Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa Rammsteinin taru olla kohta taputeltu

Vierailija
07.06.2023 |

Eihän tuossa ole enää vaihtoehtona kun bändin alasajo.

Kommentit (2249)

Vierailija
1701/2249 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä bändi ei oo ainakaan mulla ongelmaa jatkaa kuuntelua.

Vierailija
1702/2249 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lindemann teki virheen siinä että kuvitteli olevansa kohtelias isäntä faneille tarjoamalla näille ilmaista viinaa. Naiset kuitenkin joko joivat liikaa viinaa tai heillä oli lääkityksiä, joiden kanssa viina ei sopinut, ja he tekivät humalassa päätöksiä, joita ainakin väittävät sellaisiksi päätöksiksi joita eivät olisi tehneet selvinpäin. Nyt sitten naisten tekemät päätökset ovatkin Lindemannin syytä, koska hän tarjosi alkoholia naisille yhdet lasilliset.

Erikoista ettei yksikään nainen käynyt huumetestissä vaikka koki itsensä huumatuksi.

Ai nyt Lindemann on vain kohtelias ja vieraanvarainen herrasmies, kun hetki sitten naisille piti olla itsestään selvää että seksiä pitää harrastaa maksuksi viinasta ja bändin tapaamisesta.

No kaikkihan ne fanitytöt julkkikselta haluaa huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/2249 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin sitäkin kun ketjussa on sanottu, etteivät kaikki nuoret naiset juhlissa olleet edes yhtyeen faneja. Sekö meni vikaan, että juhlaan on kutsuttu edustavia instagramnaisia, jotka osaavat juhlia, mutta yhtyeen musiikkityyli ja musiikkivideot ovat olleet heille yllätys. Eikä yhtyeen jäsenet ole tietenkään tienneet, ketkä ovat paikalla faneina ja ketkä vaan joidenkin julkkisten bileiden takia. Osalle naisista on ollut järkytys jo se kun yhtye ei ollutkaan mikään Die Toten Hosen tai vastaava tavanomainen humppabändi.

En usko mitään rikollista tapahtuneen, koska ilmainen viinatarjoilu juhlissa ei ole rikos.

Vierailija
1704/2249 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöille hiukan ilmaista viinaa ja loppuillasta parrua

Vierailija
1705/2249 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä että alkoholia on ollut varmasti tarjolla niin paljon kuin jokainen itse haluaa juoda, koska yhtyeen pelkät pyrotehosteet maksavat miljoonia joka kiertueella. Sen rinnalla ei ole varmasti säästelty juhlien alkoholin määrässä ja hinnoissa. Ketään ei ole kuitenkaan pakotettu juomaan ilmaista viinaa.

Vierailija
1706/2249 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisään vielä että alkoholia on ollut varmasti tarjolla niin paljon kuin jokainen itse haluaa juoda, koska yhtyeen pelkät pyrotehosteet maksavat miljoonia joka kiertueella. Sen rinnalla ei ole varmasti säästelty juhlien alkoholin määrässä ja hinnoissa. Ketään ei ole kuitenkaan pakotettu juomaan ilmaista viinaa.

Pitäisi kai olla sellainen laki, jossa määrätään seuralainen alle 30 vuotiaalle naiselle. Kun oma harkintakyky ei näytä nyt olevan kohdillaan. Teoilla on aina seurauksensa.

Vierailija
1707/2249 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä mitään ihmeellistä? Jo aikojen alusta on ollut olemassa tyttöjä ja naisia jotka mielellään tunkee tunnettujen bändien etkoille ja jatkoille ja "tauoille". Kaikenlaista on tapahtunut kun juomia ja muutakin on ollut tarjolla. Nyt on meneillään ajojahti taas. Ei kuitenkaan pitäisi tällä tavalla hutkia/tuomita ennen kuin on tutkittu.

Zoe kertoo juoneensa vain kaksi olutta, mutta hiljalleen muisti oli alkanut pätkiä. Hän kertoo artikkelissa, kuinka ei koskaan ole tunnustautunut Lindemannin faniksi ja piti häntä osin vastenmielisenä.

Silti huuruisen illan aikana hän kertoo antaneensa suuseksiä Lindemannille, joka oli yrittänyt houkutella häntä myös yhdyntään. Zoe oli kieltäytynyt, sillä hänellä on sairaus, joka aiheuttaa yhdyntäkipuja ja verenvuotoa.

Lopulta Zoe oli kuitenkin päätynyt sukupuoliyhdyntään Lindemannin kanssa. Sairauden vuoksi hän oli vuotanut verta hotellilakanoille, mutta Lindemann uskotteli kyseessä olevan kuukautisvuotoa.

Zoe oli aiemmin pyytänyt laulajaa lopettamaan ja tähän mies oli vastannut olevansa pian valmis. Verenvuoto jatkui useita päiviä.

Jälkikäteen Zoe ei osaa sanoa, miksi joutui tilanteeseen ja miksi harrasti seksiä Lindemannin kanssa vasten tahtoaan.

https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/2739eb2f-e2ee-44d2-baaa-180d8820516e

Kylläpä on taas jälleen kerran valikoiva muisti.

Sairastan itse tuota samaa sairautta eikä se estä yhdyntää. Verenvuotoa siinä on aina eikä se juurikaan eroa kuukautisista.

Erikoinen masokistinen asenne myös Zoella, eli päässäkin viiraa. Ei tykkää Rammsteinista eikä Lindemansista, mutta on pitänyt ängetä sekä konserttiin että takahuonebailuihin. Voi vaan kysyä miksi.

Koska on saanut kutsun ja ilmaisen lipun?

Menisitkö sinä bändin konserttiin josta et pidä, ja sellaisen henkilön bileisiin josta et pidä? Vain siksi kun sait ilmaiset liput?

Ai niin. Tietysti menisit. Kuuluisa bändi ja julkkismies. Eikä haittaisi että ainoa syy kutsuun on nuori ikä ja hyvä ulkonäkö.

Ja miksi Zoe suostui ottamaan suihin kuusikymppiseltä pervolta josta ei edes pitänyt? Olisiko kuusikymppisen postimies Till Suomimannin bileissä käynyt samoin? Sielläkin olisi ollut ilmaista viinaa.

Naisten olisi aika katsoa peiliin. Miksi vitussa te käyttäydytte vapaaehtoisesti kuin haaremiorjat kun kyseessä on kuuluisa mies?

Siksi kun se kuusikymppinen pervo oli huumannut hänet.

Semmoisesta ei ole yhtään mitään todisteita.

Mistähän nämä huumaus-jutut ovat alkunsa saaneet?

Uskoisi tuolla Lindemannin rahamäärällä löytyvän huumeita/huumausaineita, jotka tehoavat kunnolla, eikä näin, miten välillä muisti menee, välillä muistetaan, välillä nukutaan ja välillä heräillään.

No tämä Shelbyhän ainakin oli itse vain arvellut, että kun tuli niin kovat olot juhlinnan päätteeksi eikä tiedä mistä on ne ruhjeensa saanut, niin pakosti on tullut huumatuksi. 

Ja siis väitti nimenomaan tulleensa huumatuksi prepartyissä ENNEN keikkaa. On kuitenkin ollut tajuissaan keikan ajan, tästä on ihan videokuvaa hänestä, kun hyppii ja hilluu siellä. Sitten väittää käyneensä keikan aikana keskustelun Tillin kanssa lavan alla seksistä, jota Till on odottanut saavansa. Hyvin yksityiskohtaisesti osaa kertoa mitä tapahtui. Tämän jälkeen on taas videomatskua, kun hän kännissä kuin käki kertoo kameralle, että Till halusi seksiä häneltä. Keikan jälkeen on ollut afterpartyissa, siis tunteja väitetyn huumaamisen tapahtumisen jälkeen. Kämpille päästyään joskus aikaisina aamun tunteina on hallusinoinut ja ties mitä. Ei tiedä, mistä on saanut kyljen kokoiset ruhjeet, eikä aamulla muista mitä on tapahtunut (paitsi tietenkin hyvin tarkasti esim. ne keskustelut Joe Letzin ja Tillin kanssa). 

On ihan tietoisesti käyttänyt alkoholia SSRI-lääkkeiden kanssa sekaisin, joiden mixaus voi aiheuttaa arvaamattomia oireita. Mutta silti on vakuuttunut, että hänet on bändin toimesta huumattu juhlissa ennen keikkaa. 

Miten kukaan voi edes ottaa tälläisiä syytöksiä tosissaan?

Minäkin join juhannuksena 2004 puoli pulloa tequilaa, enkä muista tapahtumista juuri mitään. Polvessa oli aamulla mustelma. Onko minut kenties huumattu? Varmasti joku julkimo esiintyi silloin paikkakunnalla, voisinko syyttä häntä huumauksesta ja seksuaalisesta väkivallasta?

Tämä on niin epäuskottavaa. Kuinka moni jäisi konserttiin hillumaan ja bilettämään jos kuvittelee olevansa huumattu. Tai järjestää kahdenkeskisen tapaamisen miehen kanssa kun uskoo olevansa huumattu? Siis ihan oikeasti.

Katsoin sen saksalaisen Kaylan Shyxin videon, joka kuvittelee, että tämä on suurikin paljastus, että rokkitähdillä on bileitä, joissa voi viina ja huumeet virrata ja ympärillä pörrää nuoria naisia. Hän esitti kauhean traumaattisena sen, että oli itse halukkaasti mennyt joihinkin yksityisbileisiin ja sitten tullut katumapäälle kun tajusi, että sinne oli valittu nuoria naisia luultavasti juuri seksiehdottelua varten. Kuitenkaan kukaan ei häntä estänyt lähtemästä kun hän niin halusi. Ja sama juttu hänelläkin kuin tällä Shelbyllä, eli pakko oli jäädä bileisiin ja keikalle, vaikka muka oli niin traumatisoitunut tästä jutusta.

Sitten esimerkkinä esitteli jotakin tekstiviestejä, joissa sama tarina toistuu: nainen itse menee halukkaana yksityisbileisiin, itse valitsee siellä juoda ja bilettää, sitten joku saattaa päätyä harrastamaan seksiä montakin kertaa ja jälkikäteen kaduttaa. Niissä kertomuksissa painottuu se, että nämä muijat kuvaavat itsensä tahdottomina ja aivottomina nukkeina, jotka toimivat vain muiden mukana ja mitään omaa toimijuutta ei ole. "Minut juotettiin känniin". Ei, siellä sai ihmiset itse valita omat juomansa. Kukaan ei ottanut kurkusta kiinni, ja pakottanut kittaamaan ilmasta viinaa. "Minut vietiin bileisiin." Ei, sinä itse otit kutsun vastaan sinne bileisiin ja olit innoissasi. " Minua kohdeltiin seksiobjektina." No voi v*ttu daa. Jos menet bileisiin, jonne pääsy aukeaa sillä, että lähetät valokuviasi, niin miksiköhän sinut sinne on valittu. Olisko ulkonäön takia? Ihan voi käyttää omaa päätään ja kieltäytyä tällaisista kutsuista jos ei kiinnosta. "Sitten se seksi vaan tapahtui, en sanonut mitään, mutta olishan hänen pitänyt tajuta, etten oikeastaan sitä halunnut." Argh. Ihanko oikeasti ei voi avata suutaan sen verran, että sanoo ei?

Ei jumaleisson, ottakaa nyt vastuu omista valinnoistanne. Sex, drugs & rock'n'roll. Eikö kuulosta yhtään tutulta? Jos ei kiinnosta rokkitähtien seksiehdottelut ja lähentelyt, niin ehkä niihin yksityisbileisiin ei kannata mennä. Varsinkaan jos on niin saamarin saamaton, ettei saa suutansa auki kun ei lämpeä.

Ja ihan turha väittää, että kaikki naiset jotenkin on alistettu tähän asetelmaan. Tämä kuvio ei olisi jatkunut niin kauan kuin rokkibändejä on ollut olemassa, elleivät naiset itse olisi kiinnostunut muusikoista. Ihan itse monet naiset hakeutuvat muusikoiden seuraan ja saamaan yksityistä aikaa, että pääsisivät paneskelemaan. 

Ihan ekaksi. Itse katsoin sen kaylan videon 4 kertaa ja se huijattiin sinne jatkoille. Että katselepa uudestaan. Aleena bongasi keikalta,eikä ollut missään nollarivissä ja vietiin bileisiin bileiden sisällä. Ja turvamiehet ovilla.

Toiseksi. Mielestäni on naurettavaa sanoa,että joku asia on ollut 50 vuotta sex, drugs and rock n roll. Joten on vieläkin.

No ei ole enää tätä päivää. Tällä logiikalla mikään ei voisi muuttua,kun 50 vuotta on jo näin toimittu.

PM bileet; kamala, siellä oli ehkä jauhoa jossain (kukaan ei nähnyt), vihreät ja kannabis on kamalaa,hui. Mutta rokkibändi, sex drugs and rock and roll=cool juttu.

Mitä kaksinaismoralismia.

Mitähän se sulle kuuluu? Jos sua tai näitä naisia ei kiinnosta moiset bileet, niin sinne ei tarvitse mennä ja jos on niin typerä ja naiivi, että menee hoomoilasena muiden mukana, niin sieltä voi ihan vapaasti lähteä kun tajuaa, ettei ole itseä varten. Ihmeellistä touhua, että yritätte kontrolloida ja moralisoida muita naisia. Jos sinua ei kiinnosta, niin muitakaan ei saisi kiinnostaa. NAURETTAVAA.

Ja Kaylaa EI huijattu sinne jatkoille. Hänelle luvattiin yksityisbileitä ja sinne hän pääsi. Siinä oli monta vaihetta kun hän olisi itse voinut päättää, ettei kiinnosta, enpäs menekään.

Ja jos hän koki tilanteen niin vaaralliseksi, että siellä huumataan naisia ja pakotetaan seksiin, niin kyllä luulisi, että olisi ilmoittanut jo silloin heti viranomaisille tai ainakin järjestäjille, että tuolla tapahtuu jotain omituista. Ei, hän tuli esille vasta kun sai huomiota muiden mukana metoo-aktivistina.

Vierailija
1708/2249 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi kai olla sellainen laki, jossa määrätään seuralainen alle 30 vuotiaalle naiselle. Kun oma harkintakyky ei näytä nyt olevan kohdillaan. Teoilla on aina seurauksensa.

Toivottavasti Lindemanninkin teoilla on viimein seurauksensa.

Vierailija
1709/2249 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäköhän on rikoslainsäädäntö Saksassa sen suhteen, että ei ilmoita poliisille tapahtuvillaan olevasta rikoksesta. Kaylahan jätti toiset naiset täysin pulaan r aiskattaviksi jos hänen tulkintansa naisten kaltoinkohtelusta pitää paikkansa. Ajatteli, että heidät on huumattu seksiä varten ja lähti vain itse pois. Suomessa tuo on rangaistava teko.

Vierailija
1710/2249 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä kohu rauhoittumassa keskustelun tasosta päätellen? Viikko sitten Rammstein ja kaikki sitä vähänkin puoltavat ihmiset revittiin riekaleiksi tällä palstalla ja mammat kehittelivät päässään mitä mielikuvituksellisimpia teorioita bändin psykologisesta koneisstosta hankkia naisia pantavaksi että oli minunkin pakko pitää taukoa kun aivot alkoi huutamaan hoosiannaa kaikesta siitä psykoosip#skasta... Nyt alkaa skandaalikiima viimein hellitämään täällä?

Toivottavasti Bändi ymmärtää haastaa oikeuteen nämä naiset jos syytökset osoittautuvat perättömiksi. Tällainen #meetoo huijarien canselointi yritykset pitää saada lopetettua.

Vierailija
1711/2249 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö määrätä myös joku laki, että 60-vuotiaille miehille on laki, jossa saa seurauksia teoistaan? Ei kun joo, sellaisia on jo. Valitettavasti vaan on laillista olla kusipää narsisti, kunhan osaa luistella lain ulottumattomissa. 

Vierailija
1712/2249 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikos olla kusipää? Mikä on taas vain wokekiimaisten fantasiaa ilman todisteita.

Olen sattumalta ollut paljon tekemisissä taiteellisesti lahjakkaiden kanssa ja siihen liittyy jännästi yleensä se, etteivät he ole kaikista helpoimpia ja yksinkertaisimpia persoonia. Se ei tee heistä rikollisia.

Alkaa tosiaan kohu kuivumaan kasaan, vaikka eilen Seiskalla oli vielä klikkiotsikko, että olisi tullut muka uusi kohukäänne. Eipä ole muut mediat enää kirjoitelleet sellaisesta.

Hesarin artikkeli aiheesta on roskaa.

Vierailija
1713/2249 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö määrätä myös joku laki, että 60-vuotiaille miehille on laki, jossa saa seurauksia teoistaan? Ei kun joo, sellaisia on jo. Valitettavasti vaan on laillista olla kusipää narsisti, kunhan osaa luistella lain ulottumattomissa. 

Miksi kukaan ei saa aikaiseksi todistettua yhtään mitään?

Ei voi mennä niin, että syytetään raiskauksesta ja hyväksikäytöstä ja langetetaan tuomio ilman todisteita. Ei vaikka sinua kuinka asia kiukuttaa.

Vierailija
1714/2249 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikos olla kusipää? Mikä on taas vain wokekiimaisten fantasiaa ilman todisteita.

Olen sattumalta ollut paljon tekemisissä taiteellisesti lahjakkaiden kanssa ja siihen liittyy jännästi yleensä se, etteivät he ole kaikista helpoimpia ja yksinkertaisimpia persoonia. Se ei tee heistä rikollisia.

Alkaa tosiaan kohu kuivumaan kasaan, vaikka eilen Seiskalla oli vielä klikkiotsikko, että olisi tullut muka uusi kohukäänne. Eipä ole muut mediat enää kirjoitelleet sellaisesta.

Hesarin artikkeli aiheesta on roskaa.

Etkö lue kuin suomalaisia lehtiä?

Vierailija
1715/2249 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäköhän on rikoslainsäädäntö Saksassa sen suhteen, että ei ilmoita poliisille tapahtuvillaan olevasta rikoksesta. Kaylahan jätti toiset naiset täysin pulaan r aiskattaviksi jos hänen tulkintansa naisten kaltoinkohtelusta pitää paikkansa. Ajatteli, että heidät on huumattu seksiä varten ja lähti vain itse pois. Suomessa tuo on rangaistava teko.

Eli olet siis kuitenkin sitä mieltä, että naiset oli huumattu.

Vierailija
1716/2249 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihmisen psyykeessä vikaa, kun täyttää elämänsä patsastelemassa muiden edessä ja esineellistäessä kanssaihmiset. Tyhjä kuori, joka elää vain siitä, mitä saa irti muista. 

Ja sitten se toinen tyhjä kuori, joka täyttää itseään liehittelemällä idolia ja tarjoaa itseään tälle kaltoinkohdeltavaksi. Ei siinä ole mitään hohtoa. Siinä nyt voisi ollakin jotain vähän spesiaalimpaa, jos saisi oikeasti jonkun yhteyden siihen idoliin ja yhteistä hyvää seksiä, jossa itsekin saisi tyydytyksen ja huomiota muunakin kuin elävänä masturbointivälineenä. 

Vierailija
1717/2249 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh.

"hänen tulkintansa"

"Ajatteli"

Jos hänen tulkintansa tilanteesta pitäisi paikkaansa, olisi hän rikosoikeudellisessa vastuussa siitä, että laiminlöi ilmoitusvelvollisuutensa meneillään olevasta rikoksesta,.

Vierailija
1718/2249 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh.

"hänen tulkintansa"

"Ajatteli"

Jos hänen tulkintansa tilanteesta pitäisi paikkaansa, olisi hän rikosoikeudellisessa vastuussa siitä, että laiminlöi ilmoitusvelvollisuutensa meneillään olevasta rikoksesta,.

Toisaalta, jos on huumattu, ei liene voida olettaa ihmisen olevan normaalissa toimintakyvyssä. 

Vierailija
1719/2249 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh.

"hänen tulkintansa"

"Ajatteli"

Alkaa mennä naurettavaksi, kun fanipoikien mielestä Lindemannia lukuun ottamatta kaikki paikalla olleet ovat syyllistyneet rikoksiin.

Jos ketään ei ole huumattu, ei ole mitään ilmoitusvelvollisuutta. Jos ilmoitusvelvollisuus on, silloin on myös huumaaminen on tapahtunut.

Niin että kumpi?

Vierailija
1720/2249 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh.

"hänen tulkintansa"

"Ajatteli"

Alkaa mennä naurettavaksi, kun fanipoikien mielestä Lindemannia lukuun ottamatta kaikki paikalla olleet ovat syyllistyneet rikoksiin.

Jos ketään ei ole huumattu, ei ole mitään ilmoitusvelvollisuutta. Jos ilmoitusvelvollisuus on, silloin on myös huumaaminen on tapahtunut.

Niin että kumpi?

Ymmärrät siis ristiriidan Kaylan tarinassa. Joko hän on keksinyt vasta jälkikäteen olleensa huolissaan muista naisista kun lähti juhlista, tai sitten hän on lähtenyt vaikka tajusi etteivät muut naiset ole kunnossa tekemään päätöksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän