Miss Suomi 2023 OFFICIAL!
Eilen julkaistiin syyskuussa järjestettävän Miss Suomi-kilpailun 20 semifinalistia. Kuvia löytyy netistä, mutta täällä vauva.fi-palstalla en ole nähnyt asiaan liittyvää keskustelua, joten loin tällaisen aloituksen.
Mitä mieltä olette tämän vuoden tasosta? Ja ketkä ovat suosikkinne tulevaan kisaan?
Nythän kilpailijoiden ikärajaa on nostettu 28:aan vuoteen ja rouvatkin saavat osallistua.
Kommentit (750)
Tällä on aadamin omena tallella ja näkyy. Äänikin on ei-naisen. Ei tää kyl naisena ois päässy finaaliin ulkonäöllään. Kauniitakin miehiä löytyy, miksi toi on otettu? Eri standardit on selvästi. Mies saa olla ruma, nainen ei.
Top 5 Maisa, Sa, Anni, Sofia, Scharliina
Vierailija kirjoitti:
Jenna on paras, kansainvälisin. Myös Alatalo on kaunis mutta ei niin kansainvälinen.
Jenna on kaunis ja pitkä. Varmaan myös älykäs. Toivottavasti on myös kiva, koska luonne merkitsee nykyään paljon, mikä onkin hyvä asia.
Heti tunnistin sen miehen missien joukosta. Ketä luulee hämäävänsä. Thaimaassa ladyboy yleensä edes näyttää naisilta.
Miksi transoikeudet ovat aina ainoastaan naisilta pois? Transmiehet eivät vie miesten urheiluennätyksiä eivätkä mitenkään alenna miesten saavutuksia. Miksi me naiset olemme niin hanakasti luopumassa omista oikeuksistamme? Miehiä tällaiset asiat eivät kiinnosta.
Charliina & Paula nämä mun suosikit 👏
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä tehty bottom-leikkaus? ELi onko p.peli tallella vai ei?
Nuo leikkaukset on maailmallakin harvinaisia Suomesta puhumattakaan. Tuskin siis leikattu alapäätä.
Rimi voittaa nämä kisat, se on selvä!
Vierailija kirjoitti:
Kauniita naisia kaikki
Paitsi se fysiologinen mies Rimi.
Ei toi Rimi ole mikään uhka muille naisille todellakaan. Siis verratkaa häntä muihin kilpailijoihin. Muut on järjestään upeita kun taas Rimistä paistaa biologinen sukupuoli kilsojen päähän. Ei Rimikään ruma ole, mutta ei se missimateriaalia ole.
1, 8, 2, 4 siinä järjestyksessä.. mun maun mukaan.
Oon sitä mieltä, että meidän biologisten naisten pitäisi systemaattisesti alkaa vältellä trasnaisia lähinnä sen takia, että tämä kaikki alkaa nyt tuntumaan siltä, että miehet yrittää hävittää naiset maapallolta. Tää on joku miesten salaliitto naisia vastaan. Tässä on nyt me naiset vastaan muut. Nyt jos koskaan me naiset pidetään oikeuksistamme kiinni ja ollaan tiimi.
Onpa outoa että 18 ja 19-vuotiaat eivät pääse enään mukaan? mikähän tässäkin on syynä.
Vierailija kirjoitti:
Ei toi Rimi ole mikään uhka muille naisille todellakaan. Siis verratkaa häntä muihin kilpailijoihin. Muut on järjestään upeita kun taas Rimistä paistaa biologinen sukupuoli kilsojen päähän. Ei Rimikään ruma ole, mutta ei se missimateriaalia ole.
Olisko sun aika käydä optikolla? Katso nyt uudestaan.
Saako mies osallistua missikisoihin?
Ei millään pahalla, mutta mielestäni tämä Rimi ei ole edes kaunis eikä mies ole milloinkaan naisellinen, joita piirteitä missikilpailut myös edustavat.
Yllättävän kauniita ehdokkaita. Muutaman kuvan perusteella se punapää on nätein.
Mitäs Jumala, ihmisen luoja sanoo tähän sukupuolenvaihtamisasiaan?
Eivätkö nämä sukupuolensa vaihtajat usko/ luota luojaansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä tehty bottom-leikkaus? ELi onko p.peli tallella vai ei?
Ei tollaista ole sopivaa kysyä! Eihän sultakaan kysytä mitä sulla on housuissasi
Nainen on nainen vaikka hänellä olisi penis tai parta. Henkilö itse määrittää oman sukupuolensa
Pas**t määritä omaa sukupuoltaan. Sukupuoli määrittyy hedelmöittymisen vaiheessa ja sen voi tarvittaessa tarkistaa kromosomeista. Ihminen saa mun puolesta tuntea itsensä ihan vaikka soppakauhaksi, mutta biologista faktaa se ei silti muuta.
Juu ei tuota luonnonlakia noin vain muuteta, vaikka moni yrittääkin leikkiä Jumalaa.
Ennen ei saanut olla tatskoja , ei lapsia ja nyt yks kaks saat olla mies.