Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kipugeeli - miten puet vaatteet?

Vierailija
07.06.2023 |

Diklofenaakkia sisältävää kipugeeliä (esim Voltaren) pitää ohjeen mukaan laittaa iso määrä, pakkauselosteessa sanotaan kirsikan tai saksanpähkinän kokoinen määrä. Ymrrän sen, koska vaikuttavaa ainetta pitää olla tarpeeksi. Mutta miten puet vaatteet? Pyyhitkö ylimääräisen geelin pois jonkun ajan päästä, kun oletettavasti lääke on imeytynyt?
Akillesjänne kyseessä ja sukat ja kengät pitäisi saada jalkaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mitä olen käyttänyt olen odottanut hetken että kuivaa ja pistänyt vaatteet päälle. Olen voltarenia joskus illalla laittanut hartioille ja vetänyt samantien yöpaidan päälle. Meillä on pesukone jos jotai jää vaatteisiin.

Vierailija
2/3 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieron hartioiden iholle paitojen alle, imetyy nopeasti geeli tai voide, loput jää siihen lillumaan. Kaulaliina päälle. Lähtee sitten suihkussa pois ja paidoista pesussa. En tiedä miten sukkasi alla, koska kenkä voisi hiertää ihoa teoriassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei geeliä niin paljoa tarvitse levittää, että siitä ikään kuin kuorrute iholle jää. Ajoita suihkussa käynti niin, että voit geelin laiton jälkeen odotella imeytymistä ja kuivumista vaikka 10 minuuttia ja pyyhi sitten paperilla kuivaksi. Illalla voit sitten käyttää enemmän ja vapaammin. Mutta ei siis ole mikään iso ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi