Ällöttävän sottaista junissa
Ikävä valittaa, mutta kylläpä on junissa sotkuista! Lattiat täynnä jotain tahmaa ja purua, ja kun laskee pöytätason alas läppärityöskentelyä varten, niin siinä tasossa on monenlaista rasvatahraa ja eväiden jämiä. Eikö näitä puhdisteta koskaan? Ja nyt siis ihmettelen yleisesti, VR:lle en jaksa enää palautetta asiasta laittaa. Monesti olen laittanut, mutta ei näköjään tuota tulosta. Miksi siivouksen pitää olla niin huonoa tai olematonta? Eikö junissa voisi olla junasiivoojia koko matkan ajan? Ainakin näissä pitkän matkan junissa.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Toivoisimme että ottaisitte omat puhdistusliinat mukaan. Junat siivotaan pääteasemilla mutta kaikkea emme ehdi emmekä huomaa. VR-siivooja
Ei ole siivoojan vika, jos aika / siivottava vaunu on liian vähäinen. Vika on palvelun ostajassa (VR) sekä ihmisissä, jotka sotkevat.
Varmaan tahallista, että voidaan edistää niidenkin yksityistämistä. Ihmiset valittaa nyt ja yksityistämisen jälkeen ovat vielä likaisempia ja matkat kalliimpia ja taas jotkut valittaa. Ennenolivat siistejä mutta aika olikin parempi.
Haha! itse aina olen sottainen junissa. Aina vedän jonku burgerin jostain ja sit kaikki rasva on tietokone tasoilla odottamassa uhria.
Teinit on kyllä kuvottavan sottaisia. Tytöillä pitkät tekokynnet joiden alla isänmaata ja pakostikin myös omaa kakkaa. Pojilla tietysti kädet pesemättä, kouritaan välillä palleja ja sitten raavitaan puberteetin rasvoittamasta päänahasta talia. Sitten niillä käsillä lähmitään joka mesta. Karuimmat teinit pitävät kenkiä istuimilla tai niillä pöydillä.
Oksettavaa.