Löytyykö tällaista naista?
25-45v
Haluaa asua maalla hyvin rauhallisessa paikassa.
Ei pelkää pihatöitä.
Tykkää hyvästä ruuasta ja kokkaamisesta yhdessä.
On riittävän sivistynyt että hänet voi ottaa aveciksi vähän korkeamman tason tilaisuuksiin.
Pitää seksistä.
Ei halua lapsia.
Omaa hyvän huumorin.
Ulkonäöllä ei suurta väliä, mutta pitää olla ja näyttää terveeltä.
Ja nyt sitten kysytään, että miksi sinä ansaitset tuollaisen naisen. En minä ansaitsekaan. Onnea ei tarvi, eikä myöskään voi, ansaita.
Kommentit (67)
Sulla on vaatimuksia. Mutta mitä sulla on annettavaa?
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä sulla on? Muutakin kuin miesvihaa?
Vierailija kirjoitti:
Ok. Saan varmaan haukut tästäkin, mutta mitä väliä...
Sivistynyt keskustelutaitoinen mies, joka ei pelkää tutkia omia tunteitaan ja puhua niistä. Mutta puhun vain kun tiedän, että niitä tunteita ei mitätöidä. Uskollisuus on minulle tärkeää ja molemminpuolinen huolenpito. Koen, että parisuhde on tärkein suhde elämässä ja sitä hoidetaan yhdessä.
En lähde tähän luettelemaan materialistisia seikkoha. Kunhan totean, että ne ovat enemmän kuin kunnossa.
Ap
Minä sopisin tuohon mainiosti, paitsi minulla on lapsi ja elämä pyörii lapsen ympärillä pitkälti. Lapsi haittaa myös seksin harrastamista. Ei voi olla täysin rennosti.
Sinällään ei mikään kohtuuton vaatimuslista kun ulkonäön ei tarvitse olla mikään missi.
Vierailija kirjoitti:
Oon 45. Hoikka ja nuorekas. Paino alle 60 kg, hyväkuntoinenkin. Näyttävä.
Lapset aikuisia. Mutta valitettavasti ei enää miehet kiinnosta. Seuraa olisi vaikka joka päivälle. Viihteellä en enää käy, ksoka en jaksa koko ajan selittää miehille, etten hae seuraa ja nuorekkaassa olemuksessani ei näy, että hommat on tosiaan jo hoidettu. Siis hoidettu!
Juuh, toki. Kuten kaikki ne miehetkin, jotka tätä nuorekkuuttansa pakottavat. Lähtikö miehesi muuten menemään, kun sinulla ei ole mitään luonnetta? Kehuit vain ulkonäköäsi.
"Terveen näköinen". Uusi tapa sanoa "hoikka".
Ikähaarukka on liian iso. Epäilyttävää. Ap varmaan itse 50 v kun etsii naista 25-45 v.
Sovin kuvaukseen. Mistä saan palkkatyötä siellä maaseudun perukoilla? Et varmaan oleta että olisin taloudellisesti sinun armoillasi?
Minä olen terveen näköinen! T. Moukarin heittoa harrastava nainen 180/76 kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Saan varmaan haukut tästäkin, mutta mitä väliä...
Sivistynyt keskustelutaitoinen mies, joka ei pelkää tutkia omia tunteitaan ja puhua niistä. Mutta puhun vain kun tiedän, että niitä tunteita ei mitätöidä. Uskollisuus on minulle tärkeää ja molemminpuolinen huolenpito. Koen, että parisuhde on tärkein suhde elämässä ja sitä hoidetaan yhdessä.
En lähde tähän luettelemaan materialistisia seikkoha. Kunhan totean, että ne ovat enemmän kuin kunnossa.
Ap
Mitä tarkoittaa että "tunteitasi ei mitätöidä"? Millaisia ongelmia sinulla on ollut asiaan liittyen, kun pelkäät tuollaista kohtelua oletusarvoisesti?
Vierailija kirjoitti:
Huh huh. Onpas täällä katkeraa ja vihamielistä porukkaa. Suurin osa tekee heti olettamuksia siitä millainen ihminen minä olen. Eikä mitenkään hyvällä tavalla. No. Mikäs siinä sitten. Kiitos myös niistä asiallisista vastauksista.
Ap
Tuliko mieleen että kun töräytät tänne vaatimuslistan ja älyttömän kysymyksen, saat juuri ansaitsemasi vastaanoton? Aloituksessa ei ole järkeä, joten ihan hyvin voi vastailla mitä huvittaa. Jos haluaisit keskustelua, miettisit paremman aloituksen.
Kaikki täsmää minuun jos pilkkua viilataan. En halua lapsia, enää, omat jo isoja. Sinkku en ole, mutta sitähän ei kysytty ;)
Kaikki muut täsmää muhun paitsi että haluan lapsia (lisää kun mulla jo yksi on) sekä en viihdy juhlissa/isoissa tapahtumissa ollenkaan.
Täällä muuten, mutta haluan lapsia 3-5. Tosin olen vielä neitsyt, joten riippuu sun taidoista tykkäänkö seksistä sun kanssa. Itseni kanssa kyllä 😁
Ai niin mutta ethän sä halunnutkaan lapsia, joten en kelpaa.
Tär kirjoitti:
Minä! En halua enempää lapsia .
"enempää". no, ei tässä mitään käytettyä yh-mammaa haettu, jonka mukana tulee lauma edellisten miesten lapsia
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muut täsmää muhun paitsi että haluan lapsia (lisää kun mulla jo yksi on) sekä en viihdy juhlissa/isoissa tapahtumissa ollenkaan.
eli ei mennyt yhtään kohdilleen
Vierailija kirjoitti:
"Terveen näköinen". Uusi tapa sanoa "hoikka".
Ikähaarukka on liian iso. Epäilyttävää. Ap varmaan itse 50 v kun etsii naista 25-45 v.
ei kai kukaan muutenkaan halua yli 45 v vanhaa ämmää
Vierailija kirjoitti:
Minä sopisin tuohon mainiosti, paitsi minulla on lapsi ja elämä pyörii lapsen ympärillä pitkälti. Lapsi haittaa myös seksin harrastamista. Ei voi olla täysin rennosti.
Sinällään ei mikään kohtuuton vaatimuslista kun ulkonäön ei tarvitse olla mikään missi.
miksi yh-mammat aina vastaavat, kun joku etsii naista. ei kukaan yh-mammaa halua. yh:lla oli jo mies. ei se enää miestä tarvitse ja kukaan mies ei tarvitse käytettyä yh-mammaa ja toisen miehen lapsia elätettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksinukke tai Seeking deitti
Tykkääkö seksinukke pihatöistä, huumorista ja ruuanlaitosta?
Kyllä, se voi katsella ikkunasta kun kuovit maata, istua keittiöpöydän ääressä kun teet ruokaa ja
kuunnella sun juttuja hymyssä suin silmät kiiluen.
Ei haittaa vaikka ruumiisi mätänisi siinä lattialla, hymy ei hyydy edes silloin.
Kyllä varmasti sellaisia naisia on. Ongelma tuntuu tässä olevan ainoastaan se, että sinulla ei ole käsitystä parisuhteesta. Parisuhde kuitenkin on sellainen, jossa yhdessä mietitään, päätetään ja suunnitellaan asiat. E elämä tule valmiina ja valmiiksi päätetyltä vaan yhdessä elämisestä on kysymys. Tsemppiä.
Tiedän kyllä, mutta hänellä on jo puoliso, eikä heitä toivottavasti erota enää mikään.
Ap etsiköön omansa.