Miehen outo käytös
Mulla on ollut tietty harrastus jo 10 vuotta. Harrastukseen liittyy eräs toinen haara jota olen seurannut jo viitisen vuotta. Ikinä ei ole mieheni oikein ollut kiinnostunut harrastuksestani. Ja näyttänyt ylikypsältä kun olen siitä kertonut nämä vuodet.
Nyt harrastuksessa tapahtui tietyllä tavalla ikävä asia ja yhtäkkiä selvisi että mies onkin kiinnostunut ja "salaa" seurannut harrastukseeni liittyviä asioita. Tätä ei tuonut minulle julki vaan se selvisi mutkan kautta ja joutui ikään kuin kertomaan että tietääkin asiasta.
Nyt hänellä on yhtäkkiä mielipide harrastukseen liittyvistä asioista ja yrittää esiintyä jonakin asiantuntijana asian tiimoilta kun juttelemme. Hänellä ei ole kuitenkaan sellaista tietotaitoa mikä itselläni on tuohon harrastukseen liittyen eikä hän tiedä taustoja jne.
Mistähän tässä on kyse?? Asiallisia vastauksia toivon.
Kommentit (8)
Jotenkin yrittää kävellä ylitseni ja tuoda näkemyksiään esiin. Eihän siinä mielipiteessä mitään pahaa ole mutta kaikki on ikään kuin minua vastaan ja puhuu vasten parempaa tietoa ja kokemusta. Eli yhtäkkiä hänellä onkin mielipide joka asiaan. -ap
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin yrittää kävellä ylitseni ja tuoda näkemyksiään esiin. Eihän siinä mielipiteessä mitään pahaa ole mutta kaikki on ikään kuin minua vastaan ja puhuu vasten parempaa tietoa ja kokemusta. Eli yhtäkkiä hänellä onkin mielipide joka asiaan. -ap
Sähän itse päätät millaista käytöstä siedät. Voit aivan vapaasti poistua tuosta suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Jätä, jätä..
Miksi ois miksi ihmiset skippaa ekat varoitusmerkit toisista ihmisistä? Yrittää tuolla tavoin uida entistä syvemmälle teikäläisen liiveihin ja latistaa sua.
Olen paljon tätä miettinyt ja koko ajan kaikessa on olla vähän eri mieltä kanssani ja jotenkin mitätöidä se mitä tiedän harrastuksestani. Tiedän siitä todella paljon, mutta en tietenkään täydelliseksi itseäni sano miltään osin eli aina voi oppia lisää. ps. ollaan oltu jo kohta 20 vuotta yhdessä. -ap
Kiitos kaikille asiallisista vastauksista! -ap
Vierailija kirjoitti:
Kyse on halusta hallita.
Fresh&Fit podcastissa myönnettiin miesten tekevän tuota aivan tahallaan. Käytöksellä haetaan juurikin tiukempaa otetta. Miehet pelkää kuollakseen hylätyksi tulemista. Podcasti vahvisti naisten viljelemää teoriaa missä nainen pärjää parhaiten yksin kun taas mies jää kotia huutamaan ÄITII!!
Hyvä vaan jos mieskin innostui samasta asiasta, yhdessä harrastaminen ois varmasti kokeilemisen arvoinen juttu.
Jätä, jätä..
Miksi ois miksi ihmiset skippaa ekat varoitusmerkit toisista ihmisistä? Yrittää tuolla tavoin uida entistä syvemmälle teikäläisen liiveihin ja latistaa sua.