Paskapaperi ihan järkyttävän kallista!
Täyttä kusetusta nää nousevat hinnat. Tässä maassa paperia tehdään yllinkyllin, ei pitäisi noin maksaa. Pyyhin kohta paskat kädelläni, jos hinnat vielä tästä paljon kohoaa!
Kommentit (80)
Pelkkä pidee ei riitä. Siinäkin tarvitaan paperia loppupyyhkimiseen. Ja mulla ainakin jää monesti paskaa siihen paperiin vaikka kuinka suihkulla tähtää sinne reikään. Eli paperia kyllä kuluu paljon pideestä huolimatta. Sitten sen paperin lisäksi menee vielä vettä ja sekään ei ole ilmaista.
Osalla vielä allergia, naistenvauvat ja muut vaivat, joissa varmasti tarvittaisi paperia moninkertaisesti. Se ei ole ainoa kallis asia, kaikki on kallista. Mikä voisi auttaa ihmisiä, jatkuuko tämä ikuisesti? Mitä EU puuhaa?
Mitenköhän paljon rahaa menee vessapaperiin vuodessa? 10€? 20€?
Ihan sama vaikka nousisi +1000%!!!!!!
kahvin hintakin tulee kohta alas, niin sais jo p-paperinkin!
Pöllin töistä aina pari rullaan viikossa ja käsipaperit kans.
olisit hamstrannut ennen koronaa, niin kuin muutkin
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin, me ostettiin 2000 rullaa silloin kun oli halpaa ja saatiin vielä hyvä tukkualennus.
Säästettiin sievoinen summa.
Vierailija kirjoitti:
Aha.
En ole asiaan kiinnittänyt mitään huomiota, Lambia aina ostetaan.
miehen luottokortilla maksan, joten hinnalla ei väliä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on 200 hernekeittopurkkia kaapeissa.
Ihan sama hinta kuin ennenkin hetken oli kalliimpaa mut ei enää ainakaan se mitä itse käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän paljon rahaa menee vessapaperiin vuodessa? 10€? 20€?
Ihan sama vaikka nousisi +1000%!!!!!!
10e vähintään kuussa.
Aletaan ostamaan Venäjältä taas puuta. Saadaan edullista selluloosaa ja halvempaa paperia.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on varmasti joka kotitaloudessa pidee.
Mulla ei ole
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä pidee ei riitä. Siinäkin tarvitaan paperia loppupyyhkimiseen. Ja mulla ainakin jää monesti paskaa siihen paperiin vaikka kuinka suihkulla tähtää sinne reikään. Eli paperia kyllä kuluu paljon pideestä huolimatta. Sitten sen paperin lisäksi menee vielä vettä ja sekään ei ole ilmaista.
Hoida ne peräpukamat pois.
Onneks prismasta saa xtran vessapaperia 2,55 euroa, köyhän pelastus! 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on varmasti joka kotitaloudessa pidee.
Mulla ei ole
Ei mullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha.
En ole asiaan kiinnittänyt mitään huomiota, Lambia aina ostetaan.
miehen luottokortilla maksan, joten hinnalla ei väliä.
?
Tämä on jokseenkin säälittävyyden, ja pohjanoteerauksen, huippu, että palstalla imaistaan herne, tai se paskapaperi, sieraimeen, jos joku ei ole kiinnittänyt kys tuotteen hintaan huomiota. Siis oikeasti😁😂
Ihan olen kuule työssäkäyvä ihminen eli joka kuukauden 14.pvä kilahtaa palkka tilille eikä tarvitse odottaa kuun 30.päivää, kun mies saa palkkansa, meillä on vähän sellainen "yhteiset tulot yhteiset menot"-meininki näin 30v (olen 46v) yhteiselon jälkeenkin.
Koeta kestää.
Otan kerran viikossa töistä rullan mukaani.
Ennen vanhaankin pyyhittiin sanomalehdellä ei rahaa mennyt turhaan hienosto pyllypaperiin.