Viinien vapauttaminen ruokakauppoihin on nyt pj-pöydällä. Mitä luulette, saadaanko lipittää Sauvignon Blancia jo elokuussa kaupassa?
Itse sitä kovasti toivon! Toivottavasti kristilliset eivät vesitä tätä.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka markettiviineistä ideatasolla pidänkin, pelottaa että S- ja K-ryhmät osaavat keplotella hinnat pilviin ja tästä tulee taksiuudistus kakkonen.
Se on kyllä totta, että alkon hinnat on ihan kilpailukykyset.
Oliko tää vitsi? No, ainakin mä nauroin... Että on Alkon hinnat kilpailukykyiset! Kenen kanssa monopoli kilpailee? 🤔
Helsingistä käy äkkiä viron puolella ostoksilla. Koko maahan voi tilata nettikaupoista joissa vähintään puolta halvempaa. Ihan samaa tavaraa kuin alkossa. Mulle on sinänsä sama saako ruokakaupoista viinejä. Ne juo jotka haluaa samoin kuin ne muutkin päihteet, nuuska jne. Kaikkea saa jos vain haluaa. Eri asia ja sivuseikka onko se laillista.
Viiiinit on kohta kaupassa ja "pensa" euron litra! Näin meille on luvattu! Kaikki muu on petturuutta!
Alko on todella suuri alkoholinostaja maailmanlaajuistestikin, mikä antaa sille vipuvartta kun tuottajien kanssa sovitaan hinnoista. Toki viinit pitää saada ruokakauppoihin, mutta kaikkein laadukkaimpien tuotteiden hinnat tulevat satavarmasti nousemaan, mikä on vähän irvokasta, kun puhutaan monopolin purkamisesta. Nyt alko myy kuraa kalliimmalla ja hyvää tavaraa vähän halvemmalla kuin kuuluisi.