Lue keskustelun säännöt.
Onko ketään muuta joka kuumeilee syyskuusta 2007
Kommentit (22)
ilmoittaudun mukaan!!!
Toiveissa ois 14.9 laskettuaika.
Keskenmenon jälkeen eka uusi yrityskerta, joten hyvin varovaisin toivein liikkeellä!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kiva, että porukkaa tuli näin paljon kasaan jo. Minä omavaltaisesti sitten pystytin jo tuon Sissit-listan eilen, kun nimi tuntui saavan kannatusta. Senhän voi ymmärtää kahdella lailla, eli joko me itse olemme sissejä jotka menemme vaikka läpi harmaan kiven jne, tai sitten sissejä ovat ne pikkuiset vauvantaimet jotka sitkeästi sinnittelevät ja syntyvät elämään.
Mikäli haluatte tietonne tuonne listaan, niin olkaa hyvät ja ilmoittautukaa sinne perään. Osa jo sen ehtikin tehdä. On kiva nähdä ketkä ovat kanssakuumeilijoita ja kenellä sattuu kierron päivät (ja tuntemukset) olemaan melko samat kuin itsellä. Minä voin tuota listaa päivitellä, tietysti jos muiltakin löytyy siihen halukkuutta, niin mielellään saa olla mukana päivittämässä. Arkisin en ehdi koneelle kun vasta iltaisin, joten päivitykset tapahtuvat vasta silloin, eikä joka päivä varmaan olekaan tarvetta päivitellä.
(.) Itsellä kierto niin alussa vielä, että eipä tässä sen ihmeempiä. Flunssakin vielä päällä, joten olo ei ole kovin hääppöinen. Toivottavasti ei mene tämä kierto sitten flunssan takia pilalle. Nyt on ainakin buranaa popsittu taas aika monta... no ovikseen on vielä yli viikon verran aikaa. Mietin vaan että tässä alkukierron aikanahan ne munasolut siellä alkavat kypsyä, että sotkeeko tämä flunssa ja lääkkeet niitä systeemejä vai ei. Ei kai.
Iloista sunnuntain jatkoa kaikille. Toivottavasti tämä on nyt kaikille se tärppikierto!
Koralli73 kp 5/24-27 yk6