Paskapaperi ihan järkyttävän kallista!
Täyttä kusetusta nää nousevat hinnat. Tässä maassa paperia tehdään yllinkyllin, ei pitäisi noin maksaa. Pyyhin kohta paskat kädelläni, jos hinnat vielä tästä paljon kohoaa!
Kommentit (80)
Aha.
En ole asiaan kiinnittänyt mitään huomiota, Lambia aina ostetaan.
Olen samaa mieltä, tämä vessapaperin hinnannousu on täysin keinotekoinen. Täyttä kusetusta, samaa mieltä. Kaupat haluavat vähän rikastua lisää, otetaan köyhän selkänahasta niinkuin muutenkin kaikki täällä Suomen paratiisissa.
Tässä maassa hinnatko nousee? En usko.
Vierailija kirjoitti:
Käytä ilmaisjakelulehtiä
Voiko ne muka vetää pöntöstä alas ilman että tukkeutuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä ilmaisjakelulehtiä
Ei voi, viesti oli pään aukomista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä ilmaisjakelulehtiä
Voi, olen jo kolme vuotta vetänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä ilmaisjakelulehtiä
Ei voi, viesti oli pään aukomista
No ei todellakaan ollut aukomista.
Wc:ssä on yleensä bidee-suihku, millä voi pestä alapäänsä ja kuivata pyyhkeellä tai vaikka mainoslehdillä.
Yhden arkin pitäisi riittää, kunhan kääntelee.
Mä pesen aina, kotona kuivaan pyyhkeeseen ja jos täytyy käydä esim. töissä niin pesu ja sitten kuivaus paperiin.
Vierailija kirjoitti:
Wc:ssä on yleensä bidee-suihku, millä voi pestä alapäänsä ja kuivata pyyhkeellä tai vaikka mainoslehdillä.
Vesikin maksaa.
Suomessa on varmasti joka kotitaloudessa pidee.
Hyi yök mitä ihmisiä jos ette pese alapäätänne.
Ja kalliimpaa tulee olemaan, kun oikeistohallitus nostaa alveja.
Meikän perse yleesä räjähtää siihen malliin, että siihen tarvitaan rulla paperia ,bidee,perseenpesu uudestaan,pyyhe ja uudet kalsarit.Todellakin on liikaa 5.5e kuudesta rullasta paskapaprua
Jestas että Suomessa lajitellaan veskipaperikin "arki" ja "ylellinen". Nyt naurattaa tavallista enemmän. Vastaavaa en ole ikinä missään muualla täällä Euroopassa nähnyt. Varmaan amerikkalaisilta tuokin Suomessa opittu. Tarviiko suomipeffa Jouluna ja Juhannuksena ylellisempää p-paperia?
Säälittää kaikki paskaperseet joilla ei ole varaa parhaaseen paperiin.
Meneppäs töihin siitä vinkumasta tai pese se paskaperse vedellä.