Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri ei enää jaa elämästään juuri mitään

07.06.2023 |

Moi! Onko normaalia, että ystävä ei enää jaa elämästään? Olemme tunteneet vuosia eikä meillä ole oikeastaan koskaan ollut mitään riitoja. Keskustellaan niitä näitä lähes päivittäin ja itse ainakin jaan hänelle tietoa, jos jotain on tapahtunut omassa elämässä tai on tapahtumassa. Ennen hänkin teki näin, muttei enää. Huomaan kyllä, että tavatessa hän on vielä vuosi pari sitten jakanut asioita, mutta nyt nekin ovat vähentyneet. Saan tietää asioista muuta kautta (kuten some) kuin hänen omasta suustaan. Oon aina pyrkinyt kuuntelemaan ja olemaan läsnä, jos hänellä on jotain kerrottavaa. Ekoja kertoja, kun huomasin ettei hän enää kaikesta kerro, saatoin udella lisää, mutta sekään ei auttanut enkä ole tätä tehnyt enää, koska haluan kunnioittaa hänen yksityisyyttään. Itseäni vain harmittaa, että kuulumisista keskusteleminen väkisin painottuu minun kontilleni kun aidosti haluaisin kuulla, mitä toiselle kuuluu ja mitä suunnitelmia hänellä on tulevaisuudessa. Toki on ollut painavempiakin asioita, joista hän ei ole kertonut, mutta yksi lähes toistuva asia on matkustaminen ulkomaille. Ennen hän kertoi innoissaan tulevasta ulkomaanmatkasta, mutta nytkin sain tietää somen kautta ettei hän ole täällä Suomessa. Olin pari viikkoa sitten itse kertonut lähteväni kesälomalla ulkomaille, mutta hän ei siinä kohtaa maininnut itse mitään. Tämä on pieni juttu, mutta yksi esimerkki. Isompiakin juttuja on ollut ja yhden aika merkittävänkin asian sain tietää toisen henkilön kautta sanomalehdestä

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri ei ole perhe eikä puoliso. Ei sillä ole mitään raportointivelvollisuutta. Perheellekään ei tarvi tilittää, vain samassa osoitteessa asuville tulee jakaa, jos on yhteiset rahat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla