Ovatko alaselkään asti olevat hiukset jotenkin muodossa?
Aiemmin maltillishiuksiset ovat yhtäkkiä tosi pitkähiuksisia.
Kommentit (25)
Kaikki se kateutta aiheuttaakin, luonnon lahjat.
Joillain voi myös olla pettymys kampaajia kohtaan eivätkä enää siksi leikkauta. Täällä on saanut monesti lukea siitä kun kampaajat eivät leikkaa niinkuin asiakas pyytää.
Mulla on kiharat punaiset hiukset ja aina kun olen kampaajalle uskaltautunut olen tullut ulos suoristetuilla hiuksilla vaikka sanon että hiukseni saavat olla kiharat, en halua mallia mikä pitää suoristaa. Kiharat kuuluu leikata suortuva kerrallaan eikä vaan viiivotinsuoriksi latvoista. Siksi en käy kampaajalla vaan ylläpidän mieluummin peikko-lookkia.
Vierailija kirjoitti:
Joillain voi myös olla pettymys kampaajia kohtaan eivätkä enää siksi leikkauta. Täällä on saanut monesti lukea siitä kun kampaajat eivät leikkaa niinkuin asiakas pyytää.
Mulla on kiharat punaiset hiukset ja aina kun olen kampaajalle uskaltautunut olen tullut ulos suoristetuilla hiuksilla vaikka sanon että hiukseni saavat olla kiharat, en halua mallia mikä pitää suoristaa. Kiharat kuuluu leikata suortuva kerrallaan eikä vaan viiivotinsuoriksi latvoista. Siksi en käy kampaajalla vaan ylläpidän mieluummin peikko-lookkia.
Väkisinkö se ne suoristaa?
Ovat oikein kauniit hoidettuna. 1000x kauniimmat ja naisellisemmat kuin lihavan naisen lyhyt tukka.
Kaverillani olo aikanaan aivan takaisesti leikattu takapuoleen asti ylettyvä tukka. Sitä ei oltu koskaan värjättu tms, eli oli täysin hyväkuntoinen. Ei mikään hiirenhäntä, vaan suht paksu
Mutta samalla se oli äärimmäisen liukas ja meni päätä myöten liiskana. Hiuksista tuli paljon kauniimmat, kun hän leikkasi ne kerroksittain, otti raitoja, jolloin rikkonainen hius teki muutakin kuin valui liukkaana.