Taitaa Rammsteinin taru olla kohta taputeltu
Eihän tuossa ole enää vaihtoehtona kun bändin alasajo.
Kommentit (2249)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sukupuoliroolit olisivat toisin päin, niin rouva Lindemann olisi jokaisen iltapäivälehden kannessa ja hänen seksuaalista vapauttaan juhlittaisiin. Antaisi vielä vinkkejä lehdessä miten nuoria poikia pitää käsitellä.
Sitä emme voi tietää koska vain miehet sikailevat noin.
Jaahas, vai niin. Lavern Baker joka oli yksi suurimpia mustia naisartisteja 50-luvulla USA:ssa kylvetti 16 vuotiaan Paul Ankan vaseliinissa ja sen jälkeen liimaili tyynystä höyhenet ja lukitsi Ankan aulaan, näin muisteli Buddy Hollyn kitaristi Tommy Allsupp.
And LaVern Baker – she was a bitch. She took Paul Anka’s clothes off him one night in Chicago and covered him with Vaseline, then popped a pillow and she put feathers all over him and locked him out in the hallway.
Gracey: And why would he allow her to do that?
Allsup: Well, he was just a little bitty 15-16-year-old kid. He was still chasin’ fire trucks around .
https://stephenkpeeples.com/news-and-reviews/tommy-allsup-on-buddy-holl…
Tämä on hyvä ja tärkeä aihe.
Tottakai julkisuudessa olleiden tietojen mukaan toiminta on "epäasiallista" ja "ongelmallista, mutta onko kukaan julkisuudessa sanonut, että heidät olisi pakotettu johonkin?
Taustaa sen verran, että itse kasvoin pk-seudun kerman kanssa. Siis älykkäiden, itsenäisten kympin eliittilukio-rokkityttöjen kanssa ja minulle oli ihn normi, että he harrastivat joka keikalla jotain seksuaalista bändin jäsenten kanssa. Sama oli vielä 25 vuotiaana, kun vaihdoin kaupunkia . Tyttöystäväni kaverit - oli normia sinkkutytölle vähintään roudaria nusaista.
Itsekin bändeissä soittaneena haastaisin tämän näkemyksen vallasta. Tai kenellä on valta? Kuka käyttää ketä? Entäs sinkut keikat jälkeen?
Mielenkiinnolla seuraan keskustelua, mutta minun mielestäni esim. pohjoismaalainen nainen on kyllä aika vapaa päättämään omista asioistaan.
Kunnioitan naisia liikaa, että osaisin pitää heitä uhreina.
Meidänkin bändin kohdalle sattui kerran ihastuttava nainen, joka kävi kaikki läpi ja jatkoi matkaa. Meille jäi väin ihastus, särkyneet sydämet jne..
Sama 15 - autotytöt. Kerran olen osallistunut autolla ajeluun kaljan juonnin merkeissä. Kyllä kaikki tytöt olivat paljon fiksumpia, kuin me 18-vuotiaat. Tiesivät mitä halusivat, kaljaa, kyydin - vähän flirttiä ja pusu poskelle.
Kuulostaa varmaankin tunkkaiselta ja sovinistiselta mielipiteeltä.
Muttta en todellakaan osaa pitää naisia tahdottomina uhreina ja miehiä hirviöinä, vaikka sainkin feministisen kasvatuksen ja jopa opiskelin naistutkimusta yolla.
Taitaa tekaistun kohun taru olla lopussa. Erehdyin äsken vahingossa Iltalehden sivulle eikä kolmenkymmenen luetuimman uutisen joukossa ollut yhtä ainoaa Lindemann uutista. Kukaan ei jaksa enää lukea yhtään uutista lisää siitä miten Lindemann panee halukkaita nuoria naisia parin tunnin välein.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai julkisuudessa olleiden tietojen mukaan toiminta on "epäasiallista" ja "ongelmallista, mutta onko kukaan julkisuudessa sanonut, että heidät olisi pakotettu johonkin?
Joo, yksi on sanonut että hänet huumattiin. Se on pakottamista johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Taustaa sen verran, että itse kasvoin pk-seudun kerman kanssa. Siis älykkäiden, itsenäisten kympin eliittilukio-rokkityttöjen kanssa ja minulle oli ihn normi, että he harrastivat joka keikalla jotain seksuaalista bändin jäsenten kanssa. Sama oli vielä 25 vuotiaana, kun vaihdoin kaupunkia . Tyttöystäväni kaverit - oli normia sinkkutytölle vähintään roudaria nusaista.
Itsekin bändeissä soittaneena haastaisin tämän näkemyksen vallasta. Tai kenellä on valta? Kuka käyttää ketä? Entäs sinkut keikat jälkeen?
Mielenkiinnolla seuraan keskustelua, mutta minun mielestäni esim. pohjoismaalainen nainen on kyllä aika vapaa päättämään omista asioistaan.
Meidänkin bändin kohdalle sattui kerran ihastuttava nainen, joka kävi kaikki läpi ja jatkoi matkaa. Meille jäi väin ihastus, särkyneet sydämet jne..
Sama 15 - autotytöt. Kerran olen osallistunut autolla ajeluun kaljan juonnin merkeissä. Kyllä kaikki tytöt olivat paljon fiksumpia, kuin me 18-vuotiaat. Tiesivät mitä halusivat, kaljaa, kyydin - vähän flirttiä ja pusu poskelle.
Muttta en todellakaan osaa pitää naisia tahdottomina uhreina ja miehiä hirviöinä, vaikka sainkin feministisen kasvatuksen ja jopa opiskelin naistutkimusta yolla.
Olen nainen ja kanssasi aivan samaa mieltä. Näitä asioita ja "valtaa" katsellaan hyvin yksipuolisesta näkökulmasta. Tökkii myös se, että kaikkien naisten pitäisi ajatella asioista samalla tavalla. Enkä itse tiedä mitään alentavampaa ajatusta kuin sen, että sukupuoleni takia olisin jotenkin avuton tai automaattisesti "uhri".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sukupuoliroolit olisivat toisin päin, niin rouva Lindemann olisi jokaisen iltapäivälehden kannessa ja hänen seksuaalista vapauttaan juhlittaisiin. Antaisi vielä vinkkejä lehdessä miten nuoria poikia pitää käsitellä.
Sitä emme voi tietää koska vain miehet sikailevat noin.
Siltä se saattaa seksistisen miesvihaajan silmissä näyttää, mutta onhan sitä ollut monia tapauksia, joissa naisopettaja on hyväksikäyttänyt alaikäisiä oppilaitaan.
Sitten osaat varmasti linkata niihin lehtijuttuihin, missä kyseinen naispuolinen hyväksikäyttäjä antaa vinkkejä nuorten poikien käsittelyyn.
Odotan.
Vai kävikö niin että sain trollattua miesasiamiestä? "Anteeksi, olen kylläkin nainen!" Eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin on ahdasmielistä porukkaa täällä. Rokkitähti harrasti seksiä nuorten naisten kanssa - hui!
Get a life.
Kannattaa muistaa että maailmassa tapahtuu paljon asioita jotka eivät ehkä miellytä juuri sinua, mutta jotka silti ovat täysin lain mukaisia.
Ja kannattaisi myös muistaa se, että juuri tällainen ylenpalttinen taivastelu ja huomion kiinnittäminen seksiasioihin tekee niistä asioista jotain muuta kuin luonnollisia ja iloisia. Ihan pimeää, miten paljon jälkiuskonnollisellakin ajalla tämä aihepiiri hallitsee ihmisten elämää.
Ton Lindemannin toiminnalla ei kyllä oo mitään tekemistä luonnollisen ja iloisen seksin kanssa. Vanha kämäinen äijä käyttää nuoria naisia tyydyttämään valtafetissiään.
Vierailija kirjoitti:
En lukenut kommenttiasi kokonaan. Tiedän vain että tulit puolustamaan bändejä ketjuun, missä puhutaan fanien huumaamisesta ja raiskaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kukaan ei kertonu lindemannille et konsensuaalinen seksi ja taiteellinen ilmaisu ei ole sallittuja enää, kukkahattutädit kielsi, pidetään kaikki kaapeissaan piilossa niin saavat varsinaiset seksuaaliset saalistajat työrauhan.
Valitettavasti kukaan ei ole kertonut sulle, että tässä ei tosiaankaan ole mistään konsensuaalisesta seksistä kyse.
Olitko paikalla? Miksi et estänyt tilannetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni taas canceloinnit pikkasen yli. Kukaan ei pakota menemään jatkoille aikuisia ihmisiä, kaikkihan sen tietää mitä siellä bäkkärillä tapahtuu.
Olen ollut useilla bäkkäreillä, eikä seksi ole kuulunut asiaan. Mistä tietää missä tällainen velvoite on?
Mä en oo ikinä ollu bäkkärillä mutta olen aina kuvitellut että seksin mahdollisuus leijuu siellä ilmassa.
Ainoa syy miksi mä olisin ikinä voinut edes haluta bäkkärille on seksi sen unelmien heebon kanssa. En mä siihen tutustua halunnut koskaan, koska silloin se lakkaa olemasta se unelmien rokkari ja muuttuu ihan tavalliseksi jantteriksi. En vaan edes silloin nuorena ja nättinä jaksanut nähdä vaivaa selvittääkseni miten sinne bäkkärille pääsisi.
Mä taas (olen eri kuin tuo aiempi) oon ollut nuorena bäkkärillä ja tavannut sekä ulkomaisia että kotimaisia bändejä, eikä yhdelläkään niistä bäkkäreistä harrastettu seksiä. Siellä oli paljon ihan tavisfaneja tapaamassa idoleitaan ja hakemassa nimmareita. Bändärit oli sitten erikseen ja niiden kanssa bändit jatkoivat bäkkäriltä hotelliin tai ties minne ja siellä varmaan sitä seksiä sitten oli.
Ei bäkkäri tarkoita automaattisesti jotain seksiorgioita. Ne jotka luulee että bäkkäri = seksiä, ei itse ole varmaan koskaan olleet kenenkään bäkkärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kukaan ei kertonu lindemannille et konsensuaalinen seksi ja taiteellinen ilmaisu ei ole sallittuja enää, kukkahattutädit kielsi, pidetään kaikki kaapeissaan piilossa niin saavat varsinaiset seksuaaliset saalistajat työrauhan.
Niin. Eli se joka huijaa naisia fanijuhliin vain seksiobjekteiksi, ei ole seksuaalinen saalistaja. Ei tietenkään.
Huijaa? Kuinka typeriä naiset (väitetysti) ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni taas canceloinnit pikkasen yli. Kukaan ei pakota menemään jatkoille aikuisia ihmisiä, kaikkihan sen tietää mitä siellä bäkkärillä tapahtuu.
Olen ollut useilla bäkkäreillä, eikä seksi ole kuulunut asiaan. Mistä tietää missä tällainen velvoite on?
Mä en oo ikinä ollu bäkkärillä mutta olen aina kuvitellut että seksin mahdollisuus leijuu siellä ilmassa.
Ainoa syy miksi mä olisin ikinä voinut edes haluta bäkkärille on seksi sen unelmien heebon kanssa. En mä siihen tutustua halunnut koskaan, koska silloin se lakkaa olemasta se unelmien rokkari ja muuttuu ihan tavalliseksi jantteriksi. En vaan edes silloin nuorena ja nättinä jaksanut nähdä vaivaa selvittääkseni miten sinne bäkkärille pääsisi.
Miksi leijuisi? Useimmat artistit on parisuhteessa. Niiden perhettä saattaa olla bäkkärillä. Siellä on kavereita ja jubaillaan keikasta. Teillä on ihan outo käsitys bändikeikoista. Ootte tainneet uskoa isojen poikien kalajuttuja.
En minä tiedä kuka artisti on parisuhteessa ja kuka ei. Edes niistä bändeistä mitä fanitan. Aina tiedä edes jäsenten nimiä. Ei mua kiinnosta keitä ne on ihmisinä, mua kiinnostaa niiden musiikki ja ne mielikuvat ja fiilikset mitä ne mussa saa aikaan. Ihmisinä ne ei kiinnosta pätkääkään.
Siksi en jaksanut vaivautua hakeutumaan bäkkärille, siellä joutuu kohtaamaan sen oikean, epäkiinnostavan ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Kovin on ahdasmielistä porukkaa täällä. Rokkitähti harrasti seksiä nuorten naisten kanssa - hui!
Get a life.
Kannattaa muistaa että maailmassa tapahtuu paljon asioita jotka eivät ehkä miellytä juuri sinua, mutta jotka silti ovat täysin lain mukaisia.
Tässä tosiaan on kyse niistä väitteistä, että nuoria tyttöjä olisi huumattu.
MITÄ?! Bäkkärillä seksiä ja muuta epämääräistä?? Ei voi olla! Eikä varmasti ole ennenkään rock-piireissä ollut näin.
Nauran teille cancel-pelleille ja lataan soittolistan täyteen Rammikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lumihiutaleille järkytys ett backstagella harrastetaan seksiä bändin ja fanien välillä :D
Eikä harrasteta. Kukaan ei pysty eikä saa sanella mitä backstagella tehdään. Naisella on ihan täysi päätösvalta, meni minne tahansa. Se ei anna miehille mitään oikeuksia.
Miten tyhmä nainen on jos backstagelle otetaan vain nuoria hyvännäköisiä naisia ja hän olettaa, että seksillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa :-)
Sun kannattaa kysyä ennemminkin, että kuinka tyhmä on bändi joka valikoi nättejä tyttöjä petikavereiksi mutta eivät kerro naisille etukäteen mitä haluavat? (Oletuksena siis että haluavat petiinsä vain siihen suostuvia naisia).
Oletko elänyt pulossa? Enkö tiedä bändäri-kulttuurista mitään?
Bändihommelit on ammattimaista yritystoimintaa nykyään. Vain suurimmat idioot*t paskoo Tillin lailla omaan pesään ja koko brändin päälle. Tässä on hinta. Aika on muuttunut ja sikailua ei katsota hyvällä.
Empä nyt kovin tyhmäksi kaveria luonnehtisi. Taitaa artistina pärjätä jatkossakin paremmin kuin sinä omalla urallasi
Sinulla on toki omat arvostuksesi ja arvosi. Pidän itse itseäni suuremmassa arvossa kuin Lindemannin kaltaista elähtänyttä setämiestä ja nihilististä ja rasvaista addiktia. Kukin tavallaan.
Tietenkin sinä pidät itseäsi maailman starana ja ihanana ihmisenä. Muut eivät välttämättä näe asiaa ihan samalla tavalla. Sinun luova panoksesti tähän maailmaan taitaa olla nuo sinun sivaltavat av-kirjoitukset.
Sinuna miettisin, miksi sinulla on noin kova tarve puolustella Libdemannin kaltaista ihmissaastaa.
Olen miettinyt. Olen tasa-arvon kannattaja ja mielestäni ihmisiä pitäisi kohdella samalla tavoin, sukupuolesta, tai muista ominaisuuksista huolimatta. Tämän takia mielestäni tuomiot pitää jakaa oikeuslaitoksen toimesta, ei some-kiihoilijoiden painostuksesta. Puolustan kaikkia, jotka joutuvat vastaavan painostuksen kohteeksi, ilman viranomaistutkimuksien tuloksia.
Mikä kaikki sinun mielestäsi vaatii viranomaistutkimuksia ennen kuin asiasta saa puhua? Saako mihinkään huonoon käytökseen yrittää vaikuttaa mitenkään, jos se ei täytä rikoksen tunnusmerkistöä?
Toisin sanoen: jos joku on tehnyt merkittävän uran ja hänen perseilystään puhuminen tuhoaisi sen, onko puhuminen (eli kiihkoilu) kielletty? Kun kyseessä tosiaan on vain perseily, ei rikos. Onko merkittävä ura tämän henkilön suojakilpi?
Kai perseilystä saa puhua, mutta niin kauan kun rikosta ei ole tapahtunut, on turha vaatia muita ajattelemaan samoin kuin itse ajattelee. Hyvän maun vastaiset asiat kun on vaan sellainen asia, että toisia häiritsee enemmän kuin toisia. On sitten kyse vanhoista sedistä nuorten tyttöjen kanssa, tai crocseista juhlakenkinä.
Mutta sitähän tämä nykyaika on. Canceloidaan siitä että jollakulla on väärä mielipide. Ollaan ajatuspoliiseja, tuo ajattelee väärin, hyi, nyt tuhotaan sen ura ja elämä. Kehtaakin olla tuota mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lumihiutaleille järkytys ett backstagella harrastetaan seksiä bändin ja fanien välillä :D
Eikä harrasteta. Kukaan ei pysty eikä saa sanella mitä backstagella tehdään. Naisella on ihan täysi päätösvalta, meni minne tahansa. Se ei anna miehille mitään oikeuksia.
Miten tyhmä nainen on jos backstagelle otetaan vain nuoria hyvännäköisiä naisia ja hän olettaa, että seksillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa :-)
Sun kannattaa kysyä ennemminkin, että kuinka tyhmä on bändi joka valikoi nättejä tyttöjä petikavereiksi mutta eivät kerro naisille etukäteen mitä haluavat? (Oletuksena siis että haluavat petiinsä vain siihen suostuvia naisia).
Onhan tuo nyt niin selvää kuin voi olla? Mitä ne nuoret naiset luulevat vanhojen miesten heistä haluavan? Mukavia kavereita ja bestiksiä?
Kun sanoo selvästi eikä elä luulojen varassa, niin ei tarvitse sitten jälkikäteen käräjöidä.
Tuskin enää Suomeen tulevat kun täältähän tämä kauhistelu lähti. Muualla tulee mimmit mielellään panolle takahuoneeseen, eiköhän se jatku kuten ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Get a life.
Ja kannattaisi myös muistaa se, että juuri tällainen ylenpalttinen taivastelu ja huomion kiinnittäminen seksiasioihin tekee niistä asioista jotain muuta kuin luonnollisia ja iloisia. Ihan pimeää, miten paljon jälkiuskonnollisellakin ajalla tämä aihepiiri hallitsee ihmisten elämää.
Ton Lindemannin toiminnalla ei kyllä oo mitään tekemistä luonnollisen ja iloisen seksin kanssa. Vanha kämäinen äijä käyttää nuoria naisia tyydyttämään valtafetissiään.
Vielä kerran, kukaan ei pakottanut näitä TÄYSI-IKÄISIÄ naisia menemään sinne. Ihan ITSE hinkuivat jatkoille ja tiesivät mitä siellä tapahtuu. Inhoan kun aikuiset tekeytyvät infantiileiksi ettei tarvitse ottaa vastuuta omasta käytöksestään.