Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En osaa puhua puhelimessa

Vierailija
08.06.2023 |

Onko täällä muita, jotka eivät tykkää puhua puhelimessa? En ikinä soita kenellekään, laitan mielummin viestin. Soittaminen on vaivaannuttavaa. Ihmekös minulla ei ole ystäviä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Minusta pitkät puhelut ystävän kanssa ovat parhaita

Vierailija
2/7 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla liittyy siihen, kun en saa aina selvää toisen puheista. Ei ole kuulossa vikaa, mutta ymmärrys on jotenkin heikkoa...en osaa selittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole myöskään mun juttu. Pahinta on, kun joku hoitelee siinä puhumisen lomassa muita asioita, tai antaa sen puhelimen vielä jollekin muulle, että juttelepa tällekin, tai syö, tai jankkaa jotain samaa asiaa sata vuotta. Sellaisia ajankuluksi soitettuja puheluja en voi sietää, joita esim. kotona olevat harrastavat paljon. Tuntuu, että minulla ei ole aikaa sellaiseen tai aina se on jostakin pois, omasta ajasta, lapsen kanssa vietetystä ajasta, kotitöistä, jostakin. Sitä arvostan, että soitetaan, jos on jotain tärkeää tapahtunut tai sovitaan tapaamisesta. On kiva, kun henkilökohtaisesti kutsutaan soittamalla.

Vierailija
4/7 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole myöskään mun juttu. Pahinta on, kun joku hoitelee siinä puhumisen lomassa muita asioita, tai antaa sen puhelimen vielä jollekin muulle, että juttelepa tällekin, tai syö, tai jankkaa jotain samaa asiaa sata vuotta. Sellaisia ajankuluksi soitettuja puheluja en voi sietää, joita esim. kotona olevat harrastavat paljon. Tuntuu, että minulla ei ole aikaa sellaiseen tai aina se on jostakin pois, omasta ajasta, lapsen kanssa vietetystä ajasta, kotitöistä, jostakin. Sitä arvostan, että soitetaan, jos on jotain tärkeää tapahtunut tai sovitaan tapaamisesta. On kiva, kun henkilökohtaisesti kutsutaan soittamalla.

Joo. Tartuin erityisesti tähän että soitetaan ja sitten sählätään jotain muuta eikä keskitytä kunnolla siihen puheluun, samaan aikaan jotain meteliä etkä meinaa helvetti saada edes selvää mitä toinen sanoo. Jotkut soittaa kaupungin liikennemelun keskeltä. Viddu, tämmöisten kanssa en tasan jaksa puhua puhelimessa niitä näitä!

Vierailija
5/7 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan enää nykyään soita puheluita

Vierailija
6/7 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kans. Onneks nykyään on erittäin harvinaista, että pitää johonkin soittaa.

Puhelinkin on aina muuten lentokonetilassa.

Vierailija
7/7 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama minulla. Onneksi ketään ei minulle soita.