Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko alaselkään asti olevat hiukset jotenkin muodossa?

Vierailija
07.06.2023 |

Aiemmin maltillishiuksiset ovat yhtäkkiä tosi pitkähiuksisia.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset päätä pitkin menevät, muodottamat, liiskuhiukset eivät ole koskaan muodissa. Hiirenhäntä! Mikään niissä ei ole tyylikästä ja kaunista.

Kannattaa lyhentää edes vähän, leikkauttaa muotoa, kerroksia ja hankkia kuohkeutta uusilla hiustuoteilla. Näin saat hiuksista elävämmän ja terveemmän näköiset.

Kaverillani olo aikanaan aivan takaisesti leikattu takapuoleen asti ylettyvä tukka. Sitä ei oltu koskaan värjättu tms, eli oli täysin hyväkuntoinen. Ei mikään hiirenhäntä, vaan suht paksu

Mutta samalla se oli äärimmäisen liukas ja meni päätä myöten liiskana. Hiuksista tuli paljon kauniimmat, kun hän leikkasi ne kerroksittain, otti raitoja, jolloin rikkonainen hius teki muutakin kuin valui liukkaana.

Vierailija
22/25 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki se kateutta aiheuttaakin, luonnon lahjat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain voi myös olla pettymys kampaajia kohtaan eivätkä enää siksi leikkauta. Täällä on saanut monesti lukea siitä kun kampaajat eivät leikkaa niinkuin asiakas pyytää.

Mulla on kiharat punaiset hiukset ja aina kun olen kampaajalle uskaltautunut olen tullut ulos suoristetuilla hiuksilla vaikka sanon että hiukseni saavat olla kiharat, en halua mallia mikä pitää suoristaa. Kiharat kuuluu leikata suortuva kerrallaan eikä vaan viiivotinsuoriksi latvoista. Siksi en käy kampaajalla vaan ylläpidän mieluummin peikko-lookkia.

Vierailija
24/25 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain voi myös olla pettymys kampaajia kohtaan eivätkä enää siksi leikkauta. Täällä on saanut monesti lukea siitä kun kampaajat eivät leikkaa niinkuin asiakas pyytää.

Mulla on kiharat punaiset hiukset ja aina kun olen kampaajalle uskaltautunut olen tullut ulos suoristetuilla hiuksilla vaikka sanon että hiukseni saavat olla kiharat, en halua mallia mikä pitää suoristaa. Kiharat kuuluu leikata suortuva kerrallaan eikä vaan viiivotinsuoriksi latvoista. Siksi en käy kampaajalla vaan ylläpidän mieluummin peikko-lookkia.

Väkisinkö se ne suoristaa?

Vierailija
25/25 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat oikein kauniit hoidettuna. 1000x kauniimmat ja naisellisemmat kuin lihavan naisen lyhyt tukka. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi