Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mykkäkoulussa, vaikka ajattelin, että se on todella noloa

Vierailija
06.06.2023 |

Olen kyitenkin sanonut miehelle samasta asiasta monta kertaa. Se, miten hän hoitaa erään asian, loukkaa minua. Mies on sanonut, että muuttaa käytöstään. Silti sama meno jatkuu. Tuntuu, etten enää jaksa sanoa samasta asiasta. Enkä enää jaksa puhua ihmiselle, joka ei arvosta toiveitani. Siksi mykkäkoulua. Ehkä pian eroa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelu on täysin vapaaehtoista toimintaa. Kumpikin saa luvalla lähteä omille teilleen.

Miehet harvemmin lähtevät

Onko kyseinen nainen kahlittu sekä jaloista että käsistä? Ovesta pääsee kyllä lähtemään.

Ei ole. Mutta ehkä hän odottelee että parempi mies astuu näköpiiriin ja lähtee sitten. Miksi ei käyttäisi hyödyksi sitä, että mies ei halua kantaa vastuuta? Säännöllinen seksi jne on kuitenkin parempi kuin ei mitään

Satisfyerin saa Kaalimadosta,Hotlipsistä ja Keltaisesta Ruususta.

Vierailija
22/23 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin aikoinaan olla 2 tuntia puhumatta mutta eihän siitä tullut mitään, aloin nauramaan. Mies jatkoi mykkäkoulua , en kehtaa edes sanoa kuinka kauan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista toimintaa. Mitä luulet saavuttavasi mykkäkoululla? Tietääkö puoliso edes, mistä olet suuttunut?

Jos olet kyllästynyt miehen käytökseen eikä sanominen ole auttanut, lähde. Et sinä vaikenemalla saa mitään positiivista muutosta aikaan.