada vakipaikankin.

Jos sä kätilönä olisit synnytyksessä ystävällinen niin voisit saada miehenkin, kun ei joka baarissa puhuttaisi mitä olet synnytyksissä miesten vaimoille ilkeillyt.

Mä en edelleenkään ole se mies, keneksi mut kuvittelet. Enkä ymmärrä, miksi haukut häntä täällä. En ymmärrä myöskään, miksi haukut hoitajia ja eläkeläisiä ja pelottelet ihmisiä. Mikä sua vaivaa?

Mikä sua vaivaa, kun elät mielikuvitusmaailmassa. Ei faktat ole pelottelua. Ja miksi sä haukut työttömiä, vaikka ne postittaa sun epikriisin eli sun terveystiedot sulle kotiin.

Ensinnäkään, en ole haukkunut työttömiä. Tradenomi tekee sitä ihan itse.

Tradenomi vittuilee ja aukoo päätään täällä, spammaa, vastailee itselleen ja pelottelee ihmisiä. Olen kohdannut hänet useassa ketjussa jo vuosien ajan. Jostain syystä hän kävi minunkin kimppuuni, koska luuli minua joksikin toiseksi.

Onko susta tosiasiat piruilua? Lue nyt itse linkkejä, vaikka 2000 - luvun talojen putkirempoista.

Teistä suurin osa on hölmöjä, ette edes tiedä, että omalla työpaikalla on työttömiä työkokeiluissa ja palkkatukitöissä. Ja eläkeläisten jutuista on ihan lehtijutut.

Yksityisen Wagner-sotilasyhtiön perustaja Jevgeni Prigožin on tullut tunnetuksi räyhäkkäästä esiintymisestä, mutta tiistaina voitonpäivänä julkaistulla videolla hän vaikutti syyllistyvän suoranaiseen majesteettirikokseen.

Prigožin kuulosti jo arvostelevan Venäjän presidenttiä Vladimir Putinia itseään, kun hän puhui ”iloisesta vaarista”, joka saattaakin osoittautua ”vihoviimeiseksi kusipääksi”.

https://yle.fi/a/74-20014596

Vierailija
410/596 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei mutta kun tradenomi kuulemma keksii juttuja omasta päästä ja pelottelee 😊

Keksi se mulle uuden sukupuolen, iän, nimen ja ammatin.

Vierailija
411/596 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omg, tradenomi on oikeassa.

eläkeläisten siivousongelmathan kuuluukin sairaanhoitajien palkkakeskusteluun..

No, lue ketjua, tradenomi nyt tässä linkittelee, ettei jutut ole omasta päästä keksittyjä, kuten yhdessä kommentissa lukee.

No, joo mutta mitä enemmän hoitaja saa tulevaisuudessa eläkettä sitä enemmän hän kyllä maksaa kotihoitaja palveluista.

Vierailija
412/596 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitajan peruspalkka arkipäivätyössä taitaa pyöriä siinä 2700e pintaan. Lisien kanssa voi olla tuota 3000-3500e/kk. Itse teen töitä työterveyshoitajana ja oma palkkani on 3500e/kk, päivätyössä. Koen palkkani olevan ok tasolla, vaikka kyllähän se joskus käy mielessä kismittäen että vastaavan tasoisesta asiantuntijatyöstä toisella alalla maksettaisiin helposti yli 1000e enemmän palkkaa. Sairaanhoitajille ja lähihoitajille saisi kyllä maksaa reippaasti enemmän peruspalkkaa mielestäni.

Koskaan ei tule sellaista palkkaa, joka sairaanhoitajille ja lähihoitajille riittäisi.

Kyllä ihmisten hoitamisesta tulee maksaa kunnolla. Jokaisen kokopäivätyössä olevan palkan pitäisi olla kolme tonnia vähintään. Ei ole mitään järjellistä syytä että joku postin pomo joka kaiken lisäksi sotki kaiken saa palkkaa kahdeksan miljoonaa.

Vierailija
413/596 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Tampereen hönö tiainen nainen ;DDDDDDDDDDDD

Vierailija
414/596 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Olen kaupan alalla ja käteen jää verojen jälkeen n.1300-1500e/kk. Pärjään sillä oikein loistavasti. Minulla pakolliset menot, vuokra, laskut ja ruoka on n.1000e/kk. Eli väljää rahaa jää 300-500e kuukaudessa. Mielestäni elintasoni on hyvä. Jos nettopalkkani olisi vaikkapa 2000e kuukaudessa, eläisin herroiksi. Ymmärrän jos joku yksinhuoltaja ei pärjää mutta muuten kyse on kyllä rahankäytön ongelmasta jos ei tule toimeen. Jos on velkaantunut niin se on tietenkin asia erikseen.

Vierailija
415/596 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi uskonut niistä kakka jutuista, että se on nainen. Hönö tiainen Tampereelta;DDDDDDDDDDD

Vierailija
416/596 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Sen vuoksi niitä vaihtoehtoja miten sotesektori pyöritetään ilman työntekijöitä tai mahdollisimman vähällä henkilömäärällä.

Vierailija
417/596 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näemmä keksi uuden asuinpaikankin.

Vierailija
418/596 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi uskonut niistä kakka jutuista, että se on nainen. Hönö tiainen Tampereelta;DDDDDDDDDDD

Juuri näin pihalla Tradenomi on. Hän keskustelee netissä itselleen täysin tuntemattoman ihmisen kanssa ja kuvittelee tämän henkilön olevan joku Hönö.

Vierailija
419/596 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi lapset on kohta aikuisia, kun vuorolisät, ansiosidonnaiset ja kaikki leikataan.

Ei tarvitse enää kuunnella sitä, että muiden lapset pääsee ulkomaille, on kaverisynttäreitä ja vaikka mitä harrastuksia.

Lapset on kohta aikuisia. Yhdet kaverisynttärit pidetty, ei omia huoneita eivätkä ole olleet koskaan lentokoneessa.

Ja mun pitäisi mennä taas uuteen työpaikkaan opettelemaan ja kuuntelemaan muiden kahvitauko leuhkimista.

Ootko miettinyt sitä vaihtoehtoa, että tekisit siellä työpaikassa hyvää työtä ja olisit ystävällinen muita kohtaan tuon katkeroituneen kyräilyn sijaan? Saattaisit saada vakipaikankin.

Jos sä kätilönä olisit synnytyksessä ystävällinen niin voisit saada miehenkin, kun ei joka baarissa puhuttaisi mitä olet synnytyksissä miesten vaimoille ilkeillyt.

Mä en edelleenkään ole se mies, keneksi mut kuvittelet. Enkä ymmärrä, miksi haukut häntä täällä. En ymmärrä myöskään, miksi haukut hoitajia ja eläkeläisiä ja pelottelet ihmisiä. Mikä sua vaivaa?

Mikä sua vaivaa, kun elät mielikuvitusmaailmassa. Ei faktat ole pelottelua. Ja miksi sä haukut työttömiä, vaikka ne postittaa sun epikriisin eli sun terveystiedot sulle kotiin.

Ensinnäkään, en ole haukkunut työttömiä. Tradenomi tekee sitä ihan itse.

Tradenomi vittuilee ja aukoo päätään täällä, spammaa, vastailee itselleen ja pelottelee ihmisiä. Olen kohdannut hänet useassa ketjussa jo vuosien ajan. Jostain syystä hän kävi minunkin kimppuuni, koska luuli minua joksikin toiseksi.

Onko susta tosiasiat piruilua? Lue nyt itse linkkejä, vaikka 2000 - luvun talojen putkirempoista.

Teistä suurin osa on hölmöjä, ette edes tiedä, että omalla työpaikalla on työttömiä työkokeiluissa ja palkkatukitöissä. Ja eläkeläisten jutuista on ihan lehtijutut.

Yksityisen Wagner-sotilasyhtiön perustaja Jevgeni Prigožin on tullut tunnetuksi räyhäkkäästä esiintymisestä, mutta tiistaina voitonpäivänä julkaistulla videolla hän vaikutti syyllistyvän suoranaiseen majesteettirikokseen.

Prigožin kuulosti jo arvostelevan Venäjän presidenttiä Vladimir Putinia itseään, kun hän puhui ”iloisesta vaarista”, joka saattaakin osoittautua ”vihoviimeiseksi kusipääksi”.

https://yle.fi/a/74-20014596

Tämä ei ole ketjun aihe, mutta spekuloin tuota pri gozinin kommenttia, että onkohan hän todella aidosti voinut noin sanoa vai onko tuossa kyse suosion nostattamiseksi tilatuista moitteista vrt. M arin ja Jung ner.

Vierailija
420/596 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Olen kaupan alalla ja käteen jää verojen jälkeen n.1300-1500e/kk. Pärjään sillä oikein loistavasti. Minulla pakolliset menot, vuokra, laskut ja ruoka on n.1000e/kk. Eli väljää rahaa jää 300-500e kuukaudessa. Mielestäni elintasoni on hyvä. Jos nettopalkkani olisi vaikkapa 2000e kuukaudessa, eläisin herroiksi. Ymmärrän jos joku yksinhuoltaja ei pärjää mutta muuten kyse on kyllä rahankäytön ongelmasta jos ei tule toimeen. Jos on velkaantunut niin se on tietenkin asia erikseen.

Niin, kuinkas monta henkeä sinä elätät tuolla rahalla? Ihan vain itsesi? No varmasti riittääkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi