Siis veronpalautukset eivät ehkä tulekaan 3.8!
Vmp. Verottajalta tuli kirje että verotuksen päättymispäivä muuttuu eikä palautukset tulekaan välttämättä 3.8 niinkuin aiemmassa päätöksessä luvattiin.
En ole tehnyt mitään muutoksia veroilmoitukseen eikä ole tehnyt avopuolisonikaan.
Sinne meni siis mahdollisesti kesälomarahat.
Kävikö jollekin muullekin näin?
Kommentit (63)
eihän elokuussa enää kesälomarahoja nostella kun lomat jo melkein kaikilla pidetty
Omaverosta näkyy nuo sitten kun verotus on omalta osalta valmistunut.
Vierailija kirjoitti:
eihän elokuussa enää kesälomarahoja nostella kun lomat jo melkein kaikilla pidetty
No mulla nimenomaan just se viikko lomaa ja tarkoitus oli lasten kanssa rällästää veronpalautukset kaikkeen kivaan 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla nimenomaan just se viikko lomaa ja tarkoitus oli lasten kanssa rällästää veronpalautukset kaikkeen kivaan 🙄
No otat sitten vaikka jonkun pikavipin tai luoton ja maksat samantien pois kun palautukset tulee.
Mulle tuli tänään ilmoitus että veronpalautukseni on tilillä 4.9.
Ei sitä kannata etukäteen tuhlata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No otat sitten vaikka jonkun pikavipin tai luoton ja maksat samantien pois kun palautukset tulee.
Ei ei pikavippejä.
Säästetään heinäkuun palkasta sen verran että voi jotain tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä, jos opettelisit säästämään jollakin muulla tavalla rahaa kuin lainaamalla rahaa "verottajalle"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä, jos opettelisit säästämään jollakin muulla tavalla rahaa kuin lainaamalla rahaa "verottajalle"?
Ideana hyvä.
Yksittäisten tapausten vuoksi, tämän vuoden palautukset on huomattavan suuret minulle. Normaalisti aika tasan menee mun verotus, olen siis laskenut prosenttini aika tarkalleen sopivaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos sai mätkyt niin siirtyykö niidenkin eräpäivä?
😆🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Pitää odotella tuoko päivän posti kirjeen verottajalta vai ei.
Ai te mummot saatte vielä kirjeitä. Suomi.fi uhan tuntematon asia?😆
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse odotella postia kun voi pankkitunnuksilla kirjautua omaveroon. Sieltä voi myös muuttaa, että kaikki on vain siellä eikä tule mitään papereita enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih hih, silkasta periaatteesta annan edelleen tulla paperisena niin kauan kun verottaja ei itse muuta käytäntöjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih hih, silkasta periaatteesta annan edelleen tulla paperisena niin kauan kun verottaja ei itse muuta käytäntöjään.
Miksi?!
Niin annan minäkin tulla myös paperisena, koska sen peruminen ei ainakaan itseltäni onnistunut. Omaverossa kyllä asioin ihan sujuvasti.
Eikö nykytekniikka jo pystyisi verotuksenkin hoitamaan reaaliaikaisesti hirmu sählääminen ja tempputyöllistäminen verovirastoissa kun jonkun saamia 4,5 euron osinkoja verotetaan.
Järjestelmä mikä keräisi reaaliajassa kaikki ihmisten tulot ja vähennykset niin verotus olisi aina valmis heti vuoden alussa.?
Up