Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tyhja ruskuaispussi

07.12.2006 |

Tiistai oli meille odotettu paiva. Vihdoin saisimme nahda pikkuihmeemme ultrassa. Vikkoja oli 6+3 tai kenties 6+0 kun en oikein muistanut viimeisten menkkojen alkupaivaa varmasti. Raskaus oli jymy-yllatys silla ikaa oli jo 41 v mutta odotimme pienta niin hartaasti. Ennekuin laakari edes aloitti tutkimusta han aloitti saarnan siita kuinka vanhat aidit usein tulevat raskaaksi mutta kuinka keskenmenot ovat todella yleisia nain " vanhoilla" tunsin itseni 100 ja risat vuotiaaksi. Sitten han aloitti tutkimuksen ja sanoi etta taalla nakyy verta. Olin taysin shokissa koska en ollut huomannut yhtaan mitaan. Sitten oli ultran vuoro ja jarkytykseni oli kauhea kun kohdusta loytyi vain tyhja pussi muttei vauvaa. Mina halusin kavella samalta istuimelta ulos mutta laakari aloitti rauhoittelen etta kenties paivat eivat pida paikkansa jane. mutta tiedan ihan tarkalleen milloin rakastelimme en vain muista milloin ovulaation tapahtui joten tod.nakoisesti hedelmoittyminen tapahtui 1-2 paivaa yhdynnan jalkeen. Ts ei kuulostanut uskottavalta. Nyt olen laakarin komennuksesta maannut 2 paivaa sangyssa odotellen etta tilanne kaantyisi huonompaan tai parempaan mutta mitaan uutta ei ole tapahtunut. Pienta, pienta ruskeaa tuhrua on ollut. Mielestani rinnat eivat ole enaa niin kipeat ja olo alkaa olla toivoton. Perjantaina pitaisi menna uuusiin verikokeisiin mutta tuntuu etten enaa jaksa toivoa. Olen jopa vihainen Luojalle: miksi han antaa tallaisen onnen tunteen ja riistaa sen sitten pois pari viikkoa myohemmin. Uskallammeko yrittaa uudestaan? Onko vain tyydyttava siihen etta olen vanha. onneksi minulla on 12 ja 14 v. lapset ennestaan tata tuskaa lievittamassa.

Miten pian teilla muilla tuulimuna raskausen kokeneilla vuoto alkoi vai tehtiinko kaavinta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

6+ viikoilla kun ei välttämättä sikiötä vielä löydy, vaikka se siellä olisikin. Parin viikon päästä pitäisi näkyä jo, sitten on parempi pohja tehdä päätöksiä, jos on tarpeen. Täällä vauvan sivuilla saa lukea niin paljon iloisia juttuja siitä, kuinka " tuulimuna" ei olekaan tuulimuna, joten en yhden ultran perusteella tekisi vielä mitään ratkaisuja.

Vierailija
2/5 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut sulle, toivotaan että asiat kääntyvät vielä parempaan. Itse tulin juuri ultrasta, rv 5+6. Gynen mukaan olisi pikku sikiö jo pitänyt näkyä, mutta siellä ruudulla näkyi vain iso musta sikiöpussi, tyhjänä. Viikon kuluttua uusi ultra, mutta en jaksa uskoa että sinne pussiin mitään ilmestyisi.

pumpsu km 4/06 ja 8/06 (+tm 12/06?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla alkoi tuhruvuoto rv 10+3 ja rv 10+5 tehtiiin kaavinta (koska epäiltiin rypäleraskauttakin) mutta onneksi oli " vain tuulimuna" .

Tästä on aikaa jo 2,5 vuotta ja ikää on nyt myös 41-v. ja vaikka vaihdevuosioireet (hikoilut, hiustenlähtöä ja epäsäännölliset kuukautiset) ovat riesana, niin silti ei mieli meinaa antaa periksi joten yritystä on varmaan vielä sinne 100 ja risat asti:)

Onneksi meilläkin on yksi lapsi, kohta 4-v. tuomassa helpotusta tähän kuumeeseen..

Voimia teille molemmille hurircane ja pumpsu. Toivotaan, että tilanne kääntyy vielä hyväksi. Peliä ei välttämättä ole vielä menetetty!

Vierailija
4/5 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pussin koko oli " oikea" viikkoihin nähden, voihan olla, että pikkuinen oli vaan vielä piilossa (näin kuulemma voi käydä, koska on kuitenkin alle 1 cm kokoinen tuossa vaiheessa).

Mulla tuulimunassa piti olla vkot 6+4, kun ultra tehtiin, mutta sikiöpussi vastasi vkoja 5+2, odotettiin 2 vkoa ja uusi ultra, mutta pussi ei ollut kasvanut yhtään ja sikiötä ei myöskään löytynyt > tuulimunatuomio ja lääkkeellinen tyhjennys.

Tuhruttelua oli jonkin verran, mutta niin oli esikoisen odotuksen alussakin, joten siitä en ollut huolestunut. Alkuraskauden turuvuodot ovat kovin yleisiä.

Vierailija
5/5 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kiitoksia kommenteistani. En holmoyksissani edes huomannut kysya pussin kokoa. Jatin itseasiassa kaikki nama :laaketieteelliset" jutut mieheni huoleksi silla han on laakari ja pommitti gyne paran ihan nurkkaan kysymyksillaan. Taytyy kysya hanelta. Han on itseasiassa paljon minua optimistisempi tai osaa sitten lekurina peittaa pelkonsa paremmin kuin mina. Taalla odotellaa viela, kiikun kaakun ehka viikon verran sitten raskaus keskeytetaan.