Löytyykö tällaista naista?
25-45v
Haluaa asua maalla hyvin rauhallisessa paikassa.
Ei pelkää pihatöitä.
Tykkää hyvästä ruuasta ja kokkaamisesta yhdessä.
On riittävän sivistynyt että hänet voi ottaa aveciksi vähän korkeamman tason tilaisuuksiin.
Pitää seksistä.
Ei halua lapsia.
Omaa hyvän huumorin.
Ulkonäöllä ei suurta väliä, mutta pitää olla ja näyttää terveeltä.
Ja nyt sitten kysytään, että miksi sinä ansaitset tuollaisen naisen. En minä ansaitsekaan. Onnea ei tarvi, eikä myöskään voi, ansaita.
Kommentit (67)
Muuten sovin kriteereihin, mutta maalla en halua asua. Pihatöitä nyt voisi joskus tehdä, mutta en haluaisi niiden vievän kaikkea vapaa-aikaa.
Täytän muut kriteerit, mutta minulla on yksi lapsi.
Et halua lapsia no mitä väliä sitten vaikka naisella olisi vaikka periytyvää mt-ongelmaa?
Taidat olla itse ristiriitainen mt tapaus jollain tasolla, luonnehäiriö , pakkomiellettä..
Mitä se sinun huumori on? Varmaan sitä että piilovittuilet naiselle tai naapureistasi. Semmoista.
Sovin melkein kuvauksiin. Mutta lapsia jo on. Häärin pihapuuhissa, kokkaan, leivon, siivoan ja siivoan ja pesen ja leivon ja ajan nurtsan ja annan ja annan.
Naurettavia ukot, jotka herää 30-60-vuotiaana pari hakuun ja ykköskriteerinä EI LAPSIA!
YMMÄRTÄISIN, JOS 17-24-vuotiaat etsii LAPSETTOMIA.
todellisuus on sitä, että mitä vanhempana aloitat, sen todennäköisemmin ikäisillään on jo lapsia.
Joskus jopa lastenlapsia.. ootte kyllä huvittavia.
25-45v
Ei pelkää pihatöitä.
On riittävän sivistynyt että hänet voi ottaa aveciksi vähän korkeamman tason tilaisuuksiin.
Pitää seksistä.
Ei halua lapsia.
Omaa hyvän huumorin.
Ulkonäöllä ei suurta väliä, mutta pitää olla ja näyttää terveeltä.
Olethan sitten mies joka:
Ei juo alkoholia kun max. pari kertaa kuussa.
Osaa käyttäytyä humalassa, jos harvoin niin paljon juo.
Pitää huolta yhteisen talomme pihasta, ei jätä projekteja lojumaan pitkin pihaa, pitää huolta autotallin ja pihaverstaan siisteydestä.
Ottaa osaa arkeen toisena vastuullisena aikuisena, ei "auttele" vain silloin kun pyydetään.
Hyvä kotitekoinen ruoka on myös lähellä tuotettua ja luomua.
Osaa ylläpitää seksuaalista jännitettä ja on kykenevä esileikkiin, ei valita kritiikistä vaan kuuntelee prosessoi ja toteuttaa.
Ei öyhötä.
Ei ole väkivaltainen.
Ei eristäydy.
Puhuu.
Omaa logiikan lisäksi tunneälyn.
Ehkä jatkan etsimistä.
T. N25
Vierailija kirjoitti:
25-45v
Ei pelkää pihatöitä.
Pitää seksistä.
Ei halua lapsia.
Omaa hyvän huumorin.
Ulkonäöllä ei suurta väliä, mutta pitää olla ja näyttää terveeltä.Olethan sitten mies joka:
Ei juo alkoholia kun max. pari kertaa kuussa.
Osaa käyttäytyä humalassa, jos harvoin niin paljon juo.
Pitää huolta yhteisen talomme pihasta, ei jätä projekteja lojumaan pitkin pihaa, pitää huolta autotallin ja pihaverstaan siisteydestä.
Ottaa osaa arkeen toisena vastuullisena aikuisena, ei "auttele" vain silloin kun pyydetään.
Hyvä kotitekoinen ruoka on myös lähellä tuotettua ja luomua.
Osaa ylläpitää seksuaalista jännitettä ja on kykenevä esileikkiin, ei valita kritiikistä vaan kuuntelee prosessoi ja toteuttaa.
Ei öyhötä.
Ei ole väkivaltainen.
Ei eristäydy.
Puhuu.
Omaa logiikan lisäksi tunneälyn.
Ehkä jatkan etsimistä.
T. N25
Vauva rikkoi formaatin, käytin emojeita:
Haluaa asua maalla hyvin rauhallisessa paikassa. CHECK
Ei pelkää pihatöitä. CHECK
Tykkää hyvästä ruuasta ja kokkaamisesta yhdessä. CHECK
On riittävän sivistynyt että hänet voi ottaa aveciksi vähän korkeamman tason tilaisuuksiin. CHECK
Pitää seksistä. CHECK
Ei halua lapsia. X [haluan lapsia]
Omaa hyvän huumorin. CHECK
Ulkonäöllä ei suurta väliä, mutta pitää olla ja näyttää terveeltä. CHECK
Täytän nuo kriteerit ja paljon vielä ylikin. Asun jo maalla ja olen jo oman taloni ja puutarhani hankkinut.
En tarvi miestä siihen että elän jo unelmaelämääni. En ottaisi ketä tahansa miestä vain siksi, että pääsisin maalle.
En usko kenenkään muunkaan laatunaisen niin huonoa diiliä tekevän. Joku sossupummi toki voi toimia niinkin.
Olen ahkeroinut, opiskellut ja tehnyt paljon työtä ja yhä teen. En ole missään asiassa odottanut, että tulisi joku mies ja toteuttaisi toiveeni.
Minulla on haastavien töideni lisäksi vakituinen, rakas - siis itse valittu ja mieluinen - miesystävä kaupungissa. Vakituinen, pitkäaikainen, toivottavasti elinikäinen kumppani.
En ole siis vapailla markkinoilla. Mutta on meitä olemassa. Mutta esim. itse en ota ketään miestä tänne asumaan. En missään nimessä. Tämä on minun paratiisini ja henkireikäni. Käydä saa, jäädä ei :)
Joten kun etsit sinulle sopivaa tasavertaista, älykästä ja omaa uraansa tekevää naista, otathan huomioon että he eivät ole tahdottomia esineitä. Heillä on omat ajatukset, tunteet ja tarpeet.
Se sinun talosi siellä maalla ei ole mitään, millä heille voit keulia. Etsi mieluummin ihminen, jonka kanssa yhdessä teillä on molemmilla, ihan itsenänne, tosi hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyisi edes tälläinen nainen jostain ikisinkkumiehelle jolla ikää 33 vuotta:
-Normaalipainoinen
-Ikää 20-28 vuotta
-Ei mt ongelmia
-Ei kannata mitään ääriliikettä/aatetta kuten feminismiä tai putinismia
-Käy edes jossakin töissä ettei minun tarvi elättää sitä
-Ei halua lapsia
-On sellanen perusnätti ja kaunis naama
Mistä löytyy? Ei suomessa taida olla?
Miten feminismi on muka ääriliike
Siten kun kyseinen aate haluaa tuhota ihmisyyden ja se aiheuttaa ihmisille vain lisää mielenterveysongelmia. Maailma olisi paljon parempi paikka jos kyseistä ääriliikettä ei olisi.
Jokaisen pitäisi saada olla sellainen kuin haluaa olla, feminismi pyrkii siihen ettei jokainen saisi olla sellainen kuin haluaa.
Olisin täyttänyt kaikki ehtisi, mutta en huoli idi o ttia, joka ei ymmärtä mitä feminismi tarkoittaa. Sorry, sinun menetys
Mitä teet sitten kun tuo löytämäsi nainen sairastuu? Niin käy meille jokaiselle jossain vaiheessa elämää. Jätät ja etsit uuden?
Mihin tuo nainen tarvitsisi miestä? Mitä lisäarvoa pariduhde kanssasi hänelle tarjoaisi?
Mua niin huvittaa nää ketjut. Joku sääliömies lataa listan ja naiset suunapäänä todistelemassa, että täyttävät nuo kriteerit 😂. Miksi olette tuollaisia, naiset? Mistä tuo pätemisen ja kelpaamisen tarve jonkun random sääliön silmissä?
Mitä tarkalleen ottaen ovat nuo "korkeamman tason" tilaisuudet, joihin aveciksi pitäisi kelvata?
Vierailija kirjoitti:
Mua niin huvittaa nää ketjut. Joku sääliömies lataa listan ja naiset suunapäänä todistelemassa, että täyttävät nuo kriteerit 😂. Miksi olette tuollaisia, naiset? Mistä tuo pätemisen ja kelpaamisen tarve jonkun random sääliön silmissä?
Kunhan huvikseen kieli poskessa kato.
Huh huh. Onpas täällä katkeraa ja vihamielistä porukkaa. Suurin osa tekee heti olettamuksia siitä millainen ihminen minä olen. Eikä mitenkään hyvällä tavalla. No. Mikäs siinä sitten. Kiitos myös niistä asiallisista vastauksista.
Ap
Tuollaisia naisia ei ole Suomessa.
Ja jos on, niin ne on miesvihaajia. M28
"Omaa hyvän huumorin". Järkyttävää epäkieltä. Et läpäise seulaani.
Vaikutat epätoivoiselta ! Ikäjakauma toiveesi 25-45, hohhoijaa, ikäsi? 56
Et taida olla kovin kiinnostava ihminen!
Olen nelikymppinen nainen ja hauska ja huumorintajuinen. Kanssani ei ole tylsää.
Voisin asua maalla kuten sinäkin. Mutta mihin minä sinua tarvitsisin?
Mitä intohimoja ja kiinnostuksenkohteita sulla on? Jos olet yli 35, niin pelisi pari haussa on aika taputeltu koska saa käsityksen että et ole koskaan edes asunut naisen kanssa.