Nuorena seksin aloittaneet - miltä se tuntui?
Olen miettinyt, voiko teinit 16v nauttia seksistä kuten aikuiset? Miltä se tuntuu ja osaavatko he edetä asiassa sujuvasti ja osaako teinipoika huomioida tytön tarpeet ja esileikin merkityksen?
Itse aloitin seksielämän 24v, niin mietin et voiko teinityttö tai teinipoika saada oikeasti nautinnollisen orgasmin? Ja onko se seksi niin hyvää kuten aikuisiällä?
Itsellä orgasmit on vain parantuneet iän myötä!
Kommentit (36)
Kovimmat kollit ja nättinaamaisimmat likat sen sekstaamisen teineinä aloittivat. Ainakin meidän perällä.
Muiden vuoro tuli sitten myöhemmin.
Voi nauttia! itse olin vähän vajaa 16v, poika saman ikäinen. Muutama kerta ennen yhdyntää oli molemmin puolin suu- ja sormipeliä. Mutta mä oon aina saanut helposti ja osannut puhua.
Tuntui hyvältä, olin 16. Toki nyt aikuisena tuntuu vielä paremmalta, on itsevarmuutta enemmän ja ihana kumppani. <3
Sain ensimmäisen oikean orgasmin 45 v. Koska sitä ennen kukaan kumppani ei ollut kiinnostunut siitä juurikaan. Siitä voi päätellä, miten hyvää keskenkasvuisten kanssa seksi on ollut.
Minulle ensimmäiset kokemukset olivat kiusallisia ja kivuliaita, opin myös silloin että naisilla on todellakin reikä alapäässä.
En oikeasti tiennyt mitään sellaisesta ennen kuin tuolloin 15-vuotiaana kun poikaystävä päätti sormettaa. En ollut hereillä biologian tunneilla enkä harrastanut sellaista itsetutkiskelua nuorena enkä käyttänyt tamponia eikä meillä kotona puhuttu asioista, en koskaan miettinyt miten lapset muka tyhjästä syntyisivät. :D
Joka tapauksessa se kävi kipeää kun sormen sinne työnsi ja oli aikamoinen shokki tajuta tämäkin biologinen fakta.
Tämän jälkeen olen ollut hyvin tietoinen reiästäni ja nykyään osaan ottaa siitä kaiken ilon irti poikaystäväni kanssa.
Terveisiä tutuille!
N21
Minusta on todella outoa aloittaa seksi vasta parikymppisenä
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ei aloita koskaan. Vaikka haluaisivat.
Kyllä minä olisin kaivannut enemmän lämmittelyä, aloitin 16-vuotiaana. Otin aina poikaystävältäni suihin ennen yhdyntää mutta hän ei juurikaan koskenut minuun. Vaihtamalla parani, 17-vuotiaana toinen poikaystäväni osasi koskea klitoristakin ja huolehti aina että minä saan ensin, sitten vasta yhdyntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Onhan se melko myöhään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Onhan se melko myöhään
Niin? Entä sitten? En ymmärrä mikä asiassa on ongelmallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Onhan se melko myöhään
Etkö osaa lukea? Se on omituista että miten ei aiemmin ole harrastanut seksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Onhan se melko myöhään
Maailmassa on kyllä paljon omituisempiakin asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Onhan se melko myöhään
Maailmassa on kyllä paljon omituisempiakin asioita.
Oletko jotenkin yksinkertainen? :D
Aloitin seksin harrastamisen tytön kanssa 13-vuotiaana ja kyllä se ihan onnistui. Aloitin käteen vetämisen 10-vuotiaana ja sain jo siinä orgasmeja.
Siis olin 15 tai 16 ja poikakaverini oli yhtä ylemmällä luokalla. Hän oli hyvin tietäväin ja osasi hyvin, mm.tajusi nuolla, muistan joskus heränneeni siihen kun ahersi alakerrassa.
Kerran jossain saaressa naimme, ja silloin olin just saamaisillani, kun hän sai, joten läiskäsin häntä poskelle ja karjuin että nyt et kyllä lopeta! Siinä meni varmaan sekunti tai 2 ja sain sellaisen orgasmin että muistan lopun ikäni, niin valtava se oli.
Oli sellainen tapaus, että äitinsä joka oli tohtori, ohjasi minut ehkäisyklinikalle ja sain pillerit.
(muuten se eukko oli aivan kamala...rauha hänen sielulleen!)
Saman poikakaverin kanssa ollaan yhä yhteyksissä, vaikka molemmat tahoillamme naimisissa ja lapsetkin jo aikuisia. Meille jäi pysyvä yhteys
jostain syystä, ja muistan häntä aina lämmöllä. Ei olis pitänyt häntä jättää yhden ison kokomulkun takia, ei ikinä !
Itsekin harrastin seksiä eka kertaa 23 vuotiaana. Sitä mietin, että jos aloittaa nuorena ja jos sitä ei osata tehdä nautinnolliseksi nuorena niin jääkö siitä huonot muistot ja väärentääkö ajatusta seksistä myöhemmälläkin iällä?
Ja että nauttiiko ne nuoret oikeasti siitä seksistä vai harrastavat vain siksi koska "pitää"?
Varmaan riippuu nuorista. Toivottavasti nuori 16v poika ymmärtää esim esileikin merkityksen että tyttö kostuu jne ettei sattuisi. Onko täällä linjoilla jotka aloittaneet nuorina, oliko se hyvää vai huonoa eli hyvä vai huono juttu?
No jännää oli ja kivalta tuntui, vaikkei ekat kerrat mitään taidonnäytteitä olleet. Itse olin 14-vuotias pojankolli jolla oli 16-vuotias tyttöystävä. Olin se koulun pahis ja nyt aivan tavallinen perheenisä (en tosin sen ekan tyttöystävän kanssa). Kieltämättä tuli pantua lähes joka mahdollisessa paikassa ja kaikkea tuli kokeiltua. Oli kyllä elämäni hienointa aikaa. :) Tämä kaikki tapahtui 90-luvun alussa.